Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Англійська мова
|
1.
|
Семестрова контрольна робота з аудіювання
|
p2up2z2
|
2.
|
Places of Interest of the UK
|
Називати визначні місця Об’єднаного королівства та описати одне з них
|
PB. Ex/ 6, 1, p.216 - 217
|
Алгебра
|
1.
|
Комбінаторика. Комбінаторні правила суми і добутку.
|
Розв’язувати задачі на використання комбінаторних правил суми та добутку.
|
§ 15
№628, 638,653,659
|
s2zx2zp
|
2.
|
Поняття про теорію ймовірності. Випадкова подія. Частота та ймовірність випадкової події
|
Розв’язувати задачі на знаходження ймовірності та частоти випадкової події.
|
§16
№679,683,692
|
Геометрія
|
1.
|
Переміщення. Симетрія відносно точки і прямої
|
Розв’язувати задачі на властивост переміщення та симетрії відносно точки і прямої.
|
§ 19, 20
№879,892,908,925.
|
s2zx2zp
|
2.
|
Поворот
|
Розв’язувати задачі на властивості повороту.
|
§21
№964
|
Географія
|
1.
|
Тема "Природокористу-вання. Людина і природа " Проблема вичерпності природних ресурсів.
|
|
Дати характеристику даній проблемі
|
Біологія
|
1.
|
Біорізноманіття
|
узагальнити свої попередні знання про історичний розвиток біорізноманіття організмів на Землі та зрозуміти принцип побудови системи органічного світу.
|
§50. Виписати основні типи біорізноманіття та мал.138 ст.213.
§51. Описати неклітинні форми життя.
|
|
2.
|
Біорізноманіття
|
відрізняти неклітинні форми життя від клітинних.
|
§52. Описати бактерії та археї. Ст.223 заповнити таблицю.
§53. Описати основні групи еукаріотів.
|
|
Інформатика
|
|
Підсумкова контрольна робота
|
Перевірка знань
|
https://1drv.ms/w/s!Amv7rVWWOtQCgw5WeWqTFkkVDP2-?e=plQUeq
Відповідь відправити мені на вайбер 0983187414 обов’язково підписати
|
|
Основи здоров’я
|
|
Підсумкова контрольна робота
|
Перевірка знань
|
Написати твір на тему “Збереження здоров’я в карантинних умовах пандемії”
Відправити на вайбер 0983187414
|
|
Мистецтво
|
|
Мистецтво в діалозі культур. Українці у світі
|
Пригадати імена зарубіжних митців – вихідців з України, самостійно поцікавитися творчістю композиторів української діаспори США, Канади
|
Опрацювати матеріал теми: «Мистецтво в діалозі культур .Українці у світі» ст. підручника 198-203.
|
|
Трудове навчання
|
|
Технологія побутової діяльності та самообслуговування. Мій власний стиль.
|
Дізнатися про важливі аспекти створення власного стилю.
|
Підготувати презентацію спроектованого власного стилю в одязі
(luybaglv@gmail.com)
|
|
|
|
|
|
|
|
|