Відповідно до ст. 16 Закону України «Про загальну середню освіту» навчальний рік у закладах загальної середньої освіти незалежно від підпорядкування, типів і форм власності розпочинається у День знань – 1 вересня (якщо згідно Статутів ЗЗСО 1 вересня припадає на вихідний день, то навчальний рік починається в перший робочий день після вихідних) і закінчується не пізніше 1 липня наступного року.
Структура навчального року, тривалість навчального тижня, дня, занять, відпочинку між ними, інші форми організації освітнього процесу встановлюються закладом загальної середньої освіти у межах часу, передбаченого освітньою програмою.
Тривалість канікул протягом навчального року не може бути меншою 30 календарних днів.
Навчальні заняття організовані за семестровою системою, орієнтовно у такі терміни:
2 вересня—свято Першого дзвінка.
Навчальні заняття:
перший семестр з 02 вересня по 27 грудня 2019 року;
другий семестр з 16 січня по 26 травня 2020 року.
Осінні канікули: з 28 жовтня по 03 листопада 2019 року.
Зимові канікули: з 30 грудня 2019 року по 15 січня 2020 року.
Весняні канікули: з 23 по 29 березня 2020 року.
Управління закладом
Управління закладом спрямоване на забезпечення його ефективного функціонування. Адміністрація школи приймає управлінські рішення, які визначають подальший хід освітнього процесу, впливають на результати діяльності закладу та його імідж. Модель управління включає:
- стратегічний рівень (директор, рада школи, батьківський комітет);
- тактичний (заступники директора, педагогічна рада, методична рада);
- технологічний (керівники методичних об'єднань, творчих груп);
- оперативний (адміністрація);
- самоврядування (актив шкільного парламенту, активи класів).
Пріоритет у прийнятті як стратегічних рішень розвитку закладу освіти, так і тактичних рішень надається органу громадського самоврядування - загальним зборам школи й Раді школи в складі представників учнів, педагогів, батьків.
Управлінські рішення спрямовані на співпрацю усіх ланок управлінської вертикалі. Принцип відкритості орієнтує на використання громадського управління, що надає можливість удосконалювати управлінську систему, робить її прозорою, відкритою для всіх учасників освітнього процесу.
Управління школою будується на основі принципів демократії, гласності і відвертості. Поєднання цих принципів забезпечується чітким розділенням компетенції і повноважень між директором і представниками адміністрації, педагогічною радою і Радою школи. Управління здійснюється через реалізацію управлінських (технологічних) функцій, до яких відносяться: планування, організація, координація, контроль, регулювання (корекція), облік та аналіз.
Основними напрямками роботи адміністрації школи у 2018-2019 навчальному році було продовжити роботу педагогічного колективу щодо реалізації стратегічних завдань та пріоритетних напрямків діяльності, визначених нормативними документами, створення належних умов для навчання і виховання учнів, спрямування роботи педагогічного колективу на підвищення якості результатів освітнього процесу в умовах реалізації Державного стандарту початкової школи, Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, впровадження нових освітніх технологій, розвиток здібностей дітей і підлітків, подальше впровадження професійного та інклюзивного навчання, збереження кількісних і якісних параметрів мережі.