Вт, 27.06.2017, 02:20
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость RSS 

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім.В.Чорновола

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [0]
Для вчителів [31]
Тут пишемо матеріал корисний для вчителів
Для учнів [15]
Тут матеріал корисний для учнів
Для батьків [8]
Пишемо матеріал корисний для батьків
Сторінка психолога [4]
Поради психолога
Конкурси [11]
Поради батькам [7]
Поради учням [5]
План роботи [2]
Проекти [0]
Наше опитування
Нашому сайту 1 семестр оцініть його
Всього відповідей: 63
Наші друзі
Статистика
  
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Форма входу
Калькулятор
Освітній портал

Каталог статей

Головна » Статті » План роботи

Психолого-педагогічний семінар

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СЕМІНАР

І. ПРОЦЕС АДАПТАЦІЇ УЧНІВ 5-ГО КЛАСУ ДО НАВЧАННЯ В ОСНОЙНІЙ ШКОЛІ

1.     Вікові особливості молодшого підліткового віку.

2.     Причини можливих труднощів у навчальній діяльності учнів 5-го класу.

3.     Проблеми підліткової дезадаптації.

4.     Психологічна підтримка дітей 5-го класу в період адаптації до основної школи.

ІІ. ПЕДАГОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ

1.     Поняття та структура педагогічної рефлексії.

2.     Основні критерії та умови розвитку педагогічної рефлексії.

3.     Поняття рефлексивної культури вчителя як суб’єкта педагогічної діяльності.

4.     Педегогічна рефлексія в структурі професійної діяльності.

III. ФОРМУВАННЯ  КРИТИЧНОГО  МИСЛЕННЯ  –ІННОВАЦІЙНА  ПЕДАГОГІЧНА  ТЕХНОЛОГІЯ

1.     Поняття критичного мислення в галузі психології та педагогіки.

2.     Розвиток критичного мислення педагогів в умовах сучасної школи.

3.     Психологічні особливості діяльності вчителя.

4.     Основні педагогічні умови формування критичного мислення.

ІV. СИНДРОМ ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ ВЧИТЕЛЯ

1.     Психологічні особливості синдрому професійного вигорання вчителів.

2.     Виникнення та причини психологічного вигорання.

3.     Класифікація основних чинників вигорання.

4.     Шляхи профілактики та подолання професійного вигорання.

Література:

1.  Адаптація учнів до шкільного навчання. 1–10 класи / Уклад.: О. Є. Марінушкіна, Ю. О. Замазій; 

За заг. редакцією Л. Д. Покроєвої. — Х.: Вид-во «Ранок», 2011. — 192 с. 

(Бібліотека шкільного психолога) 

http://store.obreey.com/download/1/10/105295/sample.pdf

2.       Аландаренко Ю. Психологічна безпека – вчителю//Психолог. - №4 (244) 2007

3. Алєксєєнко С.Д. Психологічні особливості синдрому «професійного вигорання» у педагогічних працівників.

http://www.rusnauka.com/26_WP_2012/Psihologia/7_116245.doc.htm

4.       Д. Клустур. Что такое критическое мышление? http://rus.1september.ru/article.php?ID=200202902

5. Критичне мислення як необхідна складова розумової діяльності людини в межах інформаційного сучпільства 

http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Gumch/2012_2/pdf/05.pdf

6. М. Розенова. Психологія педагогічної діяльності та психологія вчителя 

http://osvita.ua/school/method/psychology/1755/

7.       Основні принципи та підходи в дослідженні синдрому емоційного вигорання у зарубіжній психології. 

http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/znpip/1/2012_35/Gricuk.pdf

8. Педагогическая рефлексия в структуре профессиональной деятельности 

http://www.openclass.ru/stories/147528

9.Педагогическая рефлексия и формирование конфликтологической компетенции 

http://proceedings.usu.ru/?base=mag/0060(03_24-2008)&xsln=showArticle.xslt&id=a10&doc=

../content.jsp

10.Педагогічна рефлексія і практика: методологічні засади. 

http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Nvmdpu/texts/articles/2008/08_02vivprp.pdf

11.  Перехід від початкової до середньої школи. Журнал «Психолог» червень, №21, 2011р. ст. 4-5

12.Потенціал «критичної свідомості» для розвитку сучасної української освіти 

http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Dtr_gn/2010_4/files/GN410_16.pdf

13.Проблема емоційного та професійного вигорання педагогів 

http://mluniv-osvita.at.ua/Psychiatric/emocijne_vigoronnja.pdf

14.Професиональная педагогическая рефлексия в деятельности и подготовке педагога 

http://vestnik.tspu.ru/files/PDF/articles/piskunova_e._v._62_66_1_45_2005.pdf

15.Прояви синдрому професійного вигорання у вчителів 

http://mp2.umo.edu.ua/wp-content/uploads/2012/04/

%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf

16. Психологічні особливості синдрому «професійного вигорання»

https://www.google.com.ua/urlsa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd

17.Психологія педагогічної діяльності і особистості вчителя 

http://pidruchniki.ws/16070314/psihologiya/psihologiya_pedagogichnoyi_diyalnosti_osobistosti_vchitelya

18.  Рефлексия в педагогике http://www.portal-slovo.ru/pedagogy/37918.php

19.Рефлексия. Педагогическая рефлексия 

http://vashpsixolog.ru/lectures-on-the-psychology/134-other-psychology/792-reflection-teacher-reflection

20.Розвиток  критичного мислення на уроках 

http://gymnasiya1.at.ua/publ/metodichnij_kabinet/mo_vchiteliv_prirodnicho_matematichnikh_predmetiv/rozvitok_kritichnogo_mislennja_na_urokakh/13-1-0-61

21. Розвиток критичного мислення у навчальному процесі 

,http://www.ukrreferat.com/index.php?referat=77704&pg=0

22.  Синдром професійного вигорання. Журнал «Психолог»,  грудень №45, 2011 р., ст. 5-9

23.  Токар М. Збереження психологічного здоров'я педагогів //Психолог. - №47 (287) 2007

24.Формування  критичного  мислення  – інноваційна  педагогічна  технологія 

https://www.google.com.ua/url?

25. Формування рефлексивної культури у професійно-педагогічній підготовці майбутнього вчителя 

http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/fps/2012_2/lyt_pav.pdf

Категорія: План роботи | Додав: Оля (28.10.2013)
Переглядів: 1884 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Контактні телефони

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім. В.Чорновола© 2017
вул. Соборний Майдан, 6 м. Радомишль 12201