Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Алгебра
|
1.
|
Формула суми n перших членів геометричної прогресії..
|
Розв’язувати задачі на знаходження суми n перших членів геометричної прогресії.
|
Параграф 14, п.4
№587, 589, 600(2),
606 (612– додатково 9-а клас)
|
s2zx2zp
|
2.
|
Контрольна робота з теми «Числові послідовності»
|
Розв’язувати задачі на знаходження n –го члена, суми n перших членів арифметичної та геометричної прогресій
|
Завдання у Google класі.
|
Геометрія
|
1.
|
Площа круга та його частин.
Самостійна робота.
|
Розв’язувати задачі на знаходження площі круга та його частин.
|
Завдання у Google класі.
|
s2zx2zp
|
2.
|
Контрольна робота з теми «Правильні многокутники»
|
Розв’язувати задачі на застосування формул радіусів описаних та вписаних кіл прави- льних многокутників, знаходження довжини кола та довжини дуги кола, площі круга та його частин.
|
Завдання у Google класі.
|
Географія
|
1.
|
Закінчити тему "Третинний сектор економіки " (освіта, культура ,туризм, фінансові установи)
|
2.
|
Виконати вправи практичного характеру в кінці кожного параграфа
|
Біологія
|
1.
|
Еволюція органічного світу
|
характеризувати основні ознаки еволюції, ознайомитеся з основними теоріями еволюції, зокрема теорією Ч.Дарвіна, еволюційними чинниками та видами природного добору; вивчите такі поняття як популяція, мікроеволюція, вид та видоутворення.
|
§43. Виписати основні поняття. Ст.185, питання 2,10. §44. Ст.189, питання 1,8,10. Ст.188-189 встановити відповідність (таблиця на зіставлення). §45. Ст.193 питання 1,3,5,10. §46. Завдання на відповідність ст.197. Виписати основні поняття.
|
|
2.
|
Еволюція органічного світу
|
характеризувати макроеволюцію, порівнювати біологічний прогрес та біологічний регрес, ознайомитесь з основними етапами еволюції людини, навчитесь порівнювати основні гіпотези виникнення життя на Землі.
|
§47. Ст.201, питання 1,7,10.
§48. Ст.205, заповнити таблицю. Питання 1-5 та 8.
§49. Охарактеризувати гіпотези походження життя на Землі. Питання 6, ст.209.
Ст.210 схема в зошит.
Відповіді на питання даємо в зошит. Строк виконання до 11.05
|
|
Інформатика
|
|
Поняття комп’ютерної графіки
|
Що таке комп’ютерна графіка. Що розуміють під комп’ютерною графікою
Які бувають види комп’ютерної графіки?
|
Ст 164
Виконати практичні завдання
|
|
Основи здоров’я
|
|
Індивідуальні особливості
сприйняття та навчання
|
Про умови ефективного навчання
|
Ст. 92 Самостійна робота
|
|
Мистецтво
|
|
Мистецтво в діалозі культур. Полікультурність
|
узагальнити свої знання з мистецтва різних епох, стилів, напрямів і називати картини та визначні місця, які вразили своєю оригінальністю.
|
https://mozok.click/1710-mistectvo-v-daloz-kultur.html
Порівняти національні художні образи світу на прикладі архітектури одного з міст-музеїв (Париж, Флоренція, Барселона, Львів, Самарканд тощо).
Подивитися фільм «Вавилон» (реж. А. Іньярріту), в якому показана картина нашого світу, як один великий Вавилон з перетином національних культур і традицій, людських доль.
Відгуки та свої враження вислати
на ел.скриньку
luybaglv@gmail.com
|
|
Трудове навчання
|
|
Презентація результатів проектної діяльності
|
оцінити результати роботи виготовленого проекту
|
Захист та реклама проекту
luybaglv@gmail.com
|
|