Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Узагальнення вивченого
|
Систематизуєте знання з теми "Текст як одиниця мовлення"
|
§36 вправа 435, 438
|
|
2.
|
Контрольна робота з теми "Мовні аспекти вивчення речення"
|
З'ясуєте рівень знань з теми "Речення"
|
Вправа 440(1,2,5 речення; завдання І,ІІ), вправи 441,447 ( тести)
|
3.
|
Редагування речень.
|
Визначати граматичну помилку, редагувати речення
|
Вправа 443
|
Українська література
|
|
Марко Вовчок "Інститутка". Антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини. Образи твору.
|
Характеризувати творчість М.Вовчка, зрозумієте антилюдяну суть кріпосництва.
|
Прочитати, план сюжету
|
|
2
|
Контрольна робота з теми "Творчість П.Куліша та М.Вовчка"
|
Зміст книг, аргументувати поведінку героїв.
|
Скласти і записати по шість тестів до творів "Чорна рада", "Інститутка"
|
|
Марко Вовчок "Народні оповідання"
|
Аналізувати життя кріпаків та кріпосників
|
Прочитати 2-3 оповідання, скласти прості плани. Усні відповіді ст317-318.
|
Фізика
|
1.
|
Фізика і проблеми безпеки життєдіяльності людини
|
Знати що входить у систему безпеки життєдіяльності людини
|
§43
|
xfr3dbh
|
2.
|
Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії
|
Знати які екологічні проблеми на сьогодні існують в Україні
|
§44
|
3.
|
Альтернативні джерела енергії
|
Знати про альтернативні джерела енергії
|
§45
|
Хімія
|
1.
|
Контрольна робота №2.
|
Дізнатись рівень навчальних досягнень із вивчених тем
|
|
4eemblc
|
2.
|
Багатоманітність речовин та хімічних реакцій. Взаємозв’язки між речовинами та їхні взаємоперетворення.
|
Систематизувати знання з класифікації речовин; закріпити уявлення про будову речовин, типи хімічних реакцій.
|
§35
|
Історія України
|
1.
|
Український політичний і національний рух на початку ХХ ст. Практичне заняття. Ідеї автономії та самостійності в програмах українських політичних партій Наддніпрянщини
|
характеризувати процес утворення українських політичних партій; визначати основні тенденції та суперечності модернізації суспільно-політичного життя у Наддніпрянській Україні
|
1.Опрацювати §28-29
|
ayp44c2
|
2.
|
Політичне й громадське життя в Наддніпрянщині в 1905-1914 рр.
|
Опрацювати §30-31
|
3.
|
Тематична робота «Українські землі у складі російської імперії»
|
Правознавство
|
1.
|
Розділ 5. Якщо право – це професія (оглядово)
|
називати правничі професії, в яких випадках звертатися до правника та повноваження поліції
|
опрацювати §29-32
|
vrbofij
|
Зарубіжна література
|
-
|
Позакласне читання
Гарбер Лі. «Убити пересмішника»
|
переказувати ключові епізоди твору та визначати проблеми
|
Прочитати роман
|
|
2.
|
Характеристика героїв роману Гарбер Лі. «Убити пересмішника»
|
коментувати, переказувати текст, характеризувати героїв
|
Дати характеристику основним героям
|
|
Англійська мова
|
1.
|
Семестрова контрольна робота з говоріння
|
p2up2z2
|
|
Семестрова контрольна робота з письма
|
2.
|
Lviv – Florence of Eastern Europe
|
Розуміти текст, використовуючи різні стратегії.
|
pp. 126-133
|
Алгебра
|
1.
|
Початкові відомості про статистику. Статистичні дані. Способи подання даних та їх обробка.
|
Розв’язувати задачі що передбачають подання даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків.
|
§ 17
№716, 718, 720, 733.
|
s2zx2zp
|
2.
|
Контрольна робота «Основи комбінаторики, теорії ймовірності та статистики».
|
Розв’язувати задачі на знаходження ймовірності та частоти випадкової події.
Розв’язувати задачі що передбачають подання даних у вигляді таблиць, діаграм, графіків.
|
Завдання у класрумі.
|
Геометрія
|
1.
|
Паралельне перенесення. Рівність фігур.
|
Розв’язувати задачі на властивості паралельного перенесення та рівності фігур.
|
§ 22
№983(1), 986(1), 991.
|
s2zx2zp
|
2.
|
Контрольна робота «Геометричні переміщення»
|
Розв’язувати задачі на геометричні переміщення.
|
Завдання у класрумі.
|