Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
РЗМ Контрольний вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю
|
Переказувати тексти, вибираючи лише ті частини, де є науковий стиль, складати план
|
Тема 13 ст244. Пам'ятка. Вправа 520( текст), завдання ст246(4,5,6)
|
|
2.
|
Узагальнення вивченого з теми "Складне речення з різними видами зв'язку"
|
Визначати в текстах дані види речень, виконувати синтаксичний розбір, креслити схеми, використовувати ці речення у власних висловлюваннях
|
&32 вправа 400(1,2,3)
|
Українська література
|
|
РЗМ Контрольний твір-роздум "У чому виявляється актуальність творчості Т.Г.Шевченка в наш час?"
|
Висловити власне ставлення до творчості Кобзаря
|
Написати твір-роздум
|
|
2.
|
Пантелеймон Куліш "Чорна рада"
|
Визначати місце Куліша в літературі ІІ под 19 ст., Прочитаєте перший в укрліт роман-хроніку
|
Відомості з життя і творчості письменника ( у зошит) ст275-284, прочитати "Чорна рада"
|
|
Фізика
|
1.
|
Фундаментальні взаємодії у природі. Межі застосування фізичних законів і теорій
|
знати фундаментальні взаємодії та межі застосування фізичних законів
|
§38
|
xfr3dbh
|
2.
|
Фундаментальний характер законів збереження у природі
|
Знати фундаментальний закон та про що свідчить закон збереження енергії
|
§39
|
3.
|
Прояви законів збереження в теплових, електромагнітних, ядерних явищах
|
Знати у чому суть закону збереження енергії для теплових процесів та яку формулу вивів Ейнштейн і про що вона свідчить
|
§40
|
Хімія
|
1.
|
Нітрогеновмісні органічні речовини.
Поняття про амінокислоти.
|
Знати, які сполуки називають амінокислотами; розуміти будову, властивості та значення амінокислот.
|
П.33
|
4eemblc
|
2.
|
Білки як біологічні полімери. Денатурація білків. Біологічна роль амінокислот і білків.
|
Дізнатися про функції білків у живих організмах; з’ясувати склад білків; дізнатись про властивості та біологічне значення білків
|
П. 33
|
Історія України
|
1.
|
Суспільно-політичне життя західноукраїнських земель у 80-90-х роках ХІХ ст.
|
охарактеризувати особливості суспільно-політичного життя західноукраїнських земель у 60-80 рр. ХІХ ст., проаналізувати діяльність суспільно-політичних течій, що сформувались на цих землях
|
1.Опрацювати §24
Зробити конспект матеріалу
|
ayp44c2
|
2.
|
Радикальний рух і політичні партії в Галичині
|
пояснити зародження радикального руху у Галичині; показати нові риси, що внесла в суспільно-політичний рух діяльність І.Франка, М.Павлика, О.Терлецького; характеризувати діяльність першої політичної партії в Україні (РУРП).
|
Опрацювати §25
Скласти історичний портрет І.Франка за планом (див. раніше)
|
3.
|
Особливості культурницького й політичного етапів національного відродження на західноукраїнських землях
|
характеризувати особливості культурницького й політичного етапів національного відродження на західноукраїнських землях
|
Опрацювати §26
Письмово с. 183 №1
|
Правознавство
|
1.
|
Кримінальне право. Злочин. Кримінальна відповідальність і покарання
|
називати співучасників; пояснити: що таке злочин, розкрити його склад; що таке обставини, які пом’якшують та обтяжують кримінальну відповідальність; називати: види злочинів, наводити приклади; стадії скоєння злочину; ознаки і підстави кримінальної відповідальності, види кримінальних покарань; розкрити особливості кримінальної відповідальності неповнолітніх.
|
Опрацювати §26-27
Написати твір-роздум «Чи завжди суворість покарань сприяє зниженню злочинності?»
|
vrbofij
|
Зарубіжна література
|
-
|
Життя і творчість М. Булгакова. Київ в життя Булгакова. «Собаче серце»
|
Визначати ключові факти життя і творчості письменника; знає зміст оповідання «Собаче серце» та українські сторінки творчості Булгакова
|
Прочитати оповідання «Собаче серце»
|
|
2.
|
«Собаче серце» як метафора соціальних експериментів революційної доби
|
Називати актуальні проблеми, знаходити у текстів художні деталі та встановлювати їх роль у творі
|
Дочитати твір та визначити усно проблеми
|
|
Англійська мова
|
1.
|
Passive Voice
|
Повторити вивчений матеріал про пасивний стан
|
PB ex. 1,2,3,4,pp 211-212
|
p2up2z2
|
2.
|
Asking the way
|
Запитати і надати інформацію про те, як дістатися до певного місця в місті
|
PB ex. 1,2, pp.213-214
|
3.
|
Why Am I Proud of My Native Town?
|
Пояснювати, чому ми гордимося своїм містом
|
PB ex. 4, p.215
WB ex.14, p. 116
|