Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Текст як одиниця мовлення.
|
Зможете визначити текст, назвати ознаки, з'ясовувати будову, мікротеми й абзаци
|
§33 §34 ст179-192 вправа417(І,ІІ - 1,2,3)
|
|
2.
|
Види й засоби міжфразного зв'язку
|
Визначати у тексті види й засоби міжфразного зв'язку
|
§35 ст195-196 вправа 428
|
Українська література
|
|
П. Куліш "Чорна рада". Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв
|
Аналізувати події 1663 р.- "чорну раду", пояснювати вчинки героїв
|
Прочитати «Чорну раду»
|
|
2.
|
РЗМ Твір-характеристика персонажа роману "Чорна рада"
|
Поділитися враженнями від прочитаного, оцінити поведінку героїв
|
Написати розповідь про героя, який найбільше сподобався. Використати цитати
|
|
Фізика
|
1.
|
Еволюція фізичної карти світу. Розвиток уявлень про природу світла. Вплив фізики на суспільний розвиток та науково-технічний прогрес.
|
сформувати знання про фундаментальні взаємодії в природі, межі застосування фізичних законів і теорій.
|
§41, 42
|
xfr3dbh
|
2.
|
Підсумкова контрольна робота
|
Оцінити свої знання й уміння, виявити прогалини в знаннях для подальшого їх усунення.
|
завдання в
GoogleClassroom
|
Хімія
|
1.
|
Значення природних і синтетичних органічних сполук. Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів.
|
Порівняти природні і синтетичні органічні сполуки; дізнатись про сполуки, що завдають шкоди довкіллю та шляхи боротьби із ними.
|
§34
|
4eemblc
|
2.
|
Практична робота «Виявлення органічних сполук у харчових продуктах.»
|
Сміти виявляти органічні сполуки у харчових продуктах.
|
Ст. 191
|
Історія України
|
1.
|
Урок узагальнення знань «Західноукраїнські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині ХІХ ст.»
|
узагальнити та систематизувати знання з тематичного блоку; перевірити та оцінити власні знання
|
1.Повторити §22-26
2. Виконати завдання в google classroom
|
ayp44c2
|
2.
|
Розділ VІ. Українські землі у складі Російської імперії на початку ХХ ст.» Особливості соціально-економічного розвитку Наддніпрянщини
|
визначити основні тенденції та суперечності процесу соціально-економічного розвитку українських земель початку ХХ ст.; індустріальної модернізації на українських землях; пояснювати терміни «монополізація, концентрація»
|
Опрацювати §27
Письмово с.191
- Заповнити пропуски…
- Підготувати одне з досліджень (на вибір)…
|
Правознавство
|
1.
|
Узагальнення знань «Неповнолітні як суб’єкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних і кримінальних правовідносин»
|
узагальнити та перевірити засвоєння матеріалу теми; перевити рівень засвоєння та розвитку вмінь пояснювати поняття, пов’язані з цивільним, трудовим та сімейним правом
|
Повторити §16-28
Виконати завдання в google classroom
|
vrbofij
|
Зарубіжна література
|
-
|
Підсумкова контрольна робота
|
продемонструвати свої знання, виконати завдання різних типів
|
Літературний практикум (письмові відповіді на запитання) с. 304 – достатній рівень
Написати рецензію або відгук на самостійно прочитану книгу сучасної зарубіжної літератури – високий рівень
|
|
2.
|
Тема дисгармонії, доведеної до абсурду через втручання людини в закони розвитку суспільства за твором «Собаче серце»
|
зможе розкрити ідейно-художній і символічний зміст твору Булгакова, висловити власну думку щодо розвитку суспільства даної епохи
|
Усно вміти аналізувати образи та символічний зміст персонажей
|
|