Предмет
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітки
|
|
Англійська мова
|
Test. Writing
Контрольна робота з письма
|
Оцінити свій рівень знань з вивчених тем
|
Test. Writing:
Завдання на Google Class
|
https://GoogleClassroom
код доступу: j25mjom
Виконані роботи скинути у Viber або Telegram, Google Class
|
|
Англійська мова
|
Контрольна робота з усного мовлення
|
Оцінити свій рівень знань з вивчених тем
|
Test. Speaking
Завдання на Google Class
|
https://GoogleClassroom
код доступу: j25mjom
Виконані роботи скинути у Viber або Telegram, Google Class
|
|
Англійська мова
|
Географія і клімат Великої Британії
|
Надати інформацію про географічне положення Британії, використовуючи прочитаний текст, написати повідомлення
|
Впр.1, ст.220 усно Впр.2 ст.220-221 письмово Опрацювати таблицю на ст.222
|
|
|
Зарубіжна література
|
Марина Аромштам «Коли відпочивають янголи»
|
Визначати факти про життя і творчість письменниці, основні проблеми у творі
|
Прочитати твір, вміти переказувати основні епізоди
|
|
|
Зарубіжна література
|
Моральні проблеми та їх осмислення у творі «Коли відпочивають янголи»
|
Визначати основні теми, розкриті у творі, розмірковувати про моральні цінності, що утверджуються у повісті
|
Підготуватись до контрольної роботи, повторити ст.280-281, 283
|
|
|
|
Українська література, 2 уроки на тиждень
|
Контрольна робота за 2й семестр
|
Оцінюватимуть рівень знань з теми
|
Виконати тести та відкриті завдання. Будуть доступні в Гугл Класі з 12 травня
|
Виконані роботи скинути у Вайбер, Телеграм або в Гугл Клас: mdblm32
|
|
|
Урок позакласного читання В.Рутківсткий «Сині води»
|
Зможуть переказати твір, висловлюватимуть враження від прочитаного, наводячи приклади з твору.
|
Написати враження від прочитаного, за бажанням – малюнок до твору.
|
|
|
Код доступу до Класу: mdblm32
|
|
|
Українська мова, 1 ур
|
Контрольний диктант за рік
|
Зможуть оцінити рівень знань, орфографічних та пунктуаційних навичок
|
Записати диктант. Буде доступний в Гугл Класі з 14 травня
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|