№
|
Предмет.
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть (очікувані результати)
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Он-лайн ресурси
|
9.
|
Зар. літ
|
Айзек Азімов
« Фах»
|
Давати оцінку подіям
і вчинкам
персонажів,
навчаться абстрактно
мислити
|
Дочитати твір
|
|
Образ Джорджа
Плейтена
|
Давати оцінку подіям
і вчинкам
персонажів,
визначати художні
деталі та виразні
засоби
|
Чи згодні ви з
майбутнім навчанням
на Землі.
|
|
10.
|
Хімія
|
Практична робота №5 «Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками розчинених речовин.»
|
Вміти виготовляти водні розчини із заданими масовими частками розчиненої речовини.
|
П. 27 чит.
|
код курсу: gc2wo2v
|
Взаємодія води з оксидами.
|
Дізнатися про деякі хімічні властивості води; з’ясувати, що таке гідроксиди; навчитися складати формули основ і кислот.
|
П. 28
|
|
11.
|
Інформатика
|
Електронні
таблиці та їх
об’єкти
|
Що таке
об’єкт?
Значення
властивостей
об’єкта Скретч
|
ст. 163
Працюємо
самостійно
Виконати
завдання
Вправа 1-2
|
|
12
|
Інформатика (вчитель Козадаєва О. С.)
|
Інструктаж з ТБ. Практична робота № 8. Складання та виконання алгоритмів із повторенням та розгалуженням у середовищі Скретч.
|
Створять проекти використовуючи команди повторення та розгалуження.
|
Ст. 130-132
Виконати Завдання 3 та 4.
|
|
13
|
Історія України
|
Соціальний устрій і
господарське життя
України (друга половина
ХІV – ХV століття)
|
визначати особливості
соціальної структури
українського суспільства;
описувати повсякденне
життя різних верств
населення; пояснити
поняття: магнат, шляхта,
пан, кріпацтво, магдебурзьке
право,
ратуша, мер, райці, лавники.
|
1) Опрацювати § 25-26
підручника
2) Письмово скласти
схему основних станів
суспільства України в
ХІV-ХV с.
3) Виписати нові поняття
|
Код доступу
p3owyo4
|
Культура України (друга
половина ХІV – ХV
століття)
|
характеризувати умови
розвитку культури в другій
половині ХІV – ХV ст.
розпізнавати пам’ятки
архітектури та
образотворчого мистецтва
цього періоду.
|
1) Опрацювати § 27-28
2) Усно дати відповіді на
питання с.199
3) Письмово №6 с.199
|
|
14
|
Музика
|
Музика
телеекрану (31
урок)
|
Розрізняти поняття
«телебачення,
кіноіндустрія», музику
з фільмів, знати
видатних композиторів
телебачення і кіно.
Аналізувати прослухані
музичні твори.
Виконувати Н. Май
«Спасибі вам,
фронтовики!»
|
Переглянути
https://www.youtube.com/watch?v=CI6NBgjxCz8
Вивчити пісню
Н. Май «Спасибі вам, фронтовики!»
Проект «Пісня з фільмів про війну»
|
|
15
|
Біологія
|
Екологічна етика сумісного життя в природному угрупованні
|
Опрацювати & 61
Виконати тест, відкривши посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=149473
або Код доступу 149473
Посилання join.naurok.ua
|
До 7.05
|
Природоохоронні території. Червона книга України
|
Опрацювати & 61 та відео https://www.youtube.com/watch?v=kY0rST3A_w8
https://www.youtube.com/watch?v=bsvxBEZprNs
Виконати тест , відкривши посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=950391
або Код доступу 950391 посилання
join.naurok.ua
|
До 11.05
|
16
|
Основи здоров’я
|
Заходи профілактики інфекційних захворювань. Законодавство України у сфері протидії епідемії віл-інфекцій, Причини і наслідки стигматизації та дискримінації
|
Опрацювати матеріал підручника - & 30 Виконати тест, відкривши посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=205115
або Код доступу 205115 посилання
join.naurok.ua
|
До 11 . 05
|