№
|
Предмет.
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Он-лайн ресурси
|
1.
|
Англійська мова (3 уроки).
|
Ласкаво просимо до Лондону.
|
вживати тематичну лексику в усному та письмовому мовленні; слухати та розуміти тематичний текст, виконувати завдання за
прослуханим
|
Ex.3,p.163
Ex.4,p.164
+ GoogleClassroom
|
https://classroom.google.com/u/1/c/NTM1NTE4OTczOTRa
код доступу
5qiq4dx
|
|
|
Цікаві місця для подорожей. Введення нових ЛО.
|
розповідати про визначні місця Києва; читати та розуміти тематичний текст
|
Ex.4,p.168
+ GoogleClassroom
|
|
|
Семестровий контроль навичок письма
|
перевірити рівень отриманих знань з теми
|
GoogleClassroom
|
2.
|
Алгебра
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь.
|
Розв’язувати системи рівнянь способом підстановки.
|
П. 24, № 1129(1-5) (дивись розв’язок стор.226 задача 1)
|
|
|
|
Підсумкова контрольна робота
|
Розв’язати завдання: функції, лінійні рівняння та їх системи.
|
Варіант 1. Стор.269 № 1(1), №4(1), №7(1), стор.274 №3(1), № 14(1) Варіант 2. Стор.269 № 1(2), №4(2), №7(2), стор.274 №3(3), №14(2)
|
Завдання цього уроку переслати 14.05.
на електронну адресу
nataliabilokon2@gmail.com
|
3.
|
|
Спосіб підстановки.
|
Розв’язувати системи рівнянь способом підстановки.
|
П. 24, № 1130(1-3), № 1143(1)
|
|
4
|
Образотворче мистецтво
|
Дизайн - проект. «Стиль- забаганка дизайнера, чи поклик душі?»
|
використати знання і
уміння, отримані з
інших дисциплін при
створенні
художнього образу в
одязі
|
Розробити сценічний костюм телеведучої фото вислати на ел.скриньку luybaglv@gmail.com
|
|
5.
|
Трудове навчання
|
Малярні роботи. Технологія виконання малярних робіт
|
Ознайомитись з основними матеріалами, які використовуються для малярних робіт
|
Підготувати (за вибором) 1. Інформацію «Історія виникнення шпалер» 2. Оформити візитку професії маляра
|
|
6.
|
Фізика
|
Механічна енергія та її види
|
Знати та вміти обраховувати механічну енергію
|
§42, №321, 329
|
Код доступу cksjfts
|
|
|
Закон збереження та перетворення енергії в механічних процесах та його практичне застосування
|
Знати закон збереження та перетворення енергії
|
§43, 333
|
|
7.
|
Укр. мова
|
Сполучник. Сполучники сурядності і підрядності
|
Називати сполучники у реченні, визначати сурядні і підрядні сполучники, їх роль у реченні
|
§36,37,ст.156, 160-161
впр. 289, 302
|
|
|
|
Написання сполучників разом і окремо
|
Правильно писати сполучники
|
§38, ст.164, впр.313
|
|
8.
|
Укр. літ
|
О. Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили»
|
Розповідати про нові пригоди знаменитого закарпатського богатиря
|
Дочитати до кінця ст.244-259
|
|
|
|
Образ Івана Сили
|
Удосконалите вміння складати план-характеристику героя твору
|
Скласти план до Івана Сили. Усні відповіді ст.259-260
|
|
9.
|
Зар. літ
|
Контрольна робота з теми «Світова новела»
|
Учень демонструє знання з теми, виконує завдання різних типів.
|
Контрольний твір на тему «Книги, які я взяв би із собою»
|
|
|
|
Айзек Азімов «Фах»
|
Навчиться давати оцінку подіям і вчинкам героїв, вміти переказувати важливі епізоди
|
Дочитати до кінця «Фах»
|
|