№
|
Предмет.
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть (очікувані результати)
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Он-лайн ресурси
|
1.
|
Англійська мова (3 уроки).
|
Подорож по
Австралії
|
вживати тематичну
лексику в усному та
письмовому мовленні;
слухати та розуміти
тематичний текст,
виконувати завдання за
прослуханим
|
Ex.1,p.162
+
GoogleClassroom
|
Код доступу 5qiq4dx
|
Визначні
місця
Великобритан
ії. Past Tenses
|
розповідати про
визначні місця
Великобританії;
розрізняти та вживати
різні форми дієслів
минулого часу
|
Ex.1,p.165
Ex.3, 4, p. 166
+
GoogleClassroom
|
Визначні
місця України.
Past Tenses
|
вживати тематичну
лексику в усному та
письмовому мовленні;
використовувати різні
форми дієслів
минулого часу
|
GoogleClassroom
|
2.
|
Алгебра
|
Лінійне рівняння з двома змінними.
|
Знаходити будь-які розв’язки даного рівняння, виражати змінну у через х.
|
П. 21, № 1063, № 1065, № 1071*
|
https://www.youtube.com/watch?v=7WJOw8fRVGg
|
Графік лінійного рівняння з двома змінними.
|
Засвоїти різні випадки розміщення графіка даного рівняння залежно від його коефіцієнтів, будувати графіки.
|
П. 22, № 1085, № 1093(1,2)*
|
Завдання цього уроку переслати 07.05.
на електронну адресу
nataliabilokon2@gmail.com
|
Системи двох лінійних рівнянь з двома змінними.
|
Знати, що таке система рівнянь з двома змінними, розв’язувати графічним способом.
|
П. 23, № 1108, № 1110
|
https://www.youtube.com/watch?v=6mX-z_Lwauo
|
3.
|
Геометрія
|
Взаємне розміщення прямих на площині.
|
Розв’язати практичні задачі.
|
Стор.154 (таблиця), стор. 161 № 38, 43, 44, 45.
|
|
4
|
Образотворче мистецтво
|
Дизайн - проект.
Створення
логотипу власної
справи.
|
Створити фірмовий
знак для власної
справи
|
Створити логотип
власної справи.
(використовуючи
програму Microsoft
Power Point )
mhttps://www.logowiks.c
om/create-a-logo/
фото логотипу вислати
на ел.скриньку
luybaglv@gmail.com
|
|
5.
|
Трудове навчання
|
Технологія
побутової
діяльності та
самообслуговуван
ня
Малярні роботи у
побуті власними
руками
|
Ознайомитись з
професією маляра,
історією
облаштування житла
та технологією його
оздоблення
|
ознайомитись з
професією маляра
|
https://www.youtube.com/watch?v=G8FHEmfFcrA
|
6.
|
Фізика
|
Механічна робота
|
розв'язати фізичні задачі на визначення механічної роботи
|
§40, №291, 305
|
Код доступу
cksjfts
|
Потужність
|
розв'язати фізичні задачі на визначення потужності
|
§41, №295, 303
|
|
7.
|
Укр. мова
|
Види прийменників за будовою
|
Розрізняти види прийменників за будовою
|
§34, ст. 147, 149, впр.274
|
|
Написання прийменників разом, окремо, через дефіс
|
Розпізнавати прийменники за будовою, правильно писати
|
§35, ст. 152-152, впр. 281, 283
|
|
8.
|
Укр. літ
|
Олена Теліга «Сучасникам». Моральний заповіт нащадкам
|
Зрозумієте, чому поетеса-герой прожила 35 років, удосконалите вміння аналізувати громадянську лірику
|
Короткі відомості із життя поетеси, виразно читати вірші, усні відповіді на запитання с.229-233
|
|
О. Гаврош «Неймовірні пригоди Івана Сили»
|
Збагатите знання з творчості сучасних українських письменників та про визначних українців
|
У зошит: записати назви творів О. Гавроша, словник-тлумачення слів ст.242. Прочитати першу частину твору ст. 238-249
|
|