№
|
Предмет.
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Он-лайн ресурси
|
1.
|
Англійська мова
|
Улюблені місця рідного міста
|
вживати тематичну лексику в усному та письмовому мовленні; читати та розуміти тематичний текст, виконувати завдання за прочитаним; розповідати про своє рідне місто
|
GoogleClassroom
|
код доступу 5qiq4dx https://classroom.google.com/u/1/c/NTM1NTE4OTczOTRa
|
|
|
Подорож до США
|
розповідати про визначні місця США; читати та розуміти тематичний текст.
|
GoogleClassroom
|
2.
|
Алгебра
|
Спосіб додавання.
|
. Розв’язувати системи рівнянь способом додавання.
|
П. 24, № 1132 (дивись стор. 229 спосіб 2 додавання)
|
|
|
|
Розв’язування задач за допомогою систем рівнянь.
|
. Розв’язувати задачі за допомогою систем двох лінійних рівнянь із двома змінними.
|
П 24, № 1137, № 1142(1)
|
|
|
|
Розв’язування задач за допомогою систем рівнянь
|
Розв’язувати задачі на рух за допомогою систем двох лінійних рівнянь із двома змінними
|
П. 24, № 1155, № 1145.
|
|
|
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь.
|
Розв’язувати системи лінійних рівнянь з двома змінними різними способами та задачі.
|
С/Р Варіант 1. Стор. 286 № 4 (2 а, б, в). Варіант 2. Стор. 286 № 4 (3 а, б, в)
|
Завдання цього уроку переслати 21.05.
на електронну адресу
nataliabilokon2@gmail.com
|
4
|
Образотворче мистецтво
|
Узагальнюючий урок
|
Закріпити знання про
види і жанри
образотворчого
мистецтва
|
Підготувати кросворд
з теми
фото вислати
на ел.скриньку
luybaglv@gmail.com
|
|
5.
|
Трудове навчання
|
Технологія
придбання
продуктів
харчування та
інших товарів
|
Правильно обрати
потрібний продукт.
Дізнатися хто ж
такий споживач? Що
відомо про нього? З
якого віку стають
споживачами?
|
.Міні- проект «Розробка правил для
розумного споживача»
luybaglv@gmail.com
|
|
6.
|
Фізика
|
Підсумкова контрольна робота
|
Оцінити свої знання й уміння, виявити прогалини в знаннях для подальшого їх усунення.
|
завдання в
GoogleClassroom
|
Код доступу
cksjfts
|
|
|
Машини та механізми, прості механізми
|
Знати прості механізми та важіль, рухомий та нерухомий блок. І як отримати виграш у силі.
|
§44, 45
|
|
7.
|
Укр. мова
|
Частка як службова частина мови. Розряди часток
|
Розпізнавати частки у реченнях, визначати їх розряд
|
§39, ст.170, 172, впр. 325
|
|
|
|
Правопис часток
|
Правильно писати частки
|
§40,41, впр.332, 340
|
|
|
|
Контрольна робота з теми «Сполучник Частка»
|
з'ясуєте рівень знань з теми
|
Впр. 312, 323(2), 342
|
|
8.
|
Укр. літ
|
Контрольна робота. РЗМ Власний твір «Нова пригода Івана Сили»
|
Удосконалите текстове вміння
|
Написати нову пригоду героя
|
|