Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Біологія
|
1.
|
Групи грибів: симбіотичні-мікоризоутворюючі шапинкові гриби
Лабораторне дослідження «Будова шапинкових грибів»
|
& 52, 54, 55
Опрацювати:
1) https://www.youtube.com/watch?v=wvnPBZKLwis
2) https://www.youtube.com/watch?v=QJ7vHzVK2eg
3) Виконати тест , відкривши посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=593481
або Код доступу 593481 посилання join.naurok.ua
|
До 7.05
|
2.
|
Практична робота. Розпізнавання їстівних та отруйних грибів
|
& підручника
Опрацювати: https://www.youtube.com/watch?v=sjbVmUDGSxc
Виконати тест , відкривши посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=491557
або Код доступу 491557 Посилання join.naurok.ua
|
До 11.05
|
Основи здоров’я
|
1.
|
Безпека руху велосипедиста.
|
- Вивчити матеріал підручника - &29
- Опрацювати:
https://www.youtube.com/watch?v=IPclxmKERZU
https://www.youtube.com/watch?v=9QcYFEiwNfU
Виконати тест , відкривши посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=446525
або Код доступу 446525
Посилання join.naurok.ua
|
До 12.05
|
Історія
|
1.
|
Як з’явився перший тріумвірат і чому було встановлено диктатуру Цезаря
|
пояснювати поняття «гладіатор», «тріумвірат», «імператор»; розповідати про життя гладіаторів, повстання під проводом Спартака, називати полководців І тріумвірату; розказувати про диктатуру Цезаря
|
Опрацювати § 48
Виконати завдання письмово
с.223 №2 «Розкажіть про своє ставлення до диктатури Цезаря»
|
hr22646
|
2.
|
Практичне заняття. Як скласти історичний портрет Цезаря
|
складати історичний портрет Цезаря; оцінювати внесок Цезаря в розвиток Стародавнього Риму; називати вислови Цезаря, які згодом стали крилатими.
|
Опрацювати § 49
Письмово скласти і записати історичний портрет Цезаря, використовуючи пам’ятку на с. 182
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Міхаель Андреас Гельмут Енде «Джим Ґудзик і машиніст Лукас».
|
Розказати про основні події з життя письменника.
|
https://docs.google.com/document/d/1RswhDw31dQCzSvQG1dp-cJb3m0H4RZLsdj5MaajMQEs/edit
Або посилання на платформу Google Classroom: https://classroom.google.com/u/0/c/NTYxNzEyNjQxODFa?hl=ru Код класу creehzg
|
|
2.
|
Моральні цінності, що утверджуються у творі
|
Аналізувати твір. Визначати моральні цінності
|
https://docs.google.com/document/d/1AyIyiRhTFg-whDp7R5pZRIXm8K1X3meIg-O9c7oTAB8/edit
Або посилання на платформу Google Classroom: https://classroom.google.com/u/0/c/NTYxNzEyNjQxODFa?hl=ru Код класу creehzg
|
|
Інформатика (вчитель Антонюк О.М.)
|
1.
|
Поняття події. Види події
|
Які подїї можна реалізувати в Скретч
|
Ст. 158 Вправа 2, 3
|
|
Інформатика (вчитель Козадаєва О.С.)
|
1.
|
Інструктаж з ТБ. Практична робота № 5. Розв’язування задач, які передбачають створення програмних об’єктів
|
Зможуть створити проект з самостійно створеними програмними об’єктами.
|
Виконати вправу 2 ст. 151-152
Прочитати § 19 ст. 155-160
|
|
Англійська мова
|
1.
|
Planning a Trip
|
Прослухати текст, вибрати інформацію для виконання завдань за прослуханим
|
Listening.
Завдання на Google Class
|
https://GoogleClassroom
код доступу: z4jcrdr
|
2.
|
Контрольна робота з читання
|
Оцінити свій рівень знань з читання, виконати завдання за прочитаним
|
Test
Завдання на Google Class
|