Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Написання разом і через дефіс неозначених зм
|
Вмітимуть писати згідно з правилом
|
Правило на с.226 вивчити.
Впр.523, 524
|
Скидати відповіді у Телеграм або у Гугл клас: 77svzu7
|
2.
|
Написання зм із прийменниками окремо
|
Вмітимуть писати згідно з правилом
|
Займенники і прийменники пишуться окремо: у мене, до тебе, над будь-ким.
Завдання нижче:
|
Завд.1. - Запишіть словосполучення, розкриваючи дужки. Бігли (перед ким?) (ти), приготувала (для кого?) (вона), змагалася (з ким?) (я), дивилася (на кого?) (ми), зустрівся (з ким?) (він), підійшла (до кого?) (ви), запитав (про кого?) (вони), стоїть (перед ким?) (ти).
Завд.2. Прочитати вірш Лесі Українки, виписати з нього займенники разом з прийменниками, визначити розряд займенника, його відмінок, рід, число та особу, синтаксичну роль. Наприклад: над ним – зм, поч.форма – він; Ор.відм; чол..рід, однина, 3 особа; у реченні виступає додатком.
Бережіть природу, любі діти,
Я до цього все життя вас закликаю.
Хто байдуже ставиться до неї,
Той у грудях серденька не має.
До природи він байдужий буде.
Пам’ятаймо це і я, і ти,
Маймо в серці зерна доброти.
Ці зернятка будуть проростати,
Спів почуєте душі своєї.
Про природу станете ви дбати,
Вірним другом будете для неї.
|
3.
|
Зм. Тренувальні вправи
|
Знатимуть зміст твору, зможуть переказати його зміт. Знають і можуть визначити іронію
|
Складання тексту листівки до Дня мами (або іншого спрямування), що містить зм різних розрядів
|
Українська література
|
1.
|
П.Глазовий «Найважча роль»
|
Знатимуть зміст твору, зможуть переказати його зміт. Знають і можуть визначити іронію
|
Прочитати,
написати, у чому полягає іронія твору.
Завд.3 на с. 230 - письмово
|
Приєднуйтесь до Гугл Класу: 77svzu7
|
2.
|
П.Глазовий «Заморські гості», «Похвала»
|
Знатимуть зміст твору, зможуть переказати його зміт. Знають і можуть визначити викривальну спрямованість
|
Прочитати, завдання 4 на ст.232 – письмово; завдання 2,3 на с. 233 – письмово.
|
Напам’ять: вивчити один твір за власним вибором з творів С.Руданського або П.Глазового і розповісти по телефону, записавши голосове повідомлення або відеозв’язку тощо.
|
Математика
|
1.
|
Координатна площина
|
Накреслити прямокутну систему координат, будувати в ній точки.
|
П. 34, № 1528, № 1530, № 1533.
|
https://www.youtube.com/watch?v=xMpfXedcjf4
|
2.
|
Координатна площина
|
Визначати координати точок, знаходити в якій вона чверті знаходиться.
|
П. 34, № 1535, № 1537, №1538
|
Завдання цього уроку переслати 06.05. на електронну почту
nataliabilokon2@gmail.com
|
3.
|
Координатна площина
|
Будувати точки в координатній площині, з'єднувати їх послідовно, отримуючи малюнок.
|
П. № 1540(1), № 1544
|
|
4.
|
Координатна площина
|
В координатній площині будувати точки.
|
С/Р Варіант 1. № 1532(2), № 1540(2) Варіант 2. № 1532(3), № 1540(3)
|
Завдання цього уроку переслати 08.05. на електронну почту
nataliabilokon2@gmail.com
|
Трудове навчання
|
1.
|
Технологія догляду за житлом
|
використовувати миючі засоби та побутову техніку для прибирання житла
|
Знайомство з паспортними даними побутової техніки.
Пошукова інформація « Перший домашній пилесос»
|
|
Образотворче мистецтво
|
1.
|
Історичний жанр. Битва на морі.
|
розглянути картини видатних художників І.Айвазовського, О.Шендерова
|
https://school.home-task.com/bitva-na-mori/
Намалювати композицію « Битва на морі».
Фото малюнка вислати на ел.почту
luybaglv@gmail.com
|
|
Музика
|
1.
|
Концерт 08/05
|
Аналізувати А. Марчелло «Концерт ре мінор» та Д. Бортнянського «Концерт ре мажор»
Мати поняття що таке «концерт».
Виконувати пісню «Скрипалик-цвіркунець» сл. В. Кленця, муз. В. Поповича
|
Переглянути, занотувати основні поняття http://artlesso.blogspot.com/2017/04/29_14.html
Вивчити пісню
«Скрипалик-цвіркунець» сл. В. Кленця, муз. В. Поповича
|
|