Нд, 22.12.2024, 07:05
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость RSS 

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім.В.Чорновола

Меню сайту
Наше опитування
Нашому сайту 1 семестр оцініть його
Всього відповідей: 122
Наші друзі
Статистика
  
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Форма входу
Калькулятор
Освітній портал

Головна » 2020 » Травень » 4 » Домашні завдання на карантин 5 клас (частина 1)
09:21
Домашні завдання на карантин 5 клас (частина 1)

Домашні завдання 5 клас на 0408 травня 2020 р.

 

Предмет

Тема

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Онлайн ресурси

Українська мова

1.

Тематична контрольна робота №7. Відомості з синтаксису й пунктуації (тестові завдання)

перевірити рівень знань з теми

GoogleClassroom

 

https://classroom.google.com/u/1/c/MzY0OTE2ODk3OTJa

 

Код доступу: gm6iacz

2.

Пряма мова. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою

розрізняти слова автора й пряму мову в реченні з прямою мовою; записати правильно речення з прямою мовою

§63; вправи 487, 488.

 

3.

Відмінність між прямою та непрямою мовою

пояснити відмінності між прямою та непрямою мовою; ставити розділові знаки при прямій мові, обгрунтовувати їх правилами

§63; вправи 493, 492

Українська література

  1. 1.

Контрольний твір №1 (міні-твір). «Білі ворони» в нашому суспільстві» (на основі оповідання «Дивак»)

висловити власні міркування про головного героя оповідання; аналізувати ситуацію з погляду гуманізму, толерантного ставлення до людей

GoogleClassroom

 

https://classroom.google.com/u/1/c/NTM1MDY1NTU0OTNa

Код доступу: wuwaycr

  1. .

 

2.

Микола Вінграновський. Повість «Сіроманець». Захоплююча і драматична історія про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини й природи

ознайомитись з основними відомостями про письменника; переказувати найцікавіші епізоди повісті

ст.225-226; прочитати оповідання «Сіроманець» повністю;

завдання в GoogleClassroom

Зарубіжна література

1.

Т.Янсон «Капелюх чарівника» Персонажі твору

охарактеризувати персонажів, їхню роль у творі

 

переказувати улюблений уривок у творі, висловлювати свою думку про прочитане

 

2.

Т.Янсон «Капелюх чарівника».  Ідеї доброти і щирості у сімї

визначати провідні  ідеї твору, висловлювати власні думки і враження

вміти виразно читати і переказувати казку.

 

Математика

1.

Знаходження числа за його відсотком

знаходити число за його відсотком

 §33(с. 217-218), №1189,1193

https://www.youtube.com/watch?v=yewa_n6LxcA

Код доступу:

agypngc

2.

Розв'язування задач

знаходити число за його відсотком

№1191, 1199

3.

Розв'язування задач

розв'язувати задачі на відсотки

№1202, 1204

4.

Розв'язування задач

розв'язувати задачі на відсотки

№1207, 1215

Англійська мова (І група)

1.

Writing a postcard

написати листівку та давати відповіді на запитання по її змісту, використовуючи минулий неозначений час

PB ex.1,2,p171,  WB ex. 13, p. 93

 

https://classroom.google.com/

 

Код доступу:

vhq5e5l

2.

Seasons of the Year

опрацювавши текст, використовуючи різні техніки, повністю його зрозуміти 

PB ex. 1,2,3,4, pp. 172-173, WB ex. 1,2,3 pp. 94-95

3.

My Favourite Season

на основі почутого тексту говорити про свою улюблену пору року

PB ex. 1,2,3,4, pp. 174-175, WB ex. 4,5, pp.96-97

Англійська мова (ІІ група)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Англійська мова (ІІ група)

 

 

 

 

 

1.

Nature’s Beauty. Краса природи

 

розповідати про пори року та погоду, використовуючи нові слова

VB ст.173, 175  Впр.1,2,3 ст.172-173 усно

Впр.1,2 ст.94 (РЗ) письмове завдання в Google Class

 

 

 

 

https://classroom.google.com/

 

Код доступу: xy63chp

 

2.

Подорож містом.     У селі

читати та знаходити необхідну інформацію для виконання завдань, використовувати нові слова

 

VB ст.185 Впр.3,5 ст.184-185 усно Впр.6 ст.186 письмово Впр.1,2 ст.100-101 (РЗ)

3.

Поїздка до музею

ррослухати текст, надати інформацію, виконати завдання за прослуханим

 

VB ст.187     Test

Впр.2,5 ст.188-189 письмово

Природознавство

1.

Взаємозв’язки між організмами.

Співіснування організмів.

 

наводити приклади взаємозв’язків між організмами; пояснювати вплив на організми чинників живої природи.

П.43

 

 

 

https://classroom.google.com/

Код доступу:

  wo2nxyt

2.

Екосистеми.

називати склад екосистеми; наводити приклади природних і штучних екосистем; пояснювати роль рослин, тварин, грибів, бактерій у екосистемі.

П.44

Переглядів: 492 | Додав: Оля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім. В.Чорновола© 2024
вул. Соборний Майдан, 6 м. Радомишль 12201