Предмет
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Онлайн ресурси
|
Українська мова
|
1.
|
Тематична контрольна робота №7. Відомості з синтаксису й пунктуації (тестові завдання)
|
перевірити рівень знань з теми
|
GoogleClassroom
|
https://classroom.google.com/u/1/c/MzY0OTE2ODk3OTJa
Код доступу: gm6iacz
|
2.
|
Пряма мова. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою
|
розрізняти слова автора й пряму мову в реченні з прямою мовою; записати правильно речення з прямою мовою
|
§63; вправи 487, 488.
|
3.
|
Відмінність між прямою та непрямою мовою
|
пояснити відмінності між прямою та непрямою мовою; ставити розділові знаки при прямій мові, обгрунтовувати їх правилами
|
§63; вправи 493, 492
|
Українська література
|
- 1.
|
Контрольний твір №1 (міні-твір). «Білі ворони» в нашому суспільстві» (на основі оповідання «Дивак»)
|
висловити власні міркування про головного героя оповідання; аналізувати ситуацію з погляду гуманізму, толерантного ставлення до людей
|
GoogleClassroom
|
https://classroom.google.com/u/1/c/NTM1MDY1NTU0OTNa
Код доступу: wuwaycr
|
- .
2.
|
Микола Вінграновський. Повість «Сіроманець». Захоплююча і драматична історія про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини й природи
|
ознайомитись з основними відомостями про письменника; переказувати найцікавіші епізоди повісті
|
ст.225-226; прочитати оповідання «Сіроманець» повністю;
завдання в GoogleClassroom
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Т.Янсон «Капелюх чарівника» Персонажі твору
|
охарактеризувати персонажів, їхню роль у творі
|
переказувати улюблений уривок у творі, висловлювати свою думку про прочитане
|
|
2.
|
Т.Янсон «Капелюх чарівника». Ідеї доброти і щирості у сімї
|
визначати провідні ідеї твору, висловлювати власні думки і враження
|
вміти виразно читати і переказувати казку.
|
|
Математика
|
1.
|
Знаходження числа за його відсотком
|
знаходити число за його відсотком
|
§33(с. 217-218), №1189,1193
|
https://www.youtube.com/watch?v=yewa_n6LxcA
Код доступу:
agypngc
|
2.
|
Розв'язування задач
|
знаходити число за його відсотком
|
№1191, 1199
|
3.
|
Розв'язування задач
|
розв'язувати задачі на відсотки
|
№1202, 1204
|
4.
|
Розв'язування задач
|
розв'язувати задачі на відсотки
|
№1207, 1215
|
Англійська мова (І група)
|
1.
|
Writing a postcard
|
написати листівку та давати відповіді на запитання по її змісту, використовуючи минулий неозначений час
|
PB ex.1,2,p171, WB ex. 13, p. 93
|
https://classroom.google.com/
Код доступу:
vhq5e5l
|
2.
|
Seasons of the Year
|
опрацювавши текст, використовуючи різні техніки, повністю його зрозуміти
|
PB ex. 1,2,3,4, pp. 172-173, WB ex. 1,2,3 pp. 94-95
|
3.
|
My Favourite Season
|
на основі почутого тексту говорити про свою улюблену пору року
|
PB ex. 1,2,3,4, pp. 174-175, WB ex. 4,5, pp.96-97
|
Англійська мова (ІІ група)
Англійська мова (ІІ група)
|
1.
|
Nature’s Beauty. Краса природи
|
розповідати про пори року та погоду, використовуючи нові слова
|
VB ст.173, 175 Впр.1,2,3 ст.172-173 усно
Впр.1,2 ст.94 (РЗ) письмове завдання в Google Class
|
https://classroom.google.com/
Код доступу: xy63chp
|
2.
|
Подорож містом. У селі
|
читати та знаходити необхідну інформацію для виконання завдань, використовувати нові слова
|
VB ст.185 Впр.3,5 ст.184-185 усно Впр.6 ст.186 письмово Впр.1,2 ст.100-101 (РЗ)
|
3.
|
Поїздка до музею
|
ррослухати текст, надати інформацію, виконати завдання за прослуханим
|
VB ст.187 Test:
Впр.2,5 ст.188-189 письмово
|
Природознавство
|
1.
|
Взаємозв’язки між організмами.
Співіснування організмів.
|
наводити приклади взаємозв’язків між організмами; пояснювати вплив на організми чинників живої природи.
|
П.43
|
https://classroom.google.com/
Код доступу:
wo2nxyt
|
2.
|
Екосистеми.
|
називати склад екосистеми; наводити приклади природних і штучних екосистем; пояснювати роль рослин, тварин, грибів, бактерій у екосистемі.
|
П.44
|