Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Перевірка написання букв е, є, и, ї в особових закінченнях дієслів. Робота з прислів’ями.
|
розпізнавати час дієслів, ужитих у текстах; удосконалювати вміння визначати особу дієслів і вживати їх в усному та писемному мовленні;
|
Впр. 358, 359, 360.
|
https://www.youtube.com/watch?v=VNWw85gn6kI
|
2.
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання тексту-опису за колективно складеним планом з опорою на допоміжні матеріали.
|
https://subject.com.ua/lesson/mova/4klas_7/102.html Для написання роботи Вам знадобиться цей конспект уроку.
|
3.
|
Визначення часу й числа дієслів. Редагування тексту.
|
удосконалювати вміння працювати з текстом, визначаючи в ньому слова, що належать до різних частин мови та зокрема слова, які вказують на дію предмета — дієслова;
|
Впр. 363, 365.
|
|
Англійська мова
|
1.
|
У подорож із картою
|
За допомогою карти міста (схеми) знаходити та розповідати про місцезнаходження споруд чи будівель, вживаючи нові слова
|
Записати слова з впр.1 ст.143 та впр.1 ст.146 у словник, вивчити Впр.4 ст. 148 усно Впр.1 ст. 152 письмово
|
Виконані письмові завдання скинути у Viber
|
2.
|
Київ
|
Читати тематичний текст та знаходити потрібну інформацію для виконання завдання за текстом
|
Письмова робота. Прочитати текст впр.3 ст.154-155, дати відповіді на питання після тексту письмово
|
Виконані письмові завдання скинути у Viber
|
Природознавство
|
1.
|
Якою є природа Карпатських гір?
|
продовжити формування поняття «гори»; ознайомитися з характерними особливостями Кримських гір і Карпат: географічним положенням, кліматом, рослинним і тваринним світом, корисними копалинами, працею людей.
|
с. 165-166 чит. + РЗ.
|
https://www.youtube.com/watch?v=cW1c9fH-QDc
|
2.
|
Якою є природа Кримських гір?
|
с. 166-168 чит. + РЗ.
|
https://www.youtube.com/watch?v=BFVXNM9vOls
|
Я у світі
|
1.
|
«Подорожуємо країнами євросоюзу»
|
Підготувати повідомлення про одну з країн Євросоюзу.
|
Музика
|
1.
|
Музичні подорожі у часі
|
Розрізняти музику різних композиторів , Н. Паганіні та С. Рахманінова, аналізувати прослухану музику фрагменти «Кампанелли» та «Капрису №24». Виконувати пісню муз. О. Злотника, сл. М. Сингаївського «Цвіт Землі»
|
Переглянути і вивчити https://www.youtube.com/watch?v=pqc10ULf8AI Вивчити пісню муз. О. Злотника, сл. М. Сингаївського «Цвіт Землі» https://www.youtube.com/watch?v=pyrz3yvHDxM
|
|
Хореографія
|
1.
|
Танець «Макарена»
Повторення і відпрацювання рухів
|
Знати танцювальні фігури та елементи танцю. Вміти відтворювати їх під музику самостійно.
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=Ed3BSFhAJqY
|