Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Літературне читання
|
1.
|
Подорож із реального світу в казковий. Л. Керролл « Аліса в Країні Чудес» (Частина І. У кролячій норі)(продовження).
Контрольна робота. Навичка читання вголос(усно).
Передбачення послідовності розгортання подальших подій.
|
ознайомитися із життєвим і творчим шляхом англійського письменника Льюїса Керролла, з його повістю-казкою «Аліса в Країні Чудес»; удосконалювати навички свідомого виразного читання; вчитися аналізувати прочитаний твір, формувати оцінні судження; розвивати зв’язне мовлення учнів, творчу уяву, образне мислення; виховувати допитливість, любов до художнього слова.
|
с. 162 – 170 виразно читати та переказувати. Прослухати аудіокнигу та подивитись мультфільм. Виконати завдання в читайлику.
|
Мультфільм http://moviestape.net/katalog_multfilmiv/multfilm/3484-alisa-v-kraini-chudes.html Аудіокнига https://www.youtube.com/watch?v=0xVd7Ios4WM https://www.youtube.com/watch?v=0xVd7Ios4WM https://www.youtube.com/watch?v=GXVzybjTaNk https://www.youtube.com/watch?v=wm4CYzrw9Ro https://www.youtube.com/watch?v=u0s77QLeq1Q
|
2.
|
3.
|
4.
|
Урок позакласного читання
|
вдосконалювати навички свідомого виразного читання вміння переказувати;
формувати у дітей культуру почуттів;
виховувати шанобливе ставлення до оточуючих.
|
с. 121-132 чит.
|
|
Математика
|
1.
|
Письмове ділення з остачею трицифрових чисел на двоцифрові, якщо частка двоцифрова. Задачі на знаходження середнього арифметичного.
|
вчитися виконувати ділення трицифрових чисел на двоцифрові з остачею у випадку двоцифрової частки; формувати уміння розв'язувати задачі двома способами.
|
Усно – № 987, 990.
Письмово –№ 988, 992, 994, 995.
|
https://www.youtube.com/watch?v=FnnA5HvI5iE
|
2.
|
Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Розв’язування рівнянь. Задачі на знаходження середнього арифметичного.
|
вдосконалювати обчислювальні навички , уміння розв'язувати задачі, рівняння; розвивати критичне мислення, вміння виділяти головне;
|
Усно – № 996, 997.
Письмово –№ 998, 1000, 1002, 1003.
|
|
3.
|
Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові(загальний випадок). Задачі на знаходження середнього арифметичного.
|
ознайомитися з алгоритмом письмового ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове; формувати вміння розв'язувати задачі та нерівності;
|
Усно – № 1004.
Письмово –№ 1006, 1008,1011, 1012.
|
https://www.youtube.com/watch?v=Bc-KB6MoVIs
|
4.
|
Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Розв’язування задач.
|
опрацювати випадки ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові з остачею;
|
Усно – № 1013, 1014.
Письмово –№ 1016, 1018, 1019.
|
|