Пре
дмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
|
Літературне читання
|
1.
|
Контрольна робота
Аудіювання
|
Завдання завантажу в Google Classroom
|
|
2.
|
Позакласне читання
Твори зарубіжних письменників.
Редьярд Кіплінг
|
Визначати жанр прочитаного твору; визначати і називати тему й основну думку твору; визначати головних героїв твору, позитивні і негативні вчинки героїв, їх моральний і етичний характер; обґрунтовувати свої міркування щодо тексту.
|
с. 147 – 151 чит. і переказувати.
|
|
|
3.
|
Позакласне читання
Алан Мілн
|
с. 152 – 161 чит. і переказувати.
|
|
|
|
|
Математика
|
1.
|
Письмове ділення з остачею багатоцифрових чисел на двоцифрові, якщо частка містить нуль одиниць.Обчислення значень виразів на сумісні дії різного ступеня.
|
ділити багатоцифрові числа на двоцифрові; перевіряти ділення множенням; розв'язувати задачі на знаходження середнього арифметичного
|
Усно – № 1044, 1051.
Письмово –№ 1047, 1049, 1052, 1057.
|
|
|
2.
|
Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Ділення іменованих чисел.
|
Знаходити значення виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами; удосконалювати вміння розв'язувати задачі на зведення до одиниці;
|
Усно – № 1059, 1062, 1070.
Письмово –№ 1061, 1064, 1066, 1068, 1074.
|
|
|
3.
|
Знаходження значень виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами. Дії з іменованими числами.
|
Знаходжити значення виразів на сумісні дії з багатоцифровими числами; удосконалювати вміння розв'язувати рівняння, задачі на спільну роботу.
|
Усно – № 1076, 1079.
Письмово –№ 1078, 1083, 1084.
|
|
|
4.
|
Контрольна робота.
|
Завдання завантажу в Google Classroom
|
|
Українська мова
|
1.
|
Прислівник, як частина мови.
|
Вміти виділяти в тексті прислівники, ставити до них запитання, складати речення з ними.
|
ст. 166 правило.
Впр. 379 (письмово)
|
|
|
2.
|
Контрольна робота. Диктант
|
Перевірити рівень сформованості писати під диктовку.
|
Диктант
https://www.youtube.com/watch?v=NzmdPzx2tzs&fbclid=IwAR1DtVoZWcqMC1glCg8xf1FOKMYujEjzM6IwJJb1gWF-YaAmr1mb52JbXkk
|
|
3.
|
Зв'язок прислівників із дієсловами.
|
Вміти виділяти в тексті прислівники, ставити до них запитання, складати речення з ними.
|
ст. 168 правило.
Впр. 384 (письмово)
|
|
|
Англійська мова
|
1.
|
OntheMove.
Люблю подорожувати. На вокзалі
|
Читати тематичний текст та знаходити потрібну інформацію для виконання завдання, вживати нові слова
|
Записати слова з впр.1 ст.163 та впр.1 ст.166 у словник, вивчити Впр.2,3 ст. 163-164 усно, запам’ятати таблицю на ст.165 Впр.4 ст.165 письмово
|
Виконані письмові завдання скинути у Viber
|
|
2.
|
OntheMove.
Контрольна робота
|
Оцінити свій рівень знань за вивченим матеріалом
|
Test: Впр.3 ст.187 прочитати текст, записати речення після тексту, визначити які з них правильні, які ні (True, False) Впр.4 ст.188 письмово за зразком.
|
Виконані письмові завдання скинути у Viber
|
|
Природознавство
|
1.
|
Контрольна робота
|
Завдання завантажу в Google Classroom
|
|
Я у світі
|
1.
|
Висновки з теми « Я – європеєць»
|
|
с. 158.
|
|
|
Музика
|
1.
|
Українська музика у світі (32 урок)
|
Розрізняти українську музику в творах різних композиторів Л.В.Бетховена «Варіації на українські теми», А.Хачатуряна «Гопак» (з балету «Гаяне»), С. Климовського «Їхав козак за Дунай», аналізувати прослухану музику. Виконувати пісню муз.
О. Злотника, сл. М. Сингаївського «Цвіт Землі»
та пісню Н. Май «Калинова Україна»
|
Переглянути і вивчити
https://www.youtube.com/watch?v=SFSWHDNqPo8&list=PLc__5NpayyhAAqo2Rw8lzKEDIB8siVgon&index=4&t=0s
Вивчити пісню Н. Май «Калинова Україна»
Повторити пісню муз. О. Злотника, сл. М. Сингаївського «Цвіт Землі»
https://www.youtube.com/watch?v=pyrz3yvHDxM
|
|
|
Хореографія
|
1.
|
Танець «Кет»
(вступ)
|
Зможуть самостійно виконати вступ танцю.
|
https://www.youtube.com/watch?v=wpz36D0WaDg&t=10s
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|