Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
|
Літературне читання
|
1.
|
Подорож із реального світу в казковий. Л.Керролл «Аліса в Країні Чудес» (продовження)
|
Визначати жанр прочитаного твору; визначати і називати тему й основну думку твору; визначати головних героїв твору, позитивні і негативні вчинки героїв, їх моральний і етичний характер; обґрунтовувати свої міркування щодо тексту.
|
Льюїс Керролл «Аліса в Країні Чудес», ст. 162-170, читати, переказувати.
Тестові завдання до твору
у Google Classroom.
|
|
|
2.
|
Повтори і пригадай Узагальн. знань з розділу «У країні світової літератури».
|
Читати вголос свідомо, правильно, виразно із дотриманням основних норм літературної вимови і мовчки (усвідомлено) в оптимальному для розуміння темпі.
|
Підручник, ст. 170.
Завдання в зошиті.
|
|
|
3.
|
Позакласне читання
|
вдосконалювати навички свідомого виразного читання вміння переказувати;
формувати у дітей культуру почуттів;
виховувати шанобливе ставлення до оточуючих.
|
с. 133- 146 виразно читати і переказувати.
|
|
|
|
|
Математика
|
1.
|
Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Обчислення значень виразів із буквою. Задачі на знаходження середнього арифметичного.
|
ділити багатоцифрові числа на двоцифрові; перевіряти ділення множенням; розв'язувати задачі на знаходження середнього арифметичного.
|
Усно – № 1020, 1022.
Письмово –№ 1025, 1026, 1027.
|
https://www.youtube.com/watch?v=dfFpW5LH_xw
|
|
2.
|
Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові числа, якщо частка містить нулі. Задачі на зведення до одиниці.
|
Ділити багатоцифрові числа на двоцифрові числа, коли частка містить нулі.
|
Усно – № 1029, 1030.
Письмово –№ 1028, 1032, 1034, 1035.
|
|
|
3.
|
Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові, якщо частка містить нулі в кінці. Задачі з буквеними даними.
|
Ділити багатоцифровіх числа на двоцифрові, коли частка містить нулі; розв'язувати задачі на знаходження середнього арифметичного та задачі з буквеними даними
|
Усно – № 1036, 1038.
Письмово –№ 1037, 1040, 1041, 1042.
|
|
|
|
|
Українська мова
|
1.
|
Дієслова на –ся. Вимова і правопис дієслів на –ся. Складання словосполучень.
|
Вміти правильно вимовляти і писати дієслова на -ся. Складати словосполучення.
|
ст. 162, 163 правила.
Впр. 371 (письмово)
Впр. 372 (усно).
|
|
|
2.
|
Розбір дієслова як частини мови. Узагальнення і систематизація знань з теми «Дієслово».
|
Вміти розбирати дієслова як частину мови.
|
ст. 164
Впр. 374 (письмово)
|
|
|
|
|
Англійська мова
|
1.
|
On the Move.
Подорожування
|
Запам’ятати різні види транспорту для подорожування, розповідати про подорожування, вживаючи нові слова
|
Записати слова з впр.2 ст.157 та впр.1 ст.160 у словник, вивчити Впр.4, 5 ст. 162 письмово запам’ятати таблицю на ст.161
|
Виконані письмові завдання скинути у Viber
|
|
2.
|
Люблю подорожувати. На вокзалі
|
Читати тематичний текст та знаходити потрібну інформацію для виконання завдання, вживати нові слова
|
Записати слова з Впр.1 ст.163 та Впр.1 ст.166 у словник, вивчити
Впр.2,3 ст.163-164 усно, Впр.4 ст.165 письмово,
Вивчити таблицю на ст.165
|
Виконані письмові завдання скинути у Viber
|
|
Природознавство
|
1.
|
Які природні заповідники є в Україні?
|
Ознайомитися із заповідниками і національними парками України; розвивати пізнавальний інтерес; виховувати екологічну свідомість.
|
с. 169-171 чит. + РЗ.
|
https://www.youtube.com/watch?v=uZg4szzRwTw
|
|
|
|
Я у світі
|
1.
|
Волонтерство як добровільна суспільно корисна діяльність.
|
Підготувати повідомлення про свою добру справу.
|
|
Музика
|
1.
|
Музичні подорожі у часі
|
Розрізняти музику різних композиторів А. Вівальді «Гроза» (із циклу «Пори року»), В.Мей «Шторм», аналізувати прослухану музику. Виконувати пісню муз.
О. Злотника, сл. М. Сингаївського «Цвіт Землі»
|
Переглянути і вивчити
Повторити пісню муз. О. Злотника, сл. М. Сингаївського «Цвіт Землі»
|
https://www.youtube.com/watch?v=pyrz3yvHDxM
|
|
Хореографія
|
1.
|
Танець «Кет»
( вчимо темп і ритм)
|
Зможуть відчувати темп і ритм руху в танці
|
https://www.youtube.com/watch?v=wpz36D0WaDg&t=10s
|
|
|