№
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Прим
|
Літературне читання
|
1
|
Ірен Роздобудько
«Духи, що живуть у посуді»
|
Визначати жанр прочитаного твору; визначати і називати тему й основну думку твору; визначати головних героїв твору, позитивні і негативні вчинки героїв, їх моральний і етичний характер; обґрунтовувати свої міркування щодо тексту.
Читати вголос свідомо, правильно, виразно із дотриманням основних норм літературної вимови і мовчки (усвідомлено) в
оптимальному для розуміння темпі.
|
Перлинка ст.96-98,
читати і переказувати.
Відповідати на питання у кінці твору.
|
18
|
2
|
Всеволод Нестайко
«Казка про жарт-птицю»
|
Перлинка ст.99-105,
читати і переказувати.
Відповідати на питання у кінці твору.
|
19
|
3
|
Олександр Дерманський «Млин»
|
Перлинка ст.106-110,
читати і переказувати.
Відповідати на питання у кінці твору.
|
20
|
4
|
Леся Воронина «Суперагент 000»
|
Перлинка ст.111-115,
читати і переказувати.
Відповідати на питання у кінці твору.
|
22
|
Математика
|
1
|
Контрольна робота
|
Перевірити рівень сформованості знань при математичних обчисленнях.
|
Завдання роботи у Viber.
|
18
|
2
|
Письмове ділення з остачею багатоцифрових чисел. Задачі на спільну роботу.
|
Вміти застосовувати алгоритм письмового ділення багатоцифрових чисел з остачею; вміти коментувати порядок дій.
Вміти розв’язувати задачі на спільну роботу.
|
ст.163
№ 1044 (усно)
№ 1045, 1048, 1049.
|
19
|
3
|
Ділення складених іменованих чисел. Задачі.
|
Вміти застосовувати алгоритм письмового ділення складених іменованих чисел; вміти коментувати порядок дій.
Вміти розв’язувати задачі.
|
ст.163
№ 1051, 1056 (усно)
№ 1052, 1057, 1068.
|
20
|
4
|
Знаходження значень виразів на сумісні дії.
|
Вміти застосовувати алгоритм письмового ділення багатоцифрових; вміти коментувати порядок дій. Вміти розв’язувати задачі на спільну роботу.
|
ст.167
№ 1077, 1078, 1083.
|
22
|
Українська мова
|
1
|
Прислівники, близькі й протилежні за значенням.
|
Вміти виділяти в тексті прислівники, ставити до них запитання, складати речення з ними.
|
ст. 172.
Впр. 393 (письмово)
|
18
|
2
|
Контрольна робота
Списування
|
Перевірити рівень сформованості вміння списувати з друкованого тексту.
|
Завдання у Viber.
|
19
|
3
|
Поширення речень прислівниками.
|
Вміти виділяти в тексті прислівники, ставити до них запитання, складати речення з ними, поширювати речення прислівниками.
|
ст. 173.
Впр. 393 (письмово)
|
20
|
Англійська мова
|
1
|
Люблю подорожувати.
На вокзалі
|
Читати тематичний текст та знаходити потрібну інформацію для виконання завдання, вживати нові слова
|
Записати слова з
Впр.1 ст.163 та
Впр.1 ст.166 у словник, вивчити
Впр.2,3 ст.163-164 усно, вивчити таблицю.
Впр.4 ст.165 письмово,
|
|
2
|
On the Move.
Контрольна робота
|
Оцінити свій рівень знань за вивченим матеріалом
|
Test: Впр.3 ст.187 прочитати текст, записати речення після тексту, визначити які з них правильні, які ні (True, False) Впр.4 ст.188 письмово за зразком.
|
|