№
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Прим
|
Літературне читання
|
1
|
Контрольна робота
Аудіювання
|
Визначати жанр прочитаного твору; визначати і називати тему й основну думку твору; визначати головних героїв твору, позитивні і негативні вчинки героїв, їх моральний і етичний характер; обґрунтовувати свої міркування щодо тексту.
Читати вголос свідомо, правильно, виразно із дотриманням основних норм літературної вимови і мовчки (усвідомлено) в оптимальному для розуміння темпі.
|
Текст до контрольної роботи
https://www.youtube.com/watch?v=Hg1k6Qq0ORs&fbclid=IwAR3HvEfAY9-Pbf6SdRJngZQlQJL0IbwyUTSGSCa_ECH-bqGgYiM1js3fk9s&app=desktop
Завдання до твору у Viber.
|
|
2
|
Літературні казки
М.Коцюбинський
«Іванко та Чугайстир
|
Перлинка ст.90-95,
читати і переказувати.
Відповідати на питання у кінці твору.
|
|
3
|
Ірен Роздобудько
«Духи, що живуть у посуді»
|
Перлинка ст.96-98,
читати і переказувати.
Відповідати на питання у кінці твору.
|
|
Математика
|
1
|
Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на середнє арифметичне.
|
Вміти застосовувати алгоритм письмового ділення багатоцифрових чисел з остачею; вміти коментувати порядок дій.
Вміти розв’язувати задачі на знаходження середнього арифметичного.
|
ст. 160
№ 1021, 1023, 1027.
|
|
2
|
Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові, якщо частка містить нуль. Задачі
|
Вміти застосовувати алгоритм письмового ділення багатоцифрових чисел; вміти коментувати порядок дій.
Вміти розв’язувати задачі на знаходження середнього арифметичного.
|
ст. 161
№ 1028, 1032, 1034,1035.
|
|
3
|
Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові, якщо частка містить нуль. Задачі
|
Вміти застосовувати алгоритм письмового ділення багатоцифрових чисел; вміти коментувати порядок дій.
Вміти розв’язувати задачі на знаходження середнього арифметичного.
|
ст. 162
№ 1037, 1039, 1040.
|
|
Українська мова
|
1
|
Прислівник, як частина мови.
|
Вміти виділяти в тексті прислівники, ставити до них запитання, складати речення з ними.
|
ст. 166 правило.
Впр. 379 (письмово)
|
|
2
|
Контрольна робота. Диктант
|
Перевірити рівень сформованості писати під диктовку.
|
Диктант
https://www.youtube.com/watch?v=NzmdPzx2tzs&fbclid=IwAR1DtVoZWcqMC1glCg8xf1FOKMYujEjzM6IwJJb1gWF-YaAmr1mb52JbXkk
|
|
3
|
Зв'язок прислівників із дієсловами.
|
Вміти виділяти в тексті прислівники, ставити до них запитання, складати речення з ними.
|
ст. 168 правило.
Впр. 384 (письмово)
|
|
Англійська мова
|
1
|
On the Move.
Подорожування
|
Запам’ятати різні види транспорту для подорожування, розповідати про подорожування, вживаючи нові слова
|
Записати слова з впр.2 ст.157 та впр.1 ст.160 у словник, вивчити Впр.4, 5 ст. 162 письмово запам’ятати таблицю на ст.161
|
|
2
|
Люблю подорожувати.
На вокзалі
|
Читати тематичний текст та знаходити потрібну інформацію для виконання завдання, вживати нові слова
|
Записати слова з Впр.1 ст.163 та Впр.1 ст.166 у словник, вивчити
Впр.2,3 ст.163-164 усно, Впр.4 ст.165 письмово,
Вивчити таблицю на ст.165
|
|