№
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Прим
|
Літературне читання
|
1
|
Подорож із реального світу в казковий. Л.Керролл «Аліса в Країні Чудес» (продовження)
|
Визначати жанр прочитаного твору; визначати і називати тему й основну думку твору; визначати головних героїв твору, позитивні і негативні вчинки героїв, їх моральний і етичний характер; обґрунтовувати свої міркування щодо тексту.
Читати вголос свідомо, правильно, виразно із дотриманням основних норм літературної вимови і мовчки (усвідомлено) в оптимальному для розуміння темпі.
|
Льюїс Керролл «Аліса в Країні Чудес», ст. 168-170, читати, переказувати. зошит ст. 45
|
|
2
|
Льюїс Керролл «Аліса в Країні Чудес», ст. 162-170, читати, переказувати.
Тестові завдання до твору
у Viber.
|
|
3
|
Повтори і пригадай Узагальн. знань з розділу «У країні світової літератури».
|
Підручник, ст. 170.
Зошит ст. 46.
|
|
4
|
Контрольна робота. Робота з літературним твором. (письмово)
|
Завдання до контрольної роботи у Viber.
|
|
Математика
|
1
|
Письмове ділення з остачею трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на середнє арифметичне.
|
Вміти застосовувати алгоритм письмового ділення багатоцифрових чисел з остачею; вміти коментувати порядок дій.
Вміти розв’язувати задачі на знаходження середнього арифметичного.
|
ст. 155
№ 987, 991 (усно)
№ 988, 992, 994, 995.
|
|
2
|
Письмове ділення трицифрових чисел на двоцифрові. Рівняння. Задачі.
|
Вміти застосовувати алгоритм письмового ділення багатоцифрових чисел; вміти коментувати порядок дій.
Вміти розв’язувати рівняння та задачі на знаходження середнього арифметичного.
|
ст. 157
№ 1000 (усно)
№ 997, 998, 1001, 1003.
|
|
3
|
Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові.Задачі.
|
Вміти застосовувати алгоритм письмового ділення багатоцифрових чисел; вміти коментувати порядок дій.
Вміти розв’язувати задачі на знаходження середнього арифметичного.
|
ст. 158
№ 1004 (усно)
№ 1005, 1006, 1011, 1012.
|
|
4
|
Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові.
|
Вміти застосовувати алгоритм письмового ділення багатоцифрових чисел; вміти коментувати порядок дій.
Вміти розв’язувати задачі на знаходження середнього арифметичного.
|
ст. 159
№ 1013 (усно)
№ 1014, 1016, 1018, 1019.
|
|
Українська мова
|
1
|
Визначення часу й числа дієслів.
|
Вміти змінювати дієслова за часами та числами. Розрізняти дієслова майбутнього часу.
|
ст. 159
Впр. 363, 364
|
|
2
|
Дієслова на –ся. Вимова і правопис дієслів на –ся. Складання словосполучень.
|
Вміти правильно вимовляти і писати дієслова на -ся. Складати словосполучення.
|
ст. 162, 163 правила.
Впр. 371 (письмово)
Впр. 372 (усно).
|
|
3
|
Розбір дієслова як частини мови. Узагальнення і систематизація знань з теми «Дієслово».
|
Вміти розбирати вати дієслова як частину мови.
|
ст. 164
Впр. 374 (письмово)
|
|
Англійська мова
|
1
|
У подорож із картою
|
За допомогою карти міста (схеми) знаходити та розповідати про місцезнаходження споруд чи будівель, вживаючи нові слова
|
Записати слова з впр.1 ст.143 та впр.1 ст.146 у словник, вивчити Впр.4 ст. 148 усно Впр.1 ст. 152 письмово
|
|
2
|
Київ
|
Читати тематичний текст та знаходити потрібну інформацію для виконання завдання за текстом
|
Письмова робота. Прочитати текст впр.3 ст.154-155, дати відповіді на питання після тексту письмово
|
|
Природознавство
|
1
|
Яка природа в степу?
|
Показувати розташування України на карті, її природних зон. Називати природні зони; знати правила збереження природи в рідному краї. Вміти аналізувати, як природа впливає на господарську діяльність людини.
|
Підручник, ст.160-162
Зошит ст.46-47
Яка природа в степу? https://www.youtube.com/watch?v=q6n69cD_4rg
|
|
2
|
Які галузі господарства розвинені у степовій зоні?
|
Підручник, ст.163-164
Зошит ст.47
Тварини степу https://www.youtube.com/watch?v=pt0txs4Y4W4
|
|
Я у світі
|
1
|
Україна і світ. Найбільші українські спільноти в інших країнах світу.
|
Усвідомлювати себе громадянином України; знати найбільші українські спільноти в інших країнах світу.
|
Підручник, ст. 130-134
|
|
Образотворче
мистецтво
|
1
|
Ознайомлення з художніми традиціями рідного краю.
|
Знати традиції рідного краю. Вміти малювати українські орнаменти.
|
Практичне заняття:виконання композиції «Український рушничок»
(гуаш)
https://www.youtube.com/watch?v=dHWngYz33Yg
|
|