Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми діти зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітки
|
Англійська мова
|
1
|
Spring Is Here, Summer Will Come. Яка сьогодні погода?
|
Повідомити про сьогоднішню погоду та поставити питання, використовуючи нові слова
|
Записати слова з впр.1 ст.108 у словник, вивчити Впр.1,3 ст.108-109 читати
Впр.1,2 ст.66 (РЗ) письмово
|
|
2
|
Пори року. Місяці
|
Називати пори року та всі місяці, повідомити про улюблену пора року та погоду
|
Записати слова з впр.1,3 ст. 110-111 у словник, вивчити Впр.3 ст.111 читати Впр.1,2,3 ст. 67 (РЗ) письмово
|
|
Літературне читання
|
1
|
Творчість Олега Буценя.
О. Буцень «Айстри»
|
Вдосконалювати навички свідомого виразного читання;
називати героїв твору, оцінювати вчинки дійових осіб
|
С.156-157, виразно читати. переказувати, сторінка в зошиті
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
https://naurok.com.ua/prezentaciya-oleg-bucen-aystri-167990.html
|
|
2
|
Повість. М.Стельмах «Гуси-лебеді летять»
|
Називати героїв твору, розмірковувати над текстом.
|
С.158-159, читати I частину повісті
|
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
https://www.youtube.com/watch?v=t4cO74gofNc
https://naurok.com.ua/prezentaciya-mihaylo-stelmah-gusi-lebedi-letyat-170495.html
|
|
3
|
Повість.
М. Стельмах «Гуси-лебеді летять»
(продовження)
|
Знаходити в тексті описи, порівняння, розповідати про головних героїв повісті
|
С.159 – 161, читати IIчастину повісті. сторінка в зошиті
|
|
|
4
|
Повтори і пригадай. Узагальнення і систематизація знань за розділом «Світ прози»
|
Пригадати прочитані твори,
порівнювати оповідання та повість
|
С.161, відповідати на запитання
|
|
|
Українська мова
|
1
|
Вправи на розпізнавання часових форм дієслова, дієслів, що означають завершену і незавершену дію
|
Розрізняти дієслова, що означають завершену і незавершену дію, визначати час дієслів
|
С.155, вправа 370 (усно), с.156,
вправа 371.
|
|
|
2
|
Написання не з дієсловами
|
Застосовувати правило написання не з дієсловами
при виконанні вправ
|
С.156, правило, вправа 373, вправа 377.
|
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
https://www.youtube.com/watch?v=96CY7iWE-is
|
|
3
|
Закріплення знань учнів про дієслово як частину мови
|
Закріпити свої знання про дієслово як частину мови
|
С.159, вправа380, вправа 385
|
Переглянути форзац у кінці підручника
(повторити правила про дієслово)
|
|
Математика
|
1
|
Повторення вивченого за рік. Нумерація трицифрових чисел
|
Читати і записувати трицифрові числа, порівнювати іменовані числа, подані в одиницях довжини
|
С.159, №3, №4, №5,
с.160,№11,№13,№14
|
|
|
2
|
Усне додавання і віднімання трицифрових чисел
|
Удосконалити навички усних обчислень при додаванні та відніманні трицифрових чисел
|
С.162, №22, №25, №27
|
|
|
3
|
Усне додавання і віднімання трицифрових чисел
|
Удосконалити навички усних обчислень при додаванні та відніманні трицифрових чисел
|
С.163, №32, №33,№35
|
|
|
4
|
Взаємозв’язок між додаванням і відніманням. Рівняння
|
Закріпити вміння розв’язувати рівняння, складати рівності на додавання та віднімання
|
С.165, №43, №44,№48.
|
|
|
Природознавство
|
1
|
Яке значення має шкіра? Гігієна шкіри
|
Доглядати за своєю шкірою
|
С.160-162, читати, відповідати на запитання
|
Переглянути відео
|
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
https://www.youtube.com/watch?v=LLsWbFcVgl8
|
|
2
|
Про що повідомляють органи чуття?
|
Берегти свої органи чуття
|
С.163-164, читати, відповідати на запитання
|
Переглянути відео
|
|
Он-лайн ресурси, коди доступу
https://www.youtube.com/watch?v=1A-EV3iRURY
|
|