Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Читання
|
1.
|
Моя мама
|
Шанобливо ставитися до свої мам
|
Ст. 137, завдання 4, 5
|
|
2.
|
Як звучить дощ «Дощі бувають різними» Е. Зима
«Вибіг дощик на дорогу»
|
Виразно читати вірші, відповідати на запитання
|
Ст. 138-139
|
|
3.
|
«Ромашка» за Б. Харчуком
|
Перевірити навичку читання в голос, відповідати на запитання
|
Ст. 139
|
|
Українська мова
|
1.
|
Порівняння текстів-описів, і текстів розповідей
|
Розрізняти тексти-розповіді та тексти-описи
|
Вправа 259 (усно), вправа 261 Опис зайчика
|
|
2.
|
Виражальні засоби мови
|
Добирати образні слова, користуватись виражальними засобами мови
|
Вправа 263 (усно), вправа 264
|
|
3.
|
Складати тексту за ілюстрацією
|
Складати текст-опис дерева
|
Вправа 266
|
|
4.
|
Складання тексту за серією малюнків
|
Складати текст за серією малюнків
|
Вправа 269
|
|
Математика
|
1.
|
Засвоєння таблиці множення і ділення 1-9
|
Виконувати дії множення і перевіряти дією ділення
|
Правило ст. 139, №942, №946
|
|
2.
|
Засвоєння таблиці множення і ділення. Перевірка дії ділення
|
Виконувати вирази на множення і ділення, робити перевірку дії ділення
|
Правило ст. 140, №949, №950, №954
|
|
3.
|
Засвоєння таблиці множення і ділення
|
Розв’язувати задачі за допомогою графіків і діаграм
|
№951, №952, №944
|
|
4.
|
Повторення вивченого
|
Розв’язувати вирази, знаходити периметр геометричних фігур
|
№961, №962, №963
|
|
Я Досліджую світ
|
1.
|
Безпека там, де ти живеш
|
Визначати небезпечні місця вдома і в школі
|
Ст. 114-115
|
|
2-3
|
Безпека там, де ти живеш
|
Досліджувати безпечні місця вдома і в школі
|
Скласти правила безпечної поведінки дітей
|
|