Пред
мет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми діти зможуть
|
Завдання, які необхідно виконати
|
Он-лайн ресурси
|
Інформатика (вч. Козадаєва О.С.)
|
1
|
Створення інтерфейсу користувача для введення даних у БД
|
Зможуть створити форму за допомогою Конструктора форм.
|
Читати п. 4.1 ст. 45-48
Приклад 1 ст. 45-47
|
|
Алгебра
|
1
|
Повторення. Подільність натуральних чисел
|
Пригадати ознаки подільності натуральних чисел.
|
Стор. 158, № 24.1- №24.4, № 24.11, 24.16.
|
Завдання цього уроку переслати на електронну адресу 08.05.
nataliabilokon2@gmail.com
|
|
|
Раціональні числа та дії над ними.
|
Виконувати дії з раціональними числами.
|
Стор. 160, № 24.27, № 24.34
|
|
Геометрія
|
1
|
Чотирикутники.
|
Пригадати властивості чотирикутників, розв’язувати задачі на знаходження їх площі.
|
Стор. 182, № 25.30, № 25.32, № 25.33
|
|
Історія
|
1
|
Розділ 4. Держави Азії, Африки та латинської Америки: вибір шляхів розвитку
Японія
|
характеризувати особливості внутрішньополітичного розвитку країни з другої половини ХХ століття – початку ХХІ століття
|
- Опрацювати §16
- Письмово «Як ви ставитесь до японського менталітету? Які риси національного характеру допомогли японцям досягти сучасного рівня країни?»
|
5vvbgle
|
2
|
Китай
|
характеризувати внутрішню і зовнішню політику Китаю від завершення Другої світової до сьогодення
|
1.Опрацювати §17
2.Письмово «Як вплине коронавірус на подальший розвиток Китаю. Ваші особисті прогнози»
|
|
|
Індія
|
характеризувати внутрішню і зовнішню політику Індії від часів здобуття незалежності до сьогодення
|
1.Опрацювати §18
2.Скласти історичний портрет сім’ї Джавахарлала Неру
|
|
Фізика
|
1
|
Протонно-нейтронна модель атомного ядра. Ядерні сили. Енергія зв'язку.
|
Знати із яких частинок складається атомне ядро, що таке нукліди, що таке дефект мас і як його визначати та визначати кількість протонів і нейтронів у ядрі
|
§39, Впр.39(3,4)
|
Код класу
ep3jlkx
|
|
2
|
Радіоактивність. Основний закон радіоактивного розпаду
|
Знати що таке радіоактивність та його види, як захиститись від радіоактивного випромінювання та основний закон радіоактивного розпаду
|
§40, впр. 40(2,3)
|
|
|
3
|
Розв'язування задач
|
застосувати свої знання з теми «радіоактивність» під час розв'язування фізичних задач
|
Впр.40(3,4)
|
|
Астрономія
|
1
|
Історія розвитку уявлень про Всесвіт. Походження й еволюція Всесвіту
|
Описати модель гарячого Всесвіту та знати в чому полягає сутність теорії Всесвіту, який розширюється.
|
Ст. 105-111
|
|