Пред
мет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми діти зможуть
|
Завдання, які необхідно виконати
|
Он-лайн ресурси
|
Українська мова
|
1
|
Оцінювальні, етикетні мовленнєві жанри.
|
Розрізняти дані види, вживати у мовленні етикетні мовленнєві жанри
|
§47,48 вправа 463
|
|
2
|
Контрольна робота з теми *Практична риторика*
|
З*ясуєте рівень знань з теми
|
Написати твір «Школо, до побачення»/вправа 479/
|
|
3
|
Повторення вивченого
|
Повторите вивчене
|
Вправа 469,470
|
|
Українська література
|
1
|
Галина Пагутяк «Потрапити в сад». В. Діброва *Андріївський узвіз*
|
Аналізувати сучасну лірику
|
Виразно читати, аналіз поезій
|
|
2
|
Контр робота. Контр твір
|
Удосконалите вміння писати твори
|
Твір на одну із тем
1. Хай і на смерть, а - уперед /В.С.Стус/
2. Поезія - це завжди неповторність /Ліна Костенко/
3. Та не в дивацтві суть - а в здивуванні, у вмінні всюди диво світу світлом осяяти: потужним світлом серця ( Іван Драч)
|
|
3
|
Підсумок. Мій улюблений герой, твір.
|
Висловити свою позицію
|
Усний відгук
|
|
Креслення
|
1
|
Топографічні будівельні креслення
|
Знати види й призначення будівельних креслень, призначення експлікації; знати призначення топографічного креслення, вміти читати умовні графічні позначення на топографічних кресленнях
|
Прочитати топографічне креслення ділянки місцевості ( слайд 18), робочий зошит
|
|
2
|
Технічні схеми
|
знати призначення та використання (кінематичних, електричних) схем
|
https://stud.com.ua/35960/tovaroznavstvo/shemi
https://studfile.net/preview/7658538/
|
Код класу onr2jrs
|
3
|
Підсумковий урок
|
Узагальнити знання учнів
|
Виконати завдання в (клас румі)
|
Код класу onr2jrs
|
Хімія
|
1
|
Хімія і довкілля
|
Дізнатись про основні джерела хімічного забруднення довкілля; оцінити роль хімії в скорочені викидів шкідливих речовин у довкілля.
|
П. 35,36
|
https://classroom.google.com/
Код класу awqwgsf
|
Біологія
|
1
|
Поняття про біологічну небезпеку, біологічний тероризм та біологічний захист. Біологічна безпека та основні напрямки її реалізації.
|
Пригадати поняття біологічна безпека та біологічна небезпека; знати види біологічної небезпеки; розуміти основні напрямки реалізації біологічної безпеки, та її значення.
|
§ 64
|
https://classroom.google.com/
Код класу awqwgsf
|
2
|
Узагальнення вивченого.
Підсумкове оцінювання.
|
Дізнатись рівень навчальних досягнень із теми.
|
Узагальнення вивченого.
Підсумкове оцінювання.
|
|
Анг. мова
|
1
|
Listening Test
|
Перевірити рівень знань з аудіювання.
|
Посилання на платформу Google Classroom: https://classroom.google.com/c/NTYxNjcxNjUxNjFa
Код класу voqvwnz
|
voqvwnz
|
Інформатика
|
1
|
Підсумкова контрольна робота
|
Перевірка знань
|
https://1drv.ms/w/s!Amv7rVWWOtQCgxI84PKwFUtQGUmR?e=1jU2DP
Результати відправити мені у вайбер 0983187414
|
|
Інформатика (Козадаєва О.С.)
|
1
|
Узагальнюючий урок
|
Тестування в Google Клас
|
|
Алгебра
|
1
|
Відсоткові розрахунки.
|
Пригадати розв’язування задач на відсотки.
|
Стор. 161 № 24.43, № 24.46, № 24.53.
|
|
Геометрія
|
1
|
Рівняння та їх системи.
|
Пригадати розв’язування алгебраїчних рівнянь та їх систем.
|
Стор. 164, № 24.64, № 24.67, № 24.70.
|
|
Історія
|
1
|
Міжнародні відносини
|
називати дати, пов’язані з темою уроку; характеризувати нову систему міжнародних відносин; аналізувати причини створення ООН, двох систем, які виникли після війни
|
- Опрацювати §22-24
- Написати есе « Чи засвоїв сучасний світ уроки «холодної війни»?
|
5vvbgle
|
2
|
Тематична робота «Держави Азії, Африки та Латинської Америки. Міжнародні відносини»
|