Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми діти зможуть
|
Завдання, які необхідно виконати
|
Он-лайн ресурси
|
Українська мова
|
1
|
Різновиди складних речень
|
Визначити у текстах різновиди складних речень, виконувати синтаксичний розбір, креслити схеми, вживати дані види речень у власних висловлюваннях
|
Таблиці ст.229-230 вправа 475,476
|
|
2
|
Контрольна робота з теми «Стилістична норма»
|
З’ясувати рівень знань з теми
|
Усні відповіді ст.194 вправа 472,473,477 (письмово)
|
|
Українська література
|
1
|
Контрольна робота з теми «Літературне щістдесятництво»
|
Називати імена письменників шістдесятників, визначати.їх роль у літературному процесі ІІ пол. ХХст,зясуєте рівень знань з теми
|
Повт.ст.191-237. Записати 12 тестів з творчості письменників- шістдесятників, твір- мініатюра «Що ви розумієте під поняттям «духовні цінності»? «Які ваші духовні цінності як людини ігромадянина України»
|
|
2
|
Стоїчна українська поезія. В.С.Стус «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе».
|
Аналізувати поезію поета незламної сили духу
|
Конспект ст.240- 245 Аналіз поезії,вивчити напам’ять
|
|
Креслення
|
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Зображення з’єднань на складальних кресленнях»
|
З’ясувати рівень знань з теми
|
Виконати завдання в гугл класі
|
onr2jrs
|
|
|
Читання та деталювання складальних креслень.Умовності та спрощення на складальних кресленнях.
|
Читати креслення і застосовувати на практиці набуті знання та мати графічні навички.
|
Читання складальних креслень за планом
https://allref.com.ua/uk/skachaty/CHitannya_i_detalyuvannya_skladal-nih_kreslen-26
|
|
Хімія
|
1
|
Розрахункові задачі Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку.
|
Пригадати способи розв’язування розрахункових задач за рівняннями хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку.
|
П. 33
|
https://classroom.google.com/
Код класу awqwgsf
|
2
|
Контрольна робота №2
|
Дізнатись рівень навчальних досягнень із вивчених тем.
|
|
|
Біологія
|
1
|
Сучасна біотехнологія та її основні напрямки
Генна інженерія людини: досягнення та ризики.
|
Дізнатись основні напрямки сучасної біотехнології; розуміти досягнення генної інженерії та ризики.
|
§ 59,60
|
https://classroom.google.com/
Код класу awqwgsf
|
2
|
Біоетичні проблеми сучасної медицини.
|
Знати мету, об’єкт дослідження та завдання біоетики; розуміти основні принципи біоетики.
|
§ 61
|
|
Анг.мова
|
1
|
People and Society. Test
|
Перевірити рівень знань з теми.
|
Посилання на платформу Google Classroom: https://classroom.google.com/c/NTYxNjcxNjUxNjFa
Код класу voqvwnz
|
voqvwnz
|
|
|
Grammar. Infinitive. Gerund. Participle.
|
Вживати ці три граматичні конструкції правильно.
|
Посилання на платформу Google Classroom: https://classroom.google.com/c/NTYxNjcxNjUxNjFa
Код класу voqvwnz
|
|
Зарубіжна література
|
|
Джон Майкл Грін «Провина зірок»
|
Вміти аналізувати розповідь. Визначати ідейні цінності життя.
|
Посилання на платформу Google Classroom: https://classroom.google.com/c/NTYxNjcxNjUxNjFa
Код класу voqvwnz
|
|
Інформатика
|
1
|
Робота з таблицями базами данних
|
Створити елементарні бази данних в програмі Microsoft Office Access
Виконання практичної роботи
|
Виконати
Практичну роботу №7 Відправити на електронну пошту виконане завдання antonyuk.ua@gmail.com
|
|