Пред
мет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Громадянська освіта
|
1.
|
Узагальнення знань «Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту"
|
узагальнити та перевірити засвоєння матеріалу теми
|
- Повторити § 37-46
- Виконати завдання в класрумі
|
x52b7un
|
2.
|
Розділ VІІ. Україна. Європа. Світ
Інтеграція і глобалізація
|
пояснити поняття: інтеграція, глобалізація, міграція; Європейський Союз, Європейська політика сусідства, Східне партнерство, визначає масштаби впливу глобалізації на економіку, культуру, довкілля, людину.
|
Опрацювати § 47-48
|
Інформатика (вчитель Козадаєва О.С.)
|
1.
|
Просування веб-сайтів
|
Дізнаються як можна створити цікавий і корисний сайт.
|
§ 25 ст. 232-238. Вправа 2 ст. 234. Підготуватися до підсумкового тестування до Розділу 4
|
|
Інформатика
|
1.
|
Підсумкова контрольна робота
|
Перевірка знань
|
https://1drv.ms/w/s!Amv7rVWWOtQCgxD_LvgxcDUxv7ul?e=7wOu0j
Відповідь прислати на вайбер 0983187414
|
|
Географія
|
1.
|
Глобальні проблеми людства, обмеженість природних ресурсів.
|
Аналізувати стан кожної із глобальних проблем планети.
|
Виписати країни планети, які найбільш забезпечені природними ресурсами (земельними, лісовими, кліматичними, мінеральними, біологічними, водними)
|
Завдання переслати на вайбер
|
Основи діловодства
|
1.
|
Побудова інформаційної бази зареєстрованих документів.
|
Побудувати інформаційну базу зареєстрованих документів.
|
Написати пам’ятку « Як побудувати інформаційну базу зареєстрованих документів».
|
|
Основи пошуку роботи
|
1.
|
Техніка спілкування з роботодавцем
|
Дізнатись про можливі види і форми співбесід з роботодавцем
|
Скласти таблицю порад про те, що потрібно і чого не рекомендується робити в процесі співбесід
|
|
Трудове навчання
|
1.
|
Навчальний модуль: Кулінарія
|
Обгрунтувати тему проекту, ознайомитись з історією походження кенді бару, визначити набір солодощів та напоїв
|
стор.101 – 105
Оформити десерти відповідно до задуму
Звіт вислати на ел.скриньку luybaglv@gmail.com
|
|