Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Складні випадки відмінювання іменників. Закінчення іменників І, ІІ, ІІІ, ІV відміни
|
дотримуватись правил написання відмінкових закінчень відмінюваних іменників
|
параграф 40, 41, 44, 45, впр.376, 388, 405, 415 + GoogleClassroom
|
jjz65w
https://classroom.google.com/u/1/c/NTM1NzMyMjIwMTla
|
2.
|
Тематична контрольна робота №4. Поняття норми в сучасній українській літературній мові. Практична риторика.
|
перевірити рівень отриманих знань з теми
|
GoogleClassroom
|
|
Українська література
|
1.
|
Контрольна робота.
|
Оцінити рівень знань
|
Посилання на платформу Google Classroom
|
qtrxzdz
|
2.
|
Підсумковий урок.
|
Узагальнити знання за рік.
|
|
|
Англійська мова
|
1.
|
Listening test
|
Перевірити рівень знань з аудіювання
|
Посилання на платформу Google Classroom: https://classroom.google.com/u/0/c/NTYxNzEyNjQxODFa?hl=ru
Код класу rt5smlh.
|
|
2.
|
Reading test
|
Перевірити рівень знань з читання
|
|
|
Математика
|
1.
А
|
Побудова графіка функції.
|
Досліджувати властивості функції за схемою та будувати графік.
|
П. 25, № 25.2 (див. стор 132 задача)
|
|
2.
|
Побудова графіка функції.
|
Будувати графік функції, застосовуючи її похідну.
|
П. 25, № 25.1(1,2)
|
|
1.
Г
|
Перпендикулярність у просторі.
|
Розв’язувати задачі на застосування властивостей перпендикуляра і похилої.
|
П 33- п.37, № 43.25, № 43.27, № 43.31
|
|
Хімія
|
1.
|
Зв’язки між класами органічних речовин.
|
Систематизувати знання з класифікації органічних речовин; закріпити уявлення про будову речовин, типи хімічних реакцій.
|
classroom
|
код курсу: qzlfaai
|
Біологія
|
1.
|
Трансплантація тканин та органів у людини. Ріст та розвиток клітин та фактори, які на нього впливають.
|
Розуміти, що таке трансплантація, репродукція клітин; пригадати процеси мітозу та амітозу; поглибити знання про ріст і розвиток клітин, старіння і смерть клітин.
|
П.55-57
|
https://classroom.google.com/
код курсу: qzlfaai
|
2.
|
Статеві клітини. Суть та біологічне значення запліднення. Репродуктивне здоров’я.
|
Пригадати будову статевих клітин, їх значення та утворення; Поглибити знання про суть та біологічне значення запліднення; розуміти суть репродукції; дізнатись про чинники ризику для репродуктивного здоров’я.
|
П. 61-63
|
|
Фізика
|
1.
|
Розв'язування вправ
|
Закріпити свої знання
|
С.203
|
Код класу
mkpf5hw
|
2.
|
Підготовка до контрольної роботи
|
Удосконалити і систематизувати свої знання
|
Повторити пройдений матеріал
|
|
3.
|
Підсумкова контрольна робота
|
Оцінити свої знання й уміння, виявити прогалини в знаннях для подальшого їх усунення.
|
завдання в
GoogleClassroom
|
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Узагальнення та систематизація навчального матеріалу.
|
Узагальнити та систематизувати навчальний матеріал за рік, визначати основні ідеї, художні особливості творів, характеризувати героїв.
|
Прочитати Гомер «Мандри Одісея», Данте Аліг’єрі «Божественна комедія»
|
|
Медицина
|
1.
|
Контрольна робота.
|
Оцінити рівень знань
|
Посилання на платформу Google Classroom
|
qtrxzdz
|
2.
|
Підсумковий урок.
|
Узагальнити знання за рік.
|
|
|
Всесвітня історія
|
1.
|
Повсякденне життя та культура в міжвоєнний період
|
Характеризувати досягнення науки і техніки, основні ідеї і течії у розвитку культури, кіно та розвиток олімпійського руху
|
Опрацювати § 33-34
Виписати найважливіші досягнення культури
|
ejouysm
|
2.
|
Тематична робота «Друга світова війна»
|
|