Пред
мет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Контрольне есе: «Явище природи, що викликає найбільше захоплення й здивування»
|
застосувати набуті знання, уміння та навички у конкретній ситуації
|
GoogleClassroom https://classroom.google.com/u/1/c/NTM1NzMyMjIwMTla
|
sjjz65w
|
Українська література
|
1.
|
О.Олесь – "По дорозі в Казку"
|
знатимуть зміст твору, аналізуватиму його
|
1.Читати твір
2.Виконати письмове завдання за документом (в Гугл Класі)
3.Пройти тести.
|
qtrxzdz
|
Англійська мова
|
1.
|
Writing test
|
Перевірити рівень знань з письма
|
Посилання на платформу Google Classroom: https://classroom.google.com/u/0/c/NTYxNzEyNjQxODFa?hl=ru
Код класу rt5smlh.
|
|
Математика
|
1.
А
|
Найбільше і найменше значення функції.
|
Знаходити найбільше і найменше значення функції на вказаному проміжку.
|
П. 24, № 24.2, № 24.4*
|
|
2.
|
Підсумкова контрольна робота
|
Розв’язати завдання: тригонометричні функції, похідна функції.
|
Завдання К/Р дивись 14.05. в групі 10 клас математика.
|
Завдання переслати на електронну адресу 14.05.
nataliabilokon2@gmail.com
|
1.
Г
|
Повторення. Перпендикулярність у просторі.
|
Знаходити кут між прямими в просторі, між прямою і площиною, між площинами.
|
Стор.236, № 43.21, №43.22, № 43.24.
|
|
Хімія
|
1.
|
Контрольна робота
|
Дізнатись рівень досягнень із теми.
|
classroom
|
код курсу: qzlfaai
|
Біологія
|
1.
|
Узагальнення знань з теми «Спадковість і мінливість»
|
Дізнатись рівень досягнень із теми.
|
П.45-52
|
https://classroom.google.com/
код курсу: qzlfaai
|
2.
|
Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів. Особливості процесів регенерації організму людини.
|
Поглибити знання про репродукцію видів, особливості нестатевого та статевого розмноження; про механізми регенерації, її види та значення.
|
П. 53,54
|
|
Фізика
|
1.
|
Механічні та теплові властивості твердих тіл
|
Знати механічні та теплові властивості твердих тіл
|
§33, впр.29(2,3)
|
Код класу
mkpf5hw
|
2.
|
Діаграма стану речовини
|
Знати фазові переходи речовини з погляду молекулярно-кінетичної теорії та в термодинаміці
|
§34, впр.30(2)
|
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Контрольна робота з теми «Сучасна література ХХ-ХХІ ст»
|
Учень демонструватиме знання з теми, висловлює письмово свої враження від прочитаного.
|
Написати контрольний твір з теми «Пошуки сенсу буття в романі «Алхімік» П. Коельйо»
|
|
Медицина
|
1.
|
НС. Джерела небезпечних ситуацій у військовий час
|
Називатимуть джерела небезпечних ситуацій у військовий час,розрізнятимуть їх
|
Скласти 6 запитань (можна тестових) до теми (не брати з підручника)
+ Окремо до них - відповіді.
|
qtrxzdz
|
2.
|
НС, характерні для нашого регіону, їх наслідки
|
Знатимуть про екологічний стан Полісся, наслідки НС
|
Створити плакат або брошуру, у яких буде розповідатися про НС Поліського регіону та їх наслідки для життєдіяльності населення і господарської діяльності
|
|
Всесвітня історія
|
1.
|
Хід війни в 1943-1944 рр. Дипломатія часів війни. Людина під час війни
|
Характеризувати переломні моменти в роки другої світової війни та основні воєнні події даного періоду
охарактеризувати останні періоди Другої світової війни, діяльність антигітлерівської коаліції; Розглянути рішення Ялтинської та Потсдамської конференцій; визначити наслідки ІІ світової війни
|
Опрацювати § 30
Заповнити хронологічну таблицю
|
ejouysm
|
2.
|
Завершальний період війни в Європі та Азії
|
Опрацювати § 31
Виписати основні підсумки війни
|