Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Іменники чоловічого та жіночого роду, що означають назви людей за діяльністю. Іменники спільного і подвійного роду. Визначення роду невідмінюваних іменників та абревіатур, правила вживання їх
|
узгоджувати іменники з іншими словами; утворювати та використовувати паралельні родові форми та іменники, що означають назви людей за діяльністю; визначати рід невідмінюваних іменників й абревіатур
|
параграф 38, впр.346, 352 + GoogleClassroom
|
https://classroom.google.com/u/1/c/NTM1NzMyMjIwMTla
sjjz65w
|
2.
|
Іменники, що мають лише форму однини або множини
|
актуалізувати знання про іменники, що мають лише форму однини або множини
|
параграф 39, впр.357, 365 + GoogleClassroom
|
|
Українська література
|
1.
|
О.Олесь – біографія. Символізм.«З журбою радість обнялась»
|
Повторять ознаки символізму, визначатимуть їх у творах; знатимуть біографію автора. Виразно читатимуть твір
|
1.Читати
2. Написати паспорт твору.
3. Зробити конспект біографії автора за підручником.
4.Пройти тести.
|
qtrxzdz
|
2.
|
О.Олесь «Чари ночі», «О слово рідне! Орле скутий!..»
(виносяться на ЗНО)
|
Знатимуть зміст творів, аналізуватимуть їх як зразок неоромантизму. Вивчать .«О слово рідне! Орле скутий!..»
|
1.Читати. 2.Переглянути відео і зробити за ним конспект (з початку і до 5.37 хв): https://www.youtube.com/watch?v=mQ9640s9wUo
3.Пройти тести
4.«О слово рідне! Орле скутий!..» - вивчити напам’ять.
|
|
Англійська мова
|
1.
|
Grammar. Future Tenses
|
Назвати правила вживання Future Tenses та побудувати речення
|
Посилання на платформу Google Classroom: https://classroom.google.com/u/0/c/NTYxNzEyNjQxODFa?hl=ru
Код класу rt5smlh.
|
|
2.
|
Across State Systems
|
Вживати лексичний матеріал з теми.
|
Посилання на платформу Google Classroom: https://classroom.google.com/u/0/c/NTYxNzEyNjQxODFa?hl=ru
Код класу rt5smlh.
|
|
Математика
|
1.
А
|
Ознаки зростання і спадання функції.
|
Знаходити проміжки зростання і спадання функції, користуючись її похідною.
|
П. 22, № 22.2, № 22.4 (див. розв’язок стор.121 задача 2)
|
|
2.
|
Точки екстремуму функції.
|
Знаходити за допомогою похідної точки максимуму та точки мінімуму функції.
|
П. 23, № 23.4, № 23.7(1,3) Завдання переслати на електронну почту 07.05.
nataliabilokon2@gmail.com
|
|
1.
Г
|
Повторення. Паралельність у просторі.
|
Розв’язувати задачі на побудову точки перетину прямої їз площиною, лінії перетину площин.
|
Стор.234, № 43.2, № 43.3, № 43.5, № 43.6
|
|
Хімія
|
1.
|
Синтетичні волокна: фізичні властивості і застосування.
|
Скласти уявлення про натуральні та синтетичні волокна, відмінності між ними; дізнатись про фізичні властивості та практичне застосування синтетичних волокон.
|
П. 34
|
https://classroom.google.com/
код курсу: qzlfaai
|
Біологія
|
1.
|
Сучасні завдання медичної генетики.
|
Знати сучасні завдання генетики; як організовується медико-генетичне консультування; які є успіхи та перспективи генотерапії.
|
П.51
|
https://classroom.google.com/
код курсу: qzlfaai
|
2.
|
Спадкові хвороби і вади людини, хвороби людини зі спадковою схильністю, їхні причини.
|
Дізнаються, які хвороби вивчає сучасна медична генетика; які основні групи спадкових захворювань; заходи профілактики спадкових хвороб людини.
|
П. 52
|
|
Фізика
|
1.
|
Змочування. Капілярні явища
|
Розкрити фізичну сутність явищ змочування та незмочування, та знати чому плями жиру на одязі не вдається змити водою
|
§31, Впр.28(1,2)
|
Код класу
mkpf5hw
|
2.
|
Розв'язування задач
|
Визначати коефіцієнт поверхневого натягу
|
Впр.28(3,4)
|
|
|
3.
|
Кристали й аморфні тверді тіла
|
Знати чим відрізняються кристалічні тіла від аморфних, знати що таке анізотропія та ізотропія
|
§32, ст.193-відповіді на запитання (усно)
|
|