Пт, 26.04.2024, 21:15
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость RSS 

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім.В.Чорновола

Меню сайту
Наше опитування
Нашому сайту 1 семестр оцініть його
Всього відповідей: 122
Наші друзі
Статистика
  
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Форма входу
Калькулятор
Освітній портал

Головна » 2020 » Квітень » 10 » Домашні завдання на карантин 6 клас (частина 2)
15:52
Домашні завдання на карантин 6 клас (частина 2)

Домашні завдання 6 клас на 13.04-17.04 квітня 2020

Предмет

 

 

Тема

 

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Примітка

Трудове навчання

1.

Листівка виготовлена технікою квілінг

 

мати навички роботи  у техніці квілінгу

Виготовити об’ємну листівку

у техніці квілінгу

ФОТО виготовленої листівки вислати на ел.почту Luybaqlv@gmail.com                    

 

Образотворче мистецтво

1.

Міфи рідного краю.

мати поняття про об’ємну та площинну скульптуру,

аналізувати твори  візуального ряду

Скульптурний образ  «Оберіг» ( пластилін)

 ФОТО виготовленого виробу вислати на ел.почту Luybaqlv@gmail.com                   

 

Історія

1.

Урок узагальнення  «Доба еллінізму»

закріпити, систематизувати та узагальнити знання учнів з теми

  1. Повторити §39-42
  2. Тестування  https://naurok.com.ua/test/uzagalnennya-doba-ellinizmu-79694.html
  3. Виконати завдання письмово

hr22646

2.

Розділ IV. Історія Стародавнього Риму.

Тема 1. Стародавній Рим за царської та республіканської доби.

Як виник Рим

Називати особливості природних умов Італії, показувати на історичній  карті основні об’єкти; пояснювати   поняття: «патриції», «плебеї», «форум», «фамілія», «сенат»..

  1. Опрацювати § 43
  2. Позначити на контурній карті місто Рим, племена, що заселяли Апеннінській півострів
  3. Скласти кросворд «Виникнення Рими» на 10 запитань

Зарубіжна література

1.

Роберт Шеклі  «Запах думки». Утвердження сили людської думки у творі. Духовне й фізичне випробування Кліві.

називати основні ознаки фантастичної літератури та виявити їх у прочитаних творах;

https://docs.google.com/document/d/1OLij1bugC4yMhBp4SSdbZq01voGNy94Yn2TXxLbOY1o/edit

Або перейти за посиланням в Google Classroom  https://classroom.google.com/c/NTY5NzUxMDAzMzJa  Код доступу creehzg

 

2.

Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання — віра в перемогу людського

розуму.

охарактеризувати образи головних героїв фантастичних оповідань Р. Бредбері та Р. Шеклі;

https://docs.google.com/document/d/1lrIKJsznd3g1xAbMiDtkQBMTOgZDSWTq-6l9aYUCOpk/edit

Або перейти за посиланням в Google Classroom  https://classroom.google.com/c/NTY5NzUxMDAzMzJa  Код доступу creehzg

 

 

Інформатика (вчитель Антонюк О.М.)

1.

Створення програмних об’єктів

Як створювати об’єкти в середовищі Скретч

Ст. 145 - 154

Ст 149 Вправа 1

 

Інформатика (вчитель Козадаєва О.С.)

1.

Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта. Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі.

Пояснити що таке програмний об’єкт; дізнаються значення яких властивостей програмного об’єкта можна змінити у вікні середовища Скретч, а яких під час виконання програми.

§ 17 ст. 138-142.

Виконати завдання в Гугл Класі.

 

Переглядів: 367 | Додав: Оля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім. В.Чорновола© 2024
вул. Соборний Майдан, 6 м. Радомишль 12201