Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Домашнє
завдання
|
Примітка
|
|
Українська мова
|
1.
|
Двокрапка між частинами безсполучникового складного речення
|
Розвиток мовної та мовленекої компетенції
|
§26, с.146-147, вправа 314
|
|
|
2.
|
Тире між частинами безсполучникового складного речення
|
Удосконалення орфографічної грамотності
|
§ 27, с.151-153, вправа 332
|
|
|
Українська література
|
|
Т.Г.Шевченко «І мертвим, і живим, і ненародженим…»
|
Опрацювати зміст, аналіз – створення паспорту літературного твору
|
Прочитати у Кобзарі, записати у зошит паспорт твору, уривок напам’ять від слів «Доборолася Україна…» до «Веселого дому» (36 рядків)
|
|
|
2.
|
Т.Г.Шевченко «Гайдамаки»
|
Опрацювати зміст твору, створення паспорту
|
Прочитати у Кобзарі, записати у зошит паспорт твору, уривок напам’ять 1- початок 15 рядків, 2 – від слів «Гомоніла Україна…» до «Серце усміхнеться», критика (підручник) с. 236-239
|
|
|
Фізика
|
1.
|
Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення. Швидкість рівноприскореного прямолінійного руху.
https://www.youtube.com/watch?v=uF3B3e8XoDM
|
учні повинні характеризувати прискорення як фізичну величину; розуміти, в яких випадках прискорення розганяє та сповільнює тіло; давати означення рівноприскореного прямолінійного руху, знати, як для цього руху виглядає графік залежності аx(t); характеризувати миттєву швидкість і знати, як виглядає графік залежності vx(t) для рівноприскореного прямолінійного руху.
|
§32 (ст.170-171), №201-205 (усно),
№210, 211 (письмово)
|
|
|
2.
|
Переміщення під час рівноприскореного прямолінійного руху
|
учні повинні розуміти, в чому полягає фізичний зміст переміщення під час рівноприскореного прямолінійного руху; аналізувати та будувати графік залежності sx(t); записувати рівняння проекції переміщення, рівняння координати для рівноприскореного прямолінійного руху.
|
§32 (ст.172-174)
№206 (усно), №208, 212.
|
|
|
Мистецтво
|
1.
|
Фотомистецтво
|
Знати історію та цікаві факти про професію фотографа.
|
Переглянути найкращі зразки фотомистецтва А.Адамса, Ю.Химича,
А. Федецького. Презентувати власні фото,фото з онлайн ресурсів
|
|
|
Трудове навчання
|
1.
|
Підготувати проект «Аксесуари для кімнати»
|
Презентувати вироби інтер`єрного призначення
|
Створити власні ескізи, ілюстрації
та аксесуари інтер`єрного призначення
|
|
|
Хімія
|
1.
|
Спирти. Метанол, етанол, гліцерол. Отруйність метанолу й етанолу. Згубна дія алкоголю на організм людини
|
Розрізняти спирти, розуміти іх будову, властивості, застосування та дію на організм
|
П.26,27 заповнити табл.
|
|
|
2.
|
Етанова (оцтова) кислота, її молекулярна і структурна формули, фізичні властивості.
|
Знати будову етанової кислоти, фізичні властивості
|
П.28 скласти конспект ст. 156-159
|
|
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=NCS-1JRtXsU
https://www.youtube.com/watch?v=qowuLjQWTRQ
|
Всесвітня історія
|
1.
|
Японія
|
Називати час «доби Мейдзі» в Японії, пояснити поняття «пробудження Азії»; сутність революції Мейдзі
|
Опрацювати §23, скласти хронологічну таблицю
|
Код доступу vrbofij
|
|
2.
|
Китай
|
Називати час «Сіньхайської революції», пояснити сутність Сіньхайської революції
|
Опрацювати §24, заповнити таблицю на с.204
|
|
3.
|
Спроби модернізації Османської імперії. Молодотурецька революція. Спроби модернізації Ірану. Революція 1905-1911 рр.
|
Називати час Молодотурецької революції, пояснити сутність Молодотурецької революції
|
Опрацювати §25, скласти хронологічну таблицю, с.201 №13 письмово
|
|
Правознавство
|
1.
|
Сім’я і шлюб. Взаємні права й обов’язки батьків і дітей.
|
пояснювати поняття «сім’я», «шлюб», визначати права й обов’язки батьків і дітей, розв’язувати правові ситуації з використанням знань і положень сімейного законодавства України щодо неповнолітніх
|
Опрацювати §19-20, аналіз правової ситуації на с.128 усно, письмово с.129 №4; с.138 усно - №1,3, письмово №2,6
|
|
|