Нд, 22.12.2024, 07:49
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость RSS 

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім.В.Чорновола

Меню сайту
Наше опитування
Нашому сайту 1 семестр оцініть його
Всього відповідей: 122
Наші друзі
Статистика
  
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Форма входу
Калькулятор
Освітній портал

Головна » 2020 » Березень » 28 » Домашні завдання на карантин 9-А та 9-Б класи (частина 1)
00:39
Домашні завдання на карантин 9-А та 9-Б класи (частина 1)

Предмет

 

 

Тема

 

Після вивчення теми учні зможуть

Домашнє

завдання

Примітка

 

Українська мова

1.

Двокрапка між частинами безсполучникового складного речення

Розвиток мовної та мовленекої компетенції

§26, с.146-147, вправа 314

 

 

2.

Тире між частинами безсполучникового складного речення

Удосконалення орфографічної грамотності

§ 27, с.151-153, вправа 332

 

 

Українська література

 

Т.Г.Шевченко «І мертвим, і живим, і ненародженим…»

Опрацювати зміст, аналіз – створення паспорту літературного твору

Прочитати у Кобзарі, записати у зошит паспорт твору, уривок напам’ять від слів «Доборолася Україна…» до «Веселого дому» (36 рядків)

 

 

2.

Т.Г.Шевченко «Гайдамаки»

Опрацювати зміст твору, створення паспорту

Прочитати у Кобзарі, записати у зошит паспорт твору, уривок напам’ять 1- початок 15 рядків, 2 – від слів «Гомоніла Україна…» до «Серце усміхнеться», критика (підручник) с. 236-239

 

 

Фізика

1.

Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення. Швидкість рівноприскореного прямолінійного руху.

https://www.youtube.com/watch?v=uF3B3e8XoDM

учні повинні характеризувати прискорення як фізичну величину; розуміти, в яких випадках прискорення розганяє та сповільнює тіло; давати означення рівноприскореного прямолінійного руху, знати, як для цього руху виглядає графік залежності аx(t); характеризувати миттєву швидкість і знати, як виглядає графік залежності vx(t) для рівноприскореного прямолінійного руху.

§32 (ст.170-171), №201-205 (усно),

№210, 211 (письмово)

 

 

 

 

2.

Переміщення під час рівноприскореного прямолінійного руху

 

учні повинні розуміти, в чому полягає фізичний зміст переміщення під час рівноприскореного прямолінійного руху; аналізувати та будувати графік залежності sx(t); записувати рівняння проекції переміщення, рівняння координати для рівноприскореного прямолінійного руху.

 §32 (ст.172-174)

№206 (усно), №208, 212.

 

 

 

Мистецтво

1.

Фотомистецтво

Знати історію та цікаві факти про професію фотографа.

Переглянути найкращі зразки фотомистецтва А.Адамса, Ю.Химича,

 А. Федецького. Презентувати власні фото,фото з онлайн ресурсів

 

 

Трудове навчання

1.

Підготувати проект «Аксесуари для кімнати»

Презентувати вироби інтер`єрного призначення

Створити власні  ескізи, ілюстрації

та аксесуари інтер`єрного призначення

 

 

Хімія

1.

Спирти. Метанол, етанол, гліцерол. Отруйність метанолу й етанолу. Згубна дія алкоголю на організм людини

Розрізняти спирти, розуміти іх будову, властивості, застосування та дію на організм

П.26,27 заповнити табл.

 

 

2.

Етанова (оцтова) кислота, її молекулярна і структурна формули, фізичні властивості.

Знати будову етанової кислоти, фізичні властивості

П.28 скласти конспект ст. 156-159

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=NCS-1JRtXsU

https://www.youtube.com/watch?v=qowuLjQWTRQ

Всесвітня історія

1.

Японія

Називати час «доби Мейдзі» в Японії, пояснити поняття «пробудження Азії»; сутність революції Мейдзі

 

 

Опрацювати §23, скласти хронологічну таблицю

Дата

Подія

 

 

 

Код доступу vrbofij

 

2.

Китай

Називати час «Сіньхайської революції», пояснити сутність  Сіньхайської революції

Опрацювати §24, заповнити таблицю на с.204

 

3.

Спроби модернізації Османської імперії. Молодотурецька революція. Спроби модернізації Ірану. Революція 1905-1911 рр.

Називати час Молодотурецької революції, пояснити сутність Молодотурецької революції

Опрацювати §25,  скласти хронологічну таблицю, с.201 №13 письмово

 

Правознавство

1.

Сім’я і шлюб. Взаємні права й обов’язки батьків і дітей.

пояснювати поняття «сім’я», «шлюб», визначати права й обов’язки батьків і дітей, розв’язувати правові ситуації з використанням знань і положень сімейного законодавства України щодо неповнолітніх

Опрацювати §19-20, аналіз правової ситуації на с.128 усно, письмово с.129 №4; с.138 усно - №1,3, письмово №2,6

 

 

Переглядів: 357 | Додав: Оля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім. В.Чорновола© 2024
вул. Соборний Майдан, 6 м. Радомишль 12201