Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Складне речення із сполучниковим і безсполучниковим зв'язком.
|
Визначати дані речення у текстах, з'ясовувати особливості їх будови, креслити схеми.
|
&31 ст.174 впр.381, 383(1,23).
|
|
2.
|
Складне речення із сполучниковим і безсполучниковим зв'язком.
|
Визначати дані речення у текстах, з'ясовувати особливості їх будови, креслити схеми.
|
|
Українська література
|
|
Т.Г.Шевченко Біблія в житті поета. "Ісаїя. Глава 35"
|
Аргументувати ставлення поета до Бога, зв'язок його творів з Біблією.
|
Виразно читати, аналіз поезії. Конспект ст.260-267. Усні відповіді ст. 267.
|
|
2.
|
Світова велич українського поета. Ушанування пам'яті в Україні та за кордоном.
|
Переконаєтеся, що поет справді геніальний: його творчість гуманістична й демократична.
|
Конспект ст.269-273. Усні відповіді ст.274.
|
|
Фізика
|
1.
|
Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики
|
Знати що таке реактивний рух, дізнатися про українського авіаконструктора та досягнення космонавтики
|
§37, №259, 270
|
xfr3dbh
|
2.
|
Розв'язування задач
|
розв'язувати задачі на знаходження імпульсу, застосовувати закон імпульсу та використовуючи властивості реактивного руху
|
№266, 279
https://www.youtube.com/watch?v=Yx8hDgOgms8
|
Хімія
|
1.
|
Крохмаль і целюлоза – природні полімери. Якісні реакції на глюкозу і крохмаль
|
Знати відмінності у складі крохмалю та целюлози, де поширені дані речовини; зіставляти властивості крохмалю та целюлози.
|
П.32 №236
|
4eemblc
|
2.
|
Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль.
|
Розуміти значення вуглеводів, іх біологічну роль
|
П. 31,32 повторити
|
Історія України
|
1.
|
Урок узагальнення
«Наддніпрянська Україна в другій половині ХІХ ст.»
|
узагальнити матеріал про економічне становище України під час та після Кримської війни; визначити суть селянської реформи та особливості її проведення в Україні в 1861р.
|
1. Повторити §15-21
|
ayp44c2
|
2.
|
Розділ V. Західноукраїнські землі у складі Австро-Угорщини в другій половині ХІХ ст.
Особливості соціально-економічного розвитку західноукраїнських земель у другій половині ХІХ ст.
|
характеризувати соціально-економічний розвиток західноукраїнських земель
у другій половині XIX ст., з'ясувати наслідки аграрної реформи 1848 р.; визначити причини трудової міграції українців
|
Опрацювати §22
Скласти таблицю «Причини і наслідки трудової еміграції українського населення»
|
3.
|
Українське національне відродження ХІХ ст. на західноукраїнських землях
|
Називати особливості націольно-визвольного руху на західноукраїнських землях, розповідати про діяльність культурно-освітнього товариства «Просвіта» і Наукове товариство ім.Т.Г.Шевченка
|
Опрацювати §23
Усно відповіді на питання на с.162
|
Правознавство
|
1.
|
Адміністративні правопорушення та адміністративна відповідальність
|
називати правовідносини, регульовані адміністративним правом, органи, які розглядають справи про адміністративні правопорушення; визначати адміністративні правопорушення, наводити їх приклади; описувати адміністративні стягнення, що застосовуються щодо неповнолітніх
|
Опрацювати §25
Письмово скласти перелік заходів щодо профілактики адміністративних правопорушень серед підлітків.
|
|
Зарубіжна література
|
-
|
Розвиток мовлення. Твір-роздум на тему
|
Зв’язно і аргументовано висловлювати свою думку на одну з запропонованих тем
|
Написати твір-роздум
1. «Чи загрожує людству розвиток науки і техніки, бездумне споживання благ цивілізація?»
2.«Чому люди спалюють книжки за романом Бредбері «450 градусів за Фаренгейтом»
3. «Я все це описував зовсім не для того, щоб передбачувати майбутнє, а я прагну відвернути його»
|
|
2.
|
Контрольна тематична атестація
|
висловити свої думки щодо події у творі Бредбері «450 градусів за Фаренгейтом» та зробити власні висновки
|
С. 302-303 письмово виконати завдання відповідно свого рівня
|
|
Англійська мова
|
1.
|
London is a great attraction for everybody
|
Запитувати і відповідати про цікаві місця в Лондоні
|
PB. Ex.2, 3,4. Pp.203-205, WB.3, 4, 5, pp.105-108
|
|
2.
|
Some Cities of UK
|
Запитувати і відповідати про цікаві місця в окремих містах Об’єднаного Королівства
|
PB, ex.6,7, pp. 205-206
|
3.
|
Some More Cities of UK
|
Запитувати і відповідати про Бірмінгем і Глазго на основі почутих текстів
|
PB. 2,3, pp.207-210 WB,ex.9,10. Pp.11-112
|
Алгебра
|
1.
|
Формула суми n перших членів геометричної прогресії.
|
Розв’язувати задачі на знаходження суми n перших членів геометричної прогресії.
|
Параграф 14, п.4
№587, 589, 600(2),
606 (612– додатково 9-а клас)
|
s2zx2zp
|
2.
|
Котрольна робота з теми «Числові послідовності»
|
|
Завдання у Google класі.
|
Геометрія
|
1.
|
Площа круга та його частин.
|
Розв’язувати задачі на знаходження площі круга та його частин.
|
Параграф 18,
№ 822(2), 828(2), 831(2).
|
s2zx2zp
|
2.
|
Площа круга та його частин.
|
Розв’язувати задачі на знаходження площі круга та його частин.
|
Параграф 18,
№ 835(2), 844(2),851(2)
|