Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Тире у безсполучниковому складному реченні
|
Розпізнавати, утворювати безсполучникові складні речення, вживати тире
|
§27, вправа 340, 345
|
|
2.
|
Узагальнення вивченого з теми «Безсполучникове складне речення»
|
Виконувати синтаксичний розбір, аргументувати вживання розділових знаків у безсполучниковому складному реченні.
|
§ 28, с.158-159, вправа 349 (усно), вправа 350 (1,2 письмово)
|
|
Українська література
|
|
Т.Г.Шевченко «Кавказ»
|
Оцінювати політику царської Росії по відношенню до вільних горців, переконатися, що війна – це злочин проти людства
|
Прочитати, записати у зошит паспорт твору, критика (підручник) с. 232-236, усні відповіді с. 236, уривок напам’ять з початку поеми (18 рядків)
|
|
2.
|
Т.Г.Шевченко «Катерина»
|
Порівняти ставлення до матері-одиначки в кріпосницькому суспільстві і сьогодні, долі жінок, чи доцільно народжувати дитину поза шлюбом
|
Прочитати поему, записати у зошит паспорт твору, критика (підручник) с. 240-244
|
|
Фізика
|
1.
|
Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона
|
формулювати закон інерції, перший закон Ньютона та принцип відносності Ґалілея; давати означення інерціальних систем відліку та наводити приклади таких систем; розуміти, що постулює перший закон Ньютона.
|
§33, (ст. 176-177),
№221, 222 (усно),
№241
|
|
2.
|
Другий закон Ньютона
|
зрозуміють, від яких чинників залежить прискорення руху тіла; формулювати другий закон Ньютона, записувати його математичний вираз для випадків, коли на тіло діє одна сила та кілька сил; усвідомлювати, якою є умова рівноприскореного руху тіла.
|
§33 (ст. 178-179), №227,228,238.
|
|
3.
|
Третій закон Ньютона
|
формулювати третій закон Ньютона, наводити приклади його прояву, пояснювати, чому цей закон називають законом взаємодії; розуміти природу сил, які виникають під час взаємодії тіл, і чому ці сили не зрівноважують одна одну.
|
§33 (ст.179-180), №234,237 (усно)
№247(письмово)
|
|
Мистецтво
|
1.
|
Рекламне мистецтво.
Роль засобів масової інформації у поширенні мистецьких цінностей
|
зрозуміти функції, які виконує реклама та ознайомитись з
правовою сторінкою
Закону України про рекламу
Стаття 13. Реклама на телебаченні і радіо
|
Створити рекламу українських фестивалів або рекламний плакат про про свою школу
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-mistectva-9-kl-na-temu-fotomistectvo-ta-reklama-18202.html
|
|
Трудове навчання
|
1.
|
Проект «Аксесуари для кімнати»
|
вибрати якими в'язаними виробами можна оздобити
інтер'єр, так як,
красиве і затишне житло - мрія кожної господині.
|
Вироби та аксесуари інтер`єрного призначення
https://mozok.click/1841-vyazannya-virobv-nteryernogo-priznachennya.html
|
|
Хімія
|
1.
|
Хімічні властивості етанової кислоти. Застосування етанової кислоти
|
Знати властивості етанової кислоти. Вміти записувати рівняння реакцій з участю етанової кислоти.
|
П.28 №209, 210(б), 211 (б)
|
4eemblc
|
Всесвітня історія
|
1.
|
Практичне заняття. Британське володарювання в Індії. Народи Африки під владою європейських колонізаторів
|
Пояснити поняття «пробудження Азії», характеризувати вплив європейців на підкорені народи
|
- Опрацювати с. 211-218
- На підставі доступних текстових і візуальних джерел підготувати замітку (репортаж) про суперечливі наслідки колоніальної політики для метрополій і країн Азії та Африки.
|
Код доступу vrbofij
|
2.
|
Міжнародні відносини наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.
|
Називати час створення Троїстого союзу і Антанти,
пояснювати: поняття «геополітика», «військово-політичний союз», «мілітаризація», «метрополія».
показати на карті країни Троїстого союзу й Антанти, колоніальні володіння і сфери впливу великих держав (метрополій)
|
- Опрацювати §24
- Складіть у зошиті таблицю «Міжнародні кризи й збройні конфлікти на початку ХХ ст.».
Дата
|
Країни-учасниці
конфлікту
(кризи)
|
Причини конфлікту (кризи)
|
Хронологія
подій
|
Наслідки
|
|
|
|
|
|
|
Історія України
|
1.
|
Розділ IV. Наддніпрянська Україна в другій половині ХІХ ст.
Українське питання в контексті міжнародних відносин.
|
Називати хронологічні межі Східної (Кримської) війни, визначати наслідки війни для України
|
Опрацювати §15
С. 108 №1, знайти інформацію українського героя – учасника Кримської війни
|
|
Правознавство
|
1.
|
Практичне заняття. Влаштування дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування
|
пояснювати поняття безпритульні діти, діти-сироти, опіка, піклування, патронат розв’язувати правові ситуації з використанням знань і положень сімейного законодавства України щодо неповнолітніх
|
Опрацювати §21, аналіз правової ситуації на с.146
|
|
Зарубіжна література
|
-
|
Б.Шоу. П’єса «Пігмаліон». Образ Елізи Дулітл.
|
Знати зміст п’єси, розуміти символічне значення назви п’єси, пояснювати вчинки основних героїв, розуміти поведінку Елізи Дулітл
|
Скласти цитатний план характеристики Елізи Дулітл
|
|
2.
|
Ерік Сігл. «Історія одного кохання»
|
Знати ключові факти про життя і творчість Сігела, зміст роману, відтворити основні події, висловити власні відчуття до прочитаного
|
Прочитати роман, визначити основні проблеми
|
|
Англійська мова
|
1.
|
Diversities of Traditions (Scotland)
|
Розуміти почуту інформацію про різноманітність традицій Великої Британії, використовувати її при виконанні вправ, розповідати про Шотландію з опорою на план
Код доступу - p2up2z2
|
PB, ex.4 (a, b), 5, p. 190-191
WB. ex. 9, 10 , pp.95-97
|
|
2.
|
Past Tenses Revision
|
Розрізняти Past Simple, Past Continuous, Past Perfect, правильно вживати їх в реченнях
|
PB.ex.1,2,3, pp.192-193
|
3.
|
Future Tenses
|
Розрізняти going to, Future Simple, Present Continuous, правильно вживати їх в реченнях
|
PB. Ex. 4,5, 6, 7, pp.193-194
|