Нд, 22.12.2024, 07:48
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость RSS 

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім.В.Чорновола

Меню сайту
Наше опитування
Нашому сайту 1 семестр оцініть його
Всього відповідей: 122
Наші друзі
Статистика
  
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
Форма входу
Калькулятор
Освітній портал

Головна » 2020 » Квітень » 21 » Домашні завдання на карантин 9-А та 9-Б клас (частина 1)
00:03
Домашні завдання на карантин 9-А та 9-Б клас (частина 1)

Домашні завдання з історії  9 клас на 21-24 квітня 2020

Предмет

 

 

Тема

 

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Примітка

Українська мова

1.

Складні речення з різними видами зв'язку.

Визначати у тексті дані речення, креслити схеми

&29 ст166-167 вправа 360 (підкреслити головні члени, накреслити схеми)

 

2.

Розділові знаки в складному реченні із сурядним і підрядним зв'язком.

Пояснювати вживання розділових знаків, креслити схеми.

&30 ст170-171 вправа 371(усно) 374(письм.1і2).

 

Українська література

 

Т.Г.Шевченко "У нашім раї на землі" "Марія"

Аналізувати поетичні  твори, зрозумієте, що за материнство треба боротися

Паспорти творів (у зошит). Напам'ять "У нашім раї на землі"

 

2.

Т.Г.Шевченко "Доля", "Росли укупочці, росли"

Опрацюєте особистісну лірику поета, переконаєтесь: поет, незважаючи на складні випробування долі, не скаржиться, проте сумує, бо особисте життя не склалося.

 Аналіз поезій у зошит, напам'ять "Доля" ("Ти не лукавила зі мною...") Ст. 251-260 (критика).

 

Фізика

1.

Рух тіла під дією кількох сил

характеризувати рух під дією кількох сил (у вертикальному та горизонтальному напрямках і по похилій площині)

§35

https://youtu.be/kkErsJ_9T-k

 

2.

Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу.

Знати характеристики і властивості імпульсу тіла та закон збереження імпульсу та запис формул

§36, №257, 258, 267

https://www.youtube.com/watch?v=pNfa71w26WU

(Завдання переслати на електронну адресу

polishchuktanya@gmail.com)

 

Хімія

1.

Жири. Склад жирів, фізичні властивості. Природні й гідрогенізовані жири. Біологічна роль жирів.

Знати склад і властивості жирів; дізнаються про виробництво твердих і рідких жирів; розуміти біологічну роль жирів в організмі.

П.30

 

4eemblc

2.

Вуглеводи: глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза. Молекулярні формули, фізичні властивості, поширення і утворення в природі.

Отримати уявлення про склад вуглеводів; знати властивості та використання глюкози і сахарози.

П. 31  №229, 231

 

Історія України

1.

Український національний рух у 1860-1870-х роках

називати особливості суспільно-політичного та національно-визвольного рухів у Наддніпрянській Україні в другій половині ХІХ ст.

1. Опрацювати §19

2. Письмово завдання 7, 9, 10 с. 135 (одне питання на вибір)

ayp44c2

2.

Суспільно-політичні рухи в Наддніпрянській Україні в 90-х роках ХІХ ст.

охарактеризувати суспільно-політичний рух у Наддніпрянській Україні, що входила до складу Російської імперії, в 70–90-х роках ХІХ ст.

Опрацювати §20

Скласти політичний портрет В. Антоновича або  М. Драгоманова

 

3.

Практичне заняття. Культурницький етап національного відродження на українських землях у складі Російської імперії: суспільні виклики.

характеризувати ознаки культурницького етапу національного відродження на українських землях у складі Російської імперії.

Опрацювати §21

 

Правознавство

1.

Практичне заняття. Працевлаштування неповнолітніх

називати різні шляхи пошуку роботи, складати резюме і трудовий договір

Опрацювати §24

Скласти резюме для працевлаштування, скориставшись порадами, вміщеними в параграфі

 

 

Зарубіжна література

  1.  

Рей Дуглас Бредбері «450 градусів» за Фаренгейтом» Провідні мотиви твору

коментувати, аналізувати твір  філософського спрямування, визначати провідні мотиви, оцінювати культурні явища

Знати зміст твору; визначити провідні мотиви твору письмово; виписати цитати до характеристики образів твору

 

2.

Натовп і влада. Важке прозріння особистості в тоталітарному суспільстві

визначати проблеми твору  і їх вирішення; аналізувати художній твір.

Написати твір-роздум «Яку книгу я хотів би передати нащадкам» або «Доля книги у ХХІ столітті»

 

Переглядів: 347 | Додав: Оля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім. В.Чорновола© 2024
вул. Соборний Майдан, 6 м. Радомишль 12201