Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Складні речення з різними видами зв'язку.
|
Визначати у тексті дані речення, креслити схеми
|
&29 ст166-167 вправа 360 (підкреслити головні члени, накреслити схеми)
|
|
2.
|
Розділові знаки в складному реченні із сурядним і підрядним зв'язком.
|
Пояснювати вживання розділових знаків, креслити схеми.
|
&30 ст170-171 вправа 371(усно) 374(письм.1і2).
|
|
Українська література
|
|
Т.Г.Шевченко "У нашім раї на землі" "Марія"
|
Аналізувати поетичні твори, зрозумієте, що за материнство треба боротися
|
Паспорти творів (у зошит). Напам'ять "У нашім раї на землі"
|
|
2.
|
Т.Г.Шевченко "Доля", "Росли укупочці, росли"
|
Опрацюєте особистісну лірику поета, переконаєтесь: поет, незважаючи на складні випробування долі, не скаржиться, проте сумує, бо особисте життя не склалося.
|
Аналіз поезій у зошит, напам'ять "Доля" ("Ти не лукавила зі мною...") Ст. 251-260 (критика).
|
|
Фізика
|
1.
|
Рух тіла під дією кількох сил
|
характеризувати рух під дією кількох сил (у вертикальному та горизонтальному напрямках і по похилій площині)
|
§35
https://youtu.be/kkErsJ_9T-k
|
|
2.
|
Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу.
|
Знати характеристики і властивості імпульсу тіла та закон збереження імпульсу та запис формул
|
§36, №257, 258, 267
https://www.youtube.com/watch?v=pNfa71w26WU
(Завдання переслати на електронну адресу
polishchuktanya@gmail.com)
|
|
Хімія
|
1.
|
Жири. Склад жирів, фізичні властивості. Природні й гідрогенізовані жири. Біологічна роль жирів.
|
Знати склад і властивості жирів; дізнаються про виробництво твердих і рідких жирів; розуміти біологічну роль жирів в організмі.
|
П.30
|
4eemblc
|
2.
|
Вуглеводи: глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза. Молекулярні формули, фізичні властивості, поширення і утворення в природі.
|
Отримати уявлення про склад вуглеводів; знати властивості та використання глюкози і сахарози.
|
П. 31 №229, 231
|
Історія України
|
1.
|
Український національний рух у 1860-1870-х роках
|
називати особливості суспільно-політичного та національно-визвольного рухів у Наддніпрянській Україні в другій половині ХІХ ст.
|
1. Опрацювати §19
2. Письмово завдання 7, 9, 10 с. 135 (одне питання на вибір)
|
ayp44c2
|
2.
|
Суспільно-політичні рухи в Наддніпрянській Україні в 90-х роках ХІХ ст.
|
охарактеризувати суспільно-політичний рух у Наддніпрянській Україні, що входила до складу Російської імперії, в 70–90-х роках ХІХ ст.
|
Опрацювати §20
Скласти політичний портрет В. Антоновича або М. Драгоманова
|
3.
|
Практичне заняття. Культурницький етап національного відродження на українських землях у складі Російської імперії: суспільні виклики.
|
характеризувати ознаки культурницького етапу національного відродження на українських землях у складі Російської імперії.
|
Опрацювати §21
|
Правознавство
|
1.
|
Практичне заняття. Працевлаштування неповнолітніх
|
називати різні шляхи пошуку роботи, складати резюме і трудовий договір
|
Опрацювати §24
Скласти резюме для працевлаштування, скориставшись порадами, вміщеними в параграфі
|
|
Зарубіжна література
|
-
|
Рей Дуглас Бредбері «450 градусів» за Фаренгейтом» Провідні мотиви твору
|
коментувати, аналізувати твір філософського спрямування, визначати провідні мотиви, оцінювати культурні явища
|
Знати зміст твору; визначити провідні мотиви твору письмово; виписати цитати до характеристики образів твору
|
|
2.
|
Натовп і влада. Важке прозріння особистості в тоталітарному суспільстві
|
визначати проблеми твору і їх вирішення; аналізувати художній твір.
|
Написати твір-роздум «Яку книгу я хотів би передати нащадкам» або «Доля книги у ХХІ столітті»
|
|