Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Українська мова
|
1.
|
Тематичне оцінювання «Безсполучникове складне речення»
|
Узагальнити здобуті знання, з’ясувати рівень знань з вивченої теми
|
вправа 257 (усно)
тести с.161-162 (усно)
вправа 355, 356 (А чи Б на вибір)
|
|
2.
|
Розвиток зв’язного мовлення.
Діалог-обговорення актуальної теми
|
Висловлювати власні думки щодо окремої теми, використовуючи безсполучникові складні речення у репліках; повторення правила вживання розділових знаків у діалозі
|
§ 7 с. 38 записати діалог (8-10 реплік), використати мінімум 2 безсполучникових складних речень «Чи треба дотримуватися правил перебування на карантині?»
|
|
Українська література
|
|
Т.Г.Шевченко «Наймичка»
|
Оцінити поступок матері-одиначки задля рідної кровинки
|
Прочитати, записати у зошит паспорт твору, план сюжету (письмово)
246-248 (критика)
|
|
2.
|
Розвиток зв’язного мовлення. Порівняльна характеристика Катерини та Ганни
|
Написати есе, у якому висловити власне ставлення до долі героїнь, оцінити їх поступки
«Трагедія жінки-матері (покритки) у часи кріпаччини»
|
|
Фізика
|
1.
|
Розв'язування вправ
|
розв'язувати фізичні задачі використовуючи закони Ньютона
|
№229, 250
|
|
2.
|
Закон всесвітнього тяжіння. Прискорення вільного падіння
|
Зрозуміти що таке закон всесвітнього тяжіння, чому будь-які тіла у всесвіті притягуються одне до одного і від чого залежить прискорення вільного падіння.
|
§34 (с.183-186) (читати, вчити формули)
|
|
3.
|
Рух тіла під дією сили тяжіння.
|
Зрозуміти як рухається тіло під дією сили тяжіння.
|
§34 (186-190),
Ст.189 (запитання)
|
|
Завдання переслати на електронну адресу polishchuktanya@gmail.com
Он-лайн https://www.youtube.com/watch?v=zuziKHj3ydY
|
Мистецтво
|
1.
|
Збереження мистецьких надбань: музеї, галереї.
|
розширити знання про найбільші бібліотеки та галереї світу і України
|
знайти в інтернет- ресурсах інформацію про незвичайні бібліотеки світу.
Звіт роботи вислати
на ел.почту
Luybaqlv@gmail.com)
|
|
Трудове навчання
|
1.
|
Вироби та аксесуари інтер`єрного призначення
|
виготовити вироби для інтер`єрного призначення
|
виготовити виріб
(фото виробу вислати
на ел.почту
Luybaqlv@gmail.com)
|
|
Хімія
|
1.
|
Практична робота «Властивості етанової кислоти.»
|
Дізнатись про властивості оцтової кислоти
|
ст. 162-164 письмово
|
4eemblc
|
2.
|
Вищі карбонові кислоти: стеаринова, пальмітинова, олеїнова. Мило, його склад, мийна дія.
|
Отримати інформацію про вищі карбонові кислоти; дізнатися про органічні сполуки, які виявляють мийну дію
|
П. 29 №218,219
|
Історія України
|
1.
|
Ліквідація кріпацтва реформи 1860-1870-х років
|
пояснити причини реформ; характеризувати її основні положення; виділяти позитивні та негативні результати події
|
1. Опрацювати §16
2. Написати листа для російського царя від імені селянина після проведення реформи.
|
|
2.
|
Соціально-економічний розвиток підросійської України у другій половині ХІХ ст.
|
називати характерні особливості розвитку промисловості та сільського господарства на українських земель у складі Російської імперії
|
Опрацювати §17
С. 122 заповнити порівняльну таблицю
|
|
3.
|
Відродження українського національного руху наприкінці 50-х – на початку 60-х років ХІХ ст.
|
визначати хронологічні межі етапів громадівського руху;
синхронізувати прояви суспільно-політичного та національно-визвольного руху в
різних регіонах України та європейських країнах
|
Опрацювати §18
Зробити конспект
|
|
Правознавство
|
1.
|
Неповнолітні працівники
|
особливостями прав неповнолітніх в трудових відносинах, з особливостями прийняття на роботу неповнолітніх осіб, пільгами та перевагами, які надають неповнолітнім
|
Опрацювати §22-23, с.154 №3, 5
|
|
Зарубіжна література
|
-
|
Рей Дуглас Бредбері «450 градусів» за Фаренгейтом»
|
Знати ключові епізоди про життя і творчість письменника, знати зміст роману, вміє визначати ключові епізоди
|
Скласти хронологічну таблицю за творчістю Бредбері, прочитати роман
|
|
2.
|
Провідні мотиви твору
|
Зможе знаходити цитати для характеристики героїв, переказувати, коментувати, висловлювати свою думку
|
Виписати цитати до характеристики героїв
|
|
Інформатика
|
|
Створення та редагування карт знань
|
Створювати, завантажувати використовувати карти знань
|
Ст. 145 – 155
https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-z-informatiki-dlya-9-klasu-kartki-znan-vikoristannya-redaktoriv-kartok-znan-160619.html
|
|
Основи здоров’я
|
|
Стратегія самореалізації
|
Ідентифікувати себе, і самореалізуватися в житті
|
Ст. 72 - 85
https://naurok.com.ua/urok-strategi-samorealizaci-141847.html
|
|
Англійська мова
|
1.
|
The UK. Making a Presentation
|
Представляти Об’єднане королівство як країну у вигляді PowerPoint Presentation
|
PB, ex. 1,2, p.134-135, WB, ex.11, 12(a)pp. 97-98 PowerPoint Presentation “Welcome to UK”
|
|
2.
|
Welcome to Wales
|
Надавати інформацію про Уельс та запитувати про окремі факти
|
PB. Ex. 3,4, 6, pp. 196-199, WB. 15, 16, 17
|
3.
|
English Speaking Countries
|
Розповідати про Канаду та Австралію
|
WB. ex. 18, 102
|