Виконані роботи скинути у Вайбер, Телеграм або в Гугл Клас.
В.Чемерис «Вітька + Галя, або повість про перше кохання»
Знатимуть зміст твору, знаходитимуть там гумористичні ситуації
Прочитати твір, уміти переказувати, уміти пояснити гумористичні ситуації у творі
Код доступу до Класу: mdblm32
Українська мова, 2 уроки
Словосполучення і речення
Пригадають відмінності між слсп і реченням; робитимуть їх розбір
І.Написати, чим відрізняється речення від словосполучення. ІІ.Зробити аналіз словосполучень: сива голубка; глибоко в землю; побачити несподіване. ІІІ.Зробити синтаксичний аналіз речення: Кожен, звичайно, повинен піклуватися про здоров’я своє та своїх близьких.
Головні і другорядні члени речення
Складатимуть речення, правильно виокремлюватимуть у них члени речення
Скласти і записати 6 речень, у яких є всі члени речення: і головні, і всі другорядні. Члени речення підкреслити
Трудове навчання
Захист проекту
оцінити результати роботи у техніці «Ниткова графіка»
Проект «Ниткова графіка» Проект виробу вислатина ел.скриньку
luybaglv@gmail.com
№
Тема
Після вивчення теми учні зможуть
Завдання, які потрібно виконати
Прим.
Хімія
1
1. Хімічні властивості амфотерних гідроксидів.
Знати, які сполуки називають амфотерними;Розуміти хімічний характер амфотерних сполук; складати рівняння реакції амфотерних сполук із кислотами, основами, оксидами.
2. Розрахункові задачі:«Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.»
Розв’язувати задачі із використанням рівнянь реакції
Біологія
1
Мова. Мислення та свідомість
оперує термінами:- мислення, мова, свідомість;розуміти значення сигнальних систем для людини; особливості розумової діяльності, значення та функції мови та мислення.
П. 51,52
2
Навчання та пам’ять.
Знати сновні критерії свідомості, значення пам’яті для людини; розуміти, як розвивається пам’ять.
П. 53
Мистецтво
Реалізм у мистецтві
Дослідити творчість митців, та здійснити аналіз творів живопису М.Пимоненко «Ворожіння», «На ярмарок».К Трутовський «Бандурист», «Вінок вдягають».О.Дом'є «Вагон третього класу» Ф.Міллє «Збирачі колосків». Прослухати Ж.Бізе Оперу «Кармен». .Дж.Верді Оперу «Ріголетто» Арія Джільди. Пісенька герцога. Фінальна сцена бурі.
Створити власну фотодобірку «Образи сьогодення» Звіт роботи вислати на ел.скриньку luybaglv@gmail.com
Тема
Після вивчення теми учні зможуть
Домашнє
завдання
Примітка
Історія України
Розділ V. Українські землі у 20-90-х роках ХVIIІ ст.Посилення колоніальної політики Російської імперії. Ліквідація гетьманату
називати заходи російського уряду, спрямовані на обмеження української державності; складати історичний портрет І.Скоропадського, розкривати зміст понять «Решетилівські статті», «Малоросія», «Малоросійська колегія»; висловлювати своє ставлення до перебігу основних подій та історичних діячів початку ХVІІІ століття
Опрацювати матеріал §29Письмово скласти хронологічну таблицю
hwykwip
Історія України
Лівобережна та Слобідська Україна. Ліквідація Гетьманщини
характеризувати останнього гетьмана К. Розумовського та його політику; визначити причини і процес ліквідації гетьманства і решток автономії Гетьманщини та Слобідської України
Опрацювати матеріал §30 Творче завдання«Чи могла Україна вибороти незалежність за правління К. Розумовського?» Відповідь обґрунтуйте