Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітки
|
Фізика
|
1.
|
Електричний опір провідників. Одиниці опору
|
Знати, що таке електричний опір провідника та вміти оперувати з такими одиницями опору, як міліом, кілоом, мегаом
|
§28, №234
|
https://www.youtube.com/watch?v=f5-Oa9XDDL0
Завдання переслати
на електронну адресу
polishchuktanya@gmail.com
|
2.
|
Закон Ома для однорідної ділянки електричного кола
|
Установити залежність між силою струму, напругою на однорідній ділянці електричного кола й опором цієї ділянки.
|
§29, №221, 223, 236
|
Хімія
|
1.
|
Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.
|
Розв’язувати задачі із використанням рівнянь реакції
|
П. 28 повторити
№218
|
https://classroom.google.com/
код курсу: oiutlng
|
2.
|
Фізичні властивості основ. Поширеність у природі та використання основ. Вплив на довкілля і здоров’я людини.
|
Пригадати склад основ; використовувати таблицю розчинності неорганічних сполук у воді; закріпити навички із складання хімічних назв основ.
|
П. 24 чит
|
Біологія
|
1.
|
Сенсорні системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю
|
Знати значення сенсорних систем рівноваги, руху, температури, болю; Особливості їх будови.
|
П. 47чит.
|
https://classroom.google.com/
код курсу: oiutlng
|
2.
|
Узагальнення знань по темі «Сенсорні системи»
|
Знати рівень знань із теми «Сенсорні системи»
|
П. 41-47 повторити
|
Інформатика (вчитель Антонюк О.М.)
|
1.
|
Обчислення в електронних таблицях
|
Як додавати і використовувати формули в Excel
Практична робота
|
ст 206 – 208
Практична робота № 14
|
|
Інформатика (вчитель Козадаєва О.С.)
|
1.
|
Інструктаж з ТБ. Практична робота № 11. Складання та виконання лінійних алгоритмів опрацювання величин в середовищі програмування.
|
Складають та виконають лінійні алгоритми опрацювання величин в середовищі програмування.
|
Повторити § 20 ст. 132
Практична робота на ст. 142. (Завдання 2, 3)
Надсилати в Гугл Клас.
|
|
2.
|
Величини текстового типу, операції над ними. Елемент для введення даних: текстове поле
|
Зможуть пояснити як вводять та описують текстові величини мовами програмування
|
§ 22 ст. 143-148
Виконати Вправу 1 ст. 145, Вправу 4 ст. 147
Надсилати в Гугл Клас.
|
|
Основи здоров’я
|
1.
|
Безпека на дорозі
|
Правильна поведінка під час перебування на вулиці
|
Ст 102 - 108
|
|
Мистецтво
|
1.
|
Портрети романтиків О.Капренський «Портрет О.Пушкіна»; Т.Шевченко» Автопортрет»; Т.Жерико «Портрет Делакруа»;
Е. Делакруа «Автопортрет», «Свобода на барикажах», «Портрет Шопена», «Портрет Паганіні»
|
самостійно дослідити творчість митців, які привернули увагу найбільше
|
створити фото сесію «Романтичні образи сучасників» або селфі «Я романтик» Звіт роботи вислати на ел.почту Luybaqlv@gmail.com
|
|
Трудове навчання
|
1.
|
Виготовлення виробу. Ниткова графіка.
|
розвинути навички вишивання у техніці ниткова графіка
|
листівка до дня Великодня Ниткова графіка.
фото листівки вислати на ел.почту Luybaqlv@gmail.com
|
|