Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітки
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Антуан де-Сент-
Екзюпері
«Маленький принц»
|
Переказувати казку-притчу, знати ключові епізоди життя письменника, знати зміст твору та його основні епізоди
|
Прочитати казку «Маленький принц», вміти переказувати
|
|
2.
|
Антуан де-Сент-
Екзюпері «Довга
дорога до
людей»
|
Переказувати зміст, визначати проблеми та характеризувати образи і їх символічне значення
|
Виписати символи героїв, уміти коментувати їх
|
|
Англійська мова
|
1.
|
Geographical Outlook
|
Називати континенти, країни, столиці, інші географічні назви; вживати означений артикль із географічними назвами
|
Впр.1,2 ст. 200 усно
записати слова, вивчити опрацювати таблицю на ст.201, п.2,3 ст.244-245
Впр.3,4 ст.201-202 письмово
|
|
2.
|
Велика Британія.
Північна Ірландія
|
Описувати Північну Ірландію, вживати географічні назви; вживати артиклі з географічними назвами
|
Вивчити таблицю ст.203
Впр.1 ст.203-204 усно
VB ст.206 записати, вивч
Впр.3,4 ст.93 (РЗ) письмово
|
|
3.
|
Британські міста.
Present Perfect
Passive Voice
|
Називати найбільші міста Великої Британії та описувати їх; вживати Present Perfect Passive Voice
|
Опрацювати таблицю на
ст.208
Впр.2 (а,б) ст.209 усно
Впр.8 ст.208 усно
Впр.3 ст.209 письмово
|
|
Українська література
|
1.
|
Контрольна робота «Творчість Ніни Бічуї, О.Довженка, М.Коцюбинського, В.Дрозда»
|
Зможуть оцінити свій рівень знань, визначити прогалини, які слід виправити
|
Виконати тестові та відкриті завдання за посиланням: https://forms.gle/QRbUHsWpLLHrst6fA
Дата виконання: 14.04
|
Код доступу до Гугл класу: mdblm32
|
2.
|
Позакласне читання: «Олесь Гончар «Бригантина»
|
Зможуть переказати твір, визначити в ньому тему, ідею, описати героїв
|
Прочитати твір (https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=537) (прочитати і завдання виконати до 24.04)
Заповнити сторінку у вигляді читацького щоденника.
|
Українська мова
|
1.
|
Твір-опис пам’ятки історії й культури на основі особистих спостережень і вражень
|
Зможуть описати пам’ятку історії й культури
|
https://svitppt.com.ua/images/11/10448/960/img5.jpg
Параграф 47, вправа 476 – письмово, вправа 477 – усно. + Перегляньте відео та опишіть в художньому стилі одну з обраних пам’яток. Знайдіть більше інформації про обрану пам’ятку на просторах Інтернету! Дотримуйтеся художнього стилю: використовуйте порівняння, епітети, описуйте власне враження тощо.
Відео: https://www.youtube.com/watch?v=zsbjAJzvwVw або https://www.youtube.com/watch?v=oRqV7eT9Y_w
|
Код доступу до Гугл класу: mdblm32
|
2.
|
Синтаксичний розбір простого ускладненого речення
|
Розбирати речення за зразком
|
Параграф 36, списати Схему розбору простого речення (с.201)
Виконати вправу 409 за зразком (після схеми розбору).
+ Розібрати речення: 1)Сьогодні, мабуть, вперше так пахла білосніжна вишня! 2)Ти, Олесю, задивившись у люстерко, не забула про роботу?
|
Алгебра
|
1.
|
Теорема Вієта
|
Складати квадратні рівняння за даними Коренями.
|
П.19
№ 776,
№ 780(1,2)
№ 782*
|
|
2.
|
Контрольна робота «Квадратні рівняння»
|
Розв’язати завдання на знаходження коренів квадратного рівняння та теореми Вієта
|
В. 1 стор.304
№ 1(2), 2(2).
3(2), 4(2)
В. 2 стор.304
№ 1(3). 2(3),
3(3), 4(3)
|
Завдання цього уроку переслати 15.04. на електронну почту nataliabilokon2@gmail.com
|
Геометрія
|
1.
|
Знаходження невідомих сторін та кутів прямокутного трикутника.
|
Знаходити за таблицею значення синуса, косинуса, тангенса гострих кутів, обчислювати сторони та кути трикутника.
|
П. 18 (опрацювати стор.129)
№ 872,
№ 874
П. 19 № 923
|
|
2.
|
Контрольна робота «Розв’язування прямокутних трикутників»
|
Розв’язати завдання на знаходження невідомих елементів прямокутного трикутника.
|
Варіант 1
стор. 198
№1(1), 5(1), 7(1), 8(1),9(1)
Варіант 2 стор. 198
№1(2), 5(2), 7(2), 8(2),9(2)
|
Завдання цього уроку переслати 17.04. на електронну почту nataliabilokon2@gmail.com
|
Історія України
|
1.
|
Лівобережна Гетьманщина наприкінці ХVII ст. Початок гетьманування І. Мазепи
|
характеризувати політичне становище Гетьманщини наприкінці ХVII – на початку ХVIII ст.; визначати основні засади внутрішньої та зовнішньої політики І. Мазепи, оцінювати діяльність гетьмана; аналізувати зміст «Коломацьких статей»;
|
Опрацювати матеріал §26,
Заповнити конспект на гугл класі
|
|
2.
|
Північна війна Московської держави зі Швецією та Україна. Повстання С. Палія. Виступ гетьмана Мазепи проти царської влади.
|
визначати місце України в подіях Північної війни; пояснювати причини повстання І. Мазепи проти московського царя; давати характеристику діяльності гетьмана П. Орлика; аналізувати зміст основних положень його Конституції; оцінювати діяльність українських гетьманів у боротьбі за відновлення незалежності України.
|
Опрацювати матеріал §27, Заповнити конспект на гугл класі
|
hwykwip
|