Чт, 21.11.2024, 13:06
Ви увійшли як Гость | Група "Гости"Вітаю Вас Гость RSS 

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім.В.Чорновола

Меню сайту
Наше опитування
Нашому сайту 1 семестр оцініть його
Всього відповідей: 122
Наші друзі
Статистика
  
Онлайн всього: 6
Гостей: 6
Користувачів: 0
 
Форма входу
Калькулятор
Освітній портал

Головна » 2020 » Березень » 28 » Домашні завдання на карантин 8 клас (частина 1)
00:06
Домашні завдання на карантин 8 клас (частина 1)

Українська мова, 8 клас, 2 уроки на тиждень

Код доступу до Гугл класу: mdblm32

 

Тема

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання до виконання

Примітки

1

Відокремлені члени речення

Розрізняти прості ускладнені відокремленими членами речення, ставити правильно розділові знаки у них, доцільно вживати такі речення у своєму мовленні.

Вправи 405, 406 письмово, 407 усно.
 + написати, як ви сильно любите батьків, використовуючи тільки речення з відокремленими членами

Завдання перевірятиму в Гугл класі.
 Код доступу: mdblm32


 + чекаю відповіді і з минулого тижня!

Українська література, 8 клас, 2 уроки на тиждень

Код доступу до Гугл класу: mdblm32

 

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання до виконання

Примітки

В.Дрозд "Білий кінь Шептало"

Коротко дізнаються основні факти з біографії автора;

Зможуть переказувати і
 коментувати
сюжет твору;
 пояснювати алегоричність образу коня
 Шептала; характеризувати образ його

а)  текст твору і біографію авторки читати у підручнику; коротко записати біографію;

б) переглянути комікс: https://www.youtube.com/watch?v=iwKIMw0_Ky4

в) https://dovidka.biz.ua/biliy-kin-sheptalo-analiz/ - читати
 
 г)описати образ коня за характеристикою: 1)зовнішність 2)риси характеру 3)вчинки 4)ставлення до нього інших героїв

Завдання перевірятиму в Гугл класі. Тому реєструйтеся і завантажуйте відповіді!
 Код доступу: mdblm32


 + чекаю відповіді і з минулого тижня!

 Клас

 

Предмет

             Тема

Після вивчення теми діти   зможуть

 Завдання до

виконання

8

Мистецтво

Життя людини в музиці епохи класицизму. Віденські класики: Й.Гайдн, В.Моцарт, Л.Бетховен. Творчий шлях композиторів.

Знати творчий шлях композиторів. Слухати музичну драматургію представників віденської школи.

 

 

Підготувати проект « Музиканти епохи класицизму»

8

Трудове навчання

Ниткова графіка або ізонитка

 

зробити вироби і цій техніці (сувеніри,листівки,панно)

Підготувати проекти з теми

https://svitppt.com.ua/trudove-navchannya/nitkova-grafika.html

 

Клас

Предмет

               Тема

Після вивчення теми учні

зможуть

Завдання до

виконання

    8   

зарубіжна

література

Мольєр

«Міщанин-шляхтич»

Основні образи коме-

дії

Учні повинні знати зміст комедії ІІ дії, уміти коментувати художній текст, визначати засоби комічного

ст..245 – 249

І, ІІ дія

    8

зарубіжна

література

Характеристика образів комедії Мольєра «Міщанин-

шляхтич»

Учні повинні читати за ролями, характеризувати героїв, висловлювати свої думки та враження

ст..250 - 254

    8

фізика

Сила струму. Одиниця сили струму. Амперметр

https://www.youtube.com/watch?v=kk4kagFpmio

Учні повинні знати фізичну величину, що характеризує електричний струм, та одиницю виміру, та формулу для її визначення яку вміти застосовувати

§ 26, ст.127 №202, 203, 204.

Хімія (2 уроки)

Тема

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Прим.

1-2

Хімічні властивості кислот

Властивості кислот, вмітимуть записати рівняння реакції із кислотами; знатимуть галузі використання кислот

п. 25 повторити назви та формули кислот

п. 30 чит.

Ст. 166 схема 8 письм. до довідника

№ 236, 237 письмово до зошитів

Ст.168 Домашній експеримент

 

https://www.youtube.com/watch?v=Oq1nWv6-g_k

https://www.youtube.com/watch?v=HpZhalmnq2I

https://www.youtube.com/watch?v=zVjTNZ8mIts

Біологія (2 уроки)

Тема          

Після вивчення теми учні зможуть

Завдання, які потрібно виконати

Прим.

1-2

Загальна характеристика сенсорних систем.

Зорова сенсорна система

Знатимуть значення та види сенсорних систем людини; будову ока як зорового аналізатора;

закріплять правила профілактики порушення зору. Дізнаються більше про порушення зору.

П.41 ст.184 письмово

П. 42-43 завдання після параграфу письмово до зошиту ст.188,192

 

https://www.youtube.com/watch?v=aKIBh-yCsmM

https://www.youtube.com/watch?v=XxOs5v9z3W4

 

Переглядів: 366 | Додав: Оля | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Радомишльська ЗОШ І-ІІІ ст. №5 ім. В.Чорновола© 2024
вул. Соборний Майдан, 6 м. Радомишль 12201