7- А та 7-Б класи
Англ. мова:
ex. 7,p.119 (письмово)
ex. 2, p.125 (письмово)
ex.4, p.126 (читати, перекласти)
ex.5, p.127 (читати, перекласти)
ex.9, p.130 (письмово)
ex.1, p.132-133 (читати, перекласти)
ex.2, p.133 (письмово)
https://classroom.google.com/c/NTM1NTE4OTczOTRa ( ввести ключ доступу: 5qiq4dx )
Укр. мова:
§24-29, впр. 210, 222(3), 226, 229, 234, 237
https://www.youtube.com/watch?v=6f5gnzL5hEo
https://www.youtube.com/watch?v=1_C4iFI8q6c
Укр. літ:
у зошит записати короткі відомості із життя і творчості В. Симоненка(ст. 179—181) М. Павленко(ст.187—188) на пам'ять «Крила», «Лебеді материнства», «Ти знаєш що ти людина»
https://www.youtube.com/watch?v=zlubNMJ2v8Y
https://scontent.fiev12-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/s960x960/89845144_638072286760527_3837687698567462912_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_sid=ca434c&_nc_ohc=MzbaDrw0TwoAX_w6yp5&_nc_ht=scontent.fiev12-1.fna&_nc_tp=7&oh=168dc1044ef8669e94e7c66dabebdeb5&oe=5E932076
Історія України: §12-16 вивчити, §17-22 читати, контурна карта ст. 4-9.
https://znohistory.ed-era.com/m1/l3
https://www.youtube.com/watch?v=kO6_6pas_9Y
https://www.youtube.com/watch?v=gASBE0F8inM
Географія: вивчити Північну Америку, заповнити таблицю, дописати унікуми, закінчити контурну карту.
Біологія: §46-49 читати.
https://youtu.be/L-oTmL8qZHM
https://youtu.be/Iz9UPeJ4_Hs
Основи здоров'я Види підліткових компаній §25
Алгебра: §17, №889, 891, 895, 897, 909. https://www.youtube.com/watch?v=8RkMVKHUShI
Геометрія: §17, 19 №610, 611, 674, 673. https://www.youtube.com/watch?v=NOXrmZ1cQ7k
Фізика: §28, 29, 30, №133, 134, 135, 136.
https://www.youtube.com/watch?v=VZNTtTi_Ew0
https://www.youtube.com/watch?v=-iQioCVCBag
Хімія п.20-23, №157,№160.
https://www.youtube.com/watch?v=6mEMKLbiyNc
Обр. мистецтво: Ескіз сучасного костюму.
Зарубіжна література – новела О. Генрі «Останній листок» і «дари волхвів» (прочитати і переказувати)
https://narodna-osvita.com.ua/7379-o-genr-ostanny-listok-dari-volhvv-chitati-onlayn-kritika-bografya-pismennika.html
Інформатика Зробити завдання в програмі Скретч (можна онлайн), результати скинути на пошту
Завдання 1. Створіть проект, за допомогою якого обчислюється значення виразу (a*с –b)*b. Значення змінних уводяться з клавіатури.
Завдання 2. П’ятеро учнів змагалися у швидкості набору символів на клавіатурі. Перший за одну хвилину надрукував 81 символ, другий – 78, третій – 75, четвертий – 72, а п’ятий – 69 символів. Розробіть алгоритм підрахунку загальної кількості надрукованих символів.
|