№
|
Предмет.
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть (очікувані результати)
|
Завдання, які потрібно виконати
|
10.
|
Хімія
|
1. Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини. Виготовлення розчину.
2. Розрахункові задачі
4. Обчислення масової частки, маси розчиненої речовини, маси і об’єму води в розчині.
|
з'ясувати, що таке масова частка розчиненої речовини у розчині; обчислювати масову частку розчиненої речовини, а також маси компонентів розчину; навчитися готувати розчин із певною масовою часткою розчиненої речовини.
|
П. 27 чит. Ст. 161 Домашній експеримент письмово і практично
|
11.
|
Інформатика
|
Електронні таблиці та їх об’єкти
|
Що таке об’єкт? Значення властивостей об’єкта Скретч
|
ст. 149 Працюємо Самостійно Виконати завдання Вправа 1-2
|
|
Інформатика (вчитель Козадаєва О.С.)
|
Складні алгоритми та їх реалізація в середовищі Скретч.
|
Створити проекти, що реалізовують складні алгоритми, описати алгоритми із вкладеними циклами.
|
§ 17 ст. 119-122 Вправа 2 ст. 123-124
|
12.
|
Історія України
|
Розділ V. Українські землі у складі Великого князівства Литовського та інших держав (друга половина ХІV – ХV століття) Входження українських земель до складу Великого князівства Литовського і приєднання українських земель до інших держав
|
показувати на історичній карті територію українських земель у складі різних держав; - визначати причини та наслідки Кревської унії; - висловлює судження щодо діяльності Любарта Гедеміндовича, Володимира Ольгердовича;
|
1) Опрацювати § 23 підручника 2) Виконати відповідні завдання на контурній карті 3) Письмово завдання №4 с.168 «Діяльність литовських князів на українських землях»
|
|
|
Держави середньовічного Криму (друга половина ХІV – ХV століття)
|
називати час входження українських земель до складу Криму, утворення Кримського ханства і його підпорядкування Османській імперії, визначати причини утворення незалежного Кримського ханства і встановлення над ним протекторату Османської імперії
|
- Опрацювати § 24 Виконати відповідні завдання на контурній карті Письмово с. 176 №5 «Культурний внесок народів Криму в загальну скарбницю культури сучасної України»
|
13.
|
Музика
|
Рок-опера
(30 урок)
|
Розрізняти поняття «театр», «опера», «оперета», «мюзикл», «рок-опера», «балет», знати видатних композиторів О. Рибнікова «Юнона та Авось». Аналізувати прослухані музичні твори. Виконувати пісню І. Шамо «Києве мій»
|
Вивчити пісню пісню І. Шамо «Києве мій» Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=KKRTj7OQAJ0
|