Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Он-лайн ресурси
|
Хімія
|
1,2
|
Контроль знань з теми «Кисень»
|
Дізнатись рівень знань із теми «Кисень»
|
П.18-24 повторити
|
https://classroom.google.com/
Код доступу: gc2wo2v
|
Образотворче мистецтво
|
1
|
Ландшафтний дизайн (альтанка. парк відпочинку)
|
ознайомитись з ландшафтною архітектурою, із малими архітектурними формами у різних стилях ландшафтно-паркового мистецтва;
|
створити композицію парку відпочинку
https://www.pinterest.com/pin/422634746263886967/
фото композиції вислати на ел.пошту Luybaqlv@gmail.com
|
|
Трудове навчання
|
1
|
Виготовлення декоративної подушки
|
розвинути навички пошиття
|
Виготовлення декоративної подушки (призначення – прикрашення інтер‘єру розмір – 30x30)
ФОТО виготовленого виробу на даному етапі вислати на ел.пошту Luybaqlv@gmail.com
|
|
Музика
|
1
|
Музика театру
|
Розрізняти поняття «театр», «опера», «оперета», «мюзикл», «рок-опера», «балет», знати видатних композиторів І. Кальмана, А. Хачатуряна та ін. та твори цих авторів. Аналізувати прослухані музичні твори. Виконувати пісню О. Злотника «Тече воді з під явора»
|
Вивчити пісню О. Злотника «Тече воді з під явора»
|
https://www.youtube.com/watch?v=cYmMkBHHar4
|
Фізика
|
1
|
Атмосферний тиск, Баромити.
|
Пояснити причини виникнення атмосферноно тиску та його залежність від висоти, читати покази шкали барометра.
|
§35, впр. 224
|
https://www.youtube.com/watch?v=WrONIi5LOm0
|
2
|
Манометри
|
Оцинити практичне значення застосування законів і закономірностей в природі та техніці
|
§36, впр.244
|
Завдання переслати на електронну адресу polischuktanya07@gmail.com
|
Українська мова
|
1
|
Розвиток зв'язного мовлення. Анотація.
|
Складати анотацію на книжку
|
§ 63, с.249-251(зразки), впр. 448
|
|
2
|
Написання прислівників разом і через дефіс.
|
Аргументувати написання прислівників разом і через дефіс, збагатитися знаннями з орфографії
|
§31, с. 135, таблиця, впр.248 - списати, 250- виписати прислівники, усно пояснити правопис.
|
|
Українська література
|
1
|
М. Павленко «Русалонька із 7-В». Складання анкети головного героя твору.
|
Створити анкету головного героя твору. Висловити власне ставлення до поведінки героїв, аргументувати
|
С.209 (усні відповіді),розповідь про Вадима Кулаківського (дівчата), Софійку (хлопці). Оцінити їх поведінку(письмово). Скласти картограму с.248 (за бажанням)
|
|
2
|
Виразне читання уривків твору
|
Покращити вміння виразно читати прозові твори
|
С.214 (усно на питання), усний переказ уривків із твору які най більше сподобались.
|
|
|