№
|
Предмет.
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть (очікувані результати)
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Он-лайн ресурси
|
1.
|
Англійська мова
|
Famous Landmarks of London
|
вживати тематичну лексику в усному та письмовому мовленні; читати та розуміти тематичний текст, виконувати завдання за прочитаним
|
Ex.1, p.155
Ex.2, p.157
+
GoogleClassroom
|
https://classroom.google.com/u/1/c/NTM1NTE4OTczOTRa Код доступу 5qiq4dx
|
Famous Landmarks of Kyiv
вживати тематичну лексику в усному та письмовому мовленні; читати та розуміти тематичний текст, виконувати завдання за прочитаним
|
Ex.3, p.158-160 Ex.4, 5, p.161 +
GoogleClassroom
|
2.
|
Алгебра
|
Лінійне рівняння з однією змінною.
|
Знаходити корені лінійного рівняння та розв’язати задачу на складання рівняння..
|
П.20, №1028, №1034 (1,2)
|
|
Лінійне рівняння з однією змінною.
|
Розв’язувати задачі на складання рівнянь.
|
П.20, №1030, №1034 (4), №1036 (1)
|
Завдання цього уроку переслати 29.04. на електронну адресу nataliabilokon2@gmail.com
|
3.
|
Геометрія
|
Контрольна робота «Коло і круг»
|
Розв’язати задачі на дану тему.
|
Варіант 1. Стор. 151 № 1, № 2, № 3, № 4. № 5. Варіант 2. Стор. 151 № 1, № 2, № 3, № 689, № 692
|
Завдання цього уроку переслати 30.04. на електронну адресу nataliabilokon2@gmail.com
|
Повторення. Точки і прямі, відрізки.
|
Закріпити знання про елементарні геометричні фігури та їх властивості.
|
Повторити п. 1, п. 2., таблиця стор. 152. Стор. № 4(1), № 5(1), № 10
|
|
4
|
Образотворе мистецтво
|
Дизайн - проект. Створення логотипу.
|
подивитись роботи художників- графіків, переглянути історію відомих логотипів, що символізують діяльність компаній, які легко упізнаються і запам’ятовуються.
|
Сворення логотипу кабінету укр.мови та фізики фото логотипу вислати на ел.скриньку luybaglv@gmail.com
|
|
5.
|
Трудове навчання
|
Остаточна обробка виробу. Захист проекту.
|
оцінити результати роботи виготовленого виробу
|
Захист проекту. Фото виготовленого виробу вислати на ел.скриньку luybaglv@gmail.com
|
|
6.
|
Фізика
|
Повторення та узагальнення, контроль знань «Взаємодія тіл. Сила»
|
Оцінити свій рівень знань з даної теми
|
Повт.§22-39, + GoogleClassroom
|
Код доступу cksjfts
|
7.
|
Укр. мова
|
РЗМ портретний нарис у публіцистичному стилі.
|
Складати портретні нариси
|
§62, ст.246-247 (зразки вправ 443,444). Написати портретний нарис про рідну людину (тата, маму, бабусю, дідуся…)Вибрати одну людину.
|
|
Службові частини мови. Прийменник
|
Називати основні ознаки службових частин мови, визначати прийменники у реченні.
|
§33, ст.144-146(правила!) вправа 267, 270
|
|
8.
|
Укр. літ
|
Контрольна робота з теми «Ти знаєш, що ти людина»
|
Аналізувати прочитані твори, висловлювати власні міркуванні.
|
Скласти і записати 12 тестів: 8 по твору «Русалонька із 7-В» та 4 по твору «Гер переможений» Твір-мініатюра «Ти знаєш, що ти людина»
|
|
Ми – українці. Олег Ольжич «Захочеш – і будеш», «Господь багатий нас благословив»
|
Пояснювати трагічну долю письменника – патріота України, аналізувати його громадянську лірику.
|
У зошит: короткі відомості про письменника, тема та ідея двох віршів. Виразно читати вірші. Усні відповіді ст. 227-228
|
|
9.
|
Зар. літ
|
Контрольний твір «Чому вчить новела Акута Гави «Паутинка»».
|
зв’язно та агрументовано висловити свою думку(письмово) на запропоновану тему
|
написати твір
|
|
Айзек Азімов «Фах». Роздуми про майбутнє людини.
|
виразно читати і переказувати твір, давати оцінку подіям
|
Прочитати повість «Фах»
|