Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Он-лайн ресурси
|
Англійська мова
|
1.
|
Likes and
Dislikes
|
вживати тематичну
лексику в усному та
письмовому мовленні;
читати та розуміти
тематичний текст,
виконувати завдання за
прочитаним
|
Ex.1,p.152
Ex.4,p.150
Ex.6,p.151
|
https://classroom.google.com/u/1/c/NTM1NTE4OTczOTRa
Код
доступу
5qiq4dx
|
2.
|
Look Back
|
повторити вивчену
раніше лексику з теми;
обговорювати
кінофільми
|
Ex.3, p.173
Ex.5,p.174
Ex.9,p.176
|
3.
|
Places of
Interest
|
вживати нову
тематичну лексику в
усному та письмовому
мовленні
|
Ex.1,p.153
Ex.2, 3, p.154
+ завдання в
GoogleClassroom
|
Інформатика (Антонюк О.М.)
|
1
|
Електронні
таблиці та їх
об’єкти
|
Що таке
об’єкт?
Значення
властивостей
об’єкта Скретч
|
ст. 142 – 148.
ст. 149
Працюємо
самостійно
Виконати
завдання
|
|
Інформатика (Козадаєва О.С.)
|
1
|
Практична робота № 7. Складання та виконання алгоритмів із повторенням у середовищі Скретч.
|
Створити алгоритм із повторенням у середовищі Скретч.
|
Практична робота № 7, Завдання 3, 4 ст. 94-95
|
|
Історія України
|
1
|
Галицько-Волинська держави за наступників Данила Романовича
|
пояснити яким було становище Галицько-Волинської держави за наступників Данила Романовича; визначити зовнішні і внутрішні причини занепаду держави
|
- Опрацювати § 22 підручника
- Виконати завдання на контурній карті
- Заповнити таблицю
Князь
|
Діяльність
|
Лев Данилович
|
|
Юрій І Львович
|
|
Андрій і Лев ІІ
|
|
Юрій ІІ Болеслав
|
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=P0JFhJBh4hY
код доступу
p3owyo4
|
2
|
Урок узагальнення знань
Галицько-Волинська держава
|
узагальнити й систематизувати знання за темою «Галицько-Волинська держава»
|
- Повторити § 17-22 підручника
Виконати завдання в гугл класі
|
|
Алгебра
|
1
|
Лінійне рівняння з однією змінною.
|
Визначати кількість коренів рівняння, та розв’язувати їх.
|
П.20, № 1022,№ 1024
|
|
Геометрія
|
1
|
Задачі на побудову
|
. Побудувати геометричну фігуру циркулем і лінійкою
|
П. 20, № 17, № 19
|
|
2
|
Задачі на побудову
|
Побудувати геометричну фігуру циркулем і лінійкою.
|
П. 20, № 20, № 21 ( див. ст. 174 таблиця)
|
Завдання цього уроку переслати 23.04.
на електронну адресу
nataliabilokon2@gmail.com
|
Зарубіжна
література
|
1
|
Рюноске
Акутагава
Новела» Паутинка
|
визначити ключові
факти про життя і
творчість японського
письменника,
навчитися
характеризувати
героїв твору
|
Прочитати новелу і
вміти переказувати
|
|
2
|
Філософський
зміст твору
|
давати оцінку по
діям і вчинкам
персонажів,
висловлювати своє
враження про
прочитаний твір
|
Скласти план до
характеристики Будди
та Кандати
|
|