Предмет
|
№
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Он-лайн ресурси
|
Англійська мова
|
1.
|
Do you like movies?
|
вживати тематичну лексику в усному та письмовому мовленні; читати та розуміти тематичний текст, виконувати завдання за
прочитаним
|
Ex.1,p.142
Ex.3,p.144
Ex.4,p.145
p.145 (слова записати в словник, вивчити)
|
https://classroom.google.com/u/1/c/NTM1NTE4OTczOTRa
Код доступу: 5qiq4dx
|
2.
|
Are you a cinema-goer? Reflexive Pronouns
|
вживати зворотні займенники в усному та писемному мовленні
|
Ex.1, 2, 3, p.146-147
p.199 (grammar: Reflexive Pronouns)
|
3.
|
Going to the theatre.
|
вживати тематичну лексику в усному та письмовому мовленні; читати, слухати та розуміти тематичний текст, виконувати завдання за
прослуханим
|
Ex.1,p.148
Ex.2,p.149
p.149 (слова записати в словник, вивчити)
|
Інформатика (вчитель Антонюк О.М.)
|
1
|
Електронні таблиці та їх об’єкти
|
Що таке об’єкт? Значення властивостей об’єкта Скретч
|
ст. 142 – 148. ст. 149 Самостійна робота
|
|
Інформатика (вчитель Козадаєва О.С.)
|
1.
|
Створення алгоритмів і програм з повтореннями з використанням змінних.
|
Пояснити для чого в алгоритмах використовують повторенння, створити циклічний алгоритм із визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч.
|
§ 12 ст. 84-90
Вправа 2, 3 ст. 89-90.
Результат надіслати в Гугл Клас.
|
|
Історія України
|
1
|
Князювання
Данила
Романовича
|
Називати основні заходи
князя для зміцнення
Галицько-Волинської держави
|
1)Опрацювати § 19-20
підручника
2) Позначити на контурній карті
території походи князя
3) Письмово скласти історичний
портрет Данила Галицького
|
Код доступу: p3owyo4
|
2
|
Культура
Галицько-
Волинської
держави
|
Називати основні пам’ятки
архітектури і образотворчого
мистецтва Галицько-
Волинського мистецтва
|
1) Опрацювати § 21 підручника
2) Обов’язково с.153 №6
|
|
Алгебра
|
1
|
Рівняння. Властивості рівносильності рівнянь.
|
Розв’язувати рівняння, застосувавши правило розкриття дужок та властивості 2, 3
|
П. 19
№ 1002(4,5)
№ 1006 (див. задачу сторінка 189)
|
|
2
|
Рівняння
|
Розв’язувати рівняння, використовуючи їх властивості.
|
П. 19
№1001(11,
12), № 1008*
|
Завдання цього уроку переслати 15.04.
на електронну адресу
nataliabilokon2@gmail.com
|
Геометрія
|
1
|
Задачі на побудову
|
Побудувати пряму, що проходить через точку О, перпендикулярну до даної прямої.
|
Стор. 171, 172(опрацюв
задачу 5)
Стор. 175
№ 15, № 16
|
https://www.youtube.com/watch?v=bDVo2Na9dmg
|
2
|
Задачі на побудову
|
Побудувати геометричну фігуру циркулем і лінійкою.
|
1. Повторити
стор. 168-174
2. Побудувати циркулем і лінійкою п’ять найпростіших задач на побудову.
|
Завдання цього уроку переслати 17.04.
на електронну адресу
nataliabilokon2@gmail.com
|
Зарубіжна література
|
1
|
Герберт Веллс
«Чарівна крамниця»
|
розказати про ключові факти життя і творчості письменника, переказувати та характеризувати героїв, знаходити ключові епізоди
|
прочитати біографію письменника та новелу «Чарівна крамниця»
|
|
2
|
Особливості дитячого світу в оповіданні Веллса
«Чарівна крамниця»
|
визначати основні проблеми, аналізувати героїв, висловлювати ставлення до прочитаного
|
прочитати новелу
Р.Акутагави «Паутинка
|
|