№
|
Предмет.
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть (очікувані результати)
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Он-лайн ресурси
|
1.
|
Англійська мова (3 уроки).
|
At the Doctor`s
|
-to understand vocabulary they might encounter when visiting a doctor;
-to respond to various commands that they might encounter at the doctor.
|
Ex.1,p.120
Ex.3,p.122
Ex.4,p.122
|
https://classroom.google.com/u/1/c/NTM1NTE4OTczOTRa
Код доступу
5qiq4dx
|
|
|
Keeping Healthy
|
- to determine what is considered good health;
- to find ways to practice good health;
- to remind about the importance of looking after yourself
|
Ex.1, 2,p.124
Ex.1,p.125
|
|
|
Off School
|
To revise and use vocabulary related to health and illnesses.
|
Ex.4a,b,p.126
|
2.
|
Алгебра
|
Лінійна функція.
|
Визначати за графіком властивості лінійної функції.
|
П. 17 № 897,
№ 908
|
|
|
|
Лінійна функція.
|
Будувати графік лінійної функції.
|
П. 17 № 909,
№ 910
|
|
3.
|
Геометрія
|
Описані та вписані кола.
|
Знаходити центр вписаного кола в трикутник та описаного.
|
П. 19 (питання стор. 146)
№ 673, № 674
|
|
|
|
Розв’язування
задач.
|
Знаходити радіуси кіл та елементи трикутника.
|
№ 679 (1),
№ 682 (1),
№ 685.
|
|
4
|
Образотворче мистецтво
|
Дизайн одягу.Мода і культура.
|
Дізнатись про дизайн сучасного одягу та його роль у створенні власного стилю
|
Ознайомитись з професією дизайнера одягу.Оформити колаж сучасного одягу в етнічному стилі.( використати фото,ілюстрації,власні ескізи)
|
|
5.
|
Трудове навчання
|
Виготовлення декоративної подушки (у вигляді сердечка, круга, сови, собачки та ін). Планування роботи з виконання проекту.
|
Добирати потрібні матеріали та технології для виготовлення виробу
|
Підготувати моделі –аналоги.
|
|
6.
|
Фізика (2 уроки)
|
Тиск твердих тіл на поверхню. Сила тиску.
|
з'ясовувати залежність тиску від сили тиску й площі опори;
розрізняти поняття «тиск» і «сила тиску».
|
§31, №187, 188, 194
|
https://www.youtube.com/watch?v=UlAruvXvVgs
|
|
|
Тиск рідин і газів. Закон Паскаля
|
Знати тиск у рідинах і газах на основі молекулярно-кінетичних уявлень, пояснювати фізичну сутність закону Паскаля;
|
§32, №208, 212, 219
|
|
7.
|
Укр. мова
|
Не, ні з прислівниками
|
Удосконалення орфографічної грамотності
|
§28, с.129, впр. 234
|
|
|
|
І та и в кінці прислівників
|
Удосконалення орфографічної грамотності
|
§29, с. 131, впр. 237
|
|
8.
|
Укр. літ
|
Марина Павленко «Русалонька із 7-В»
|
Ознайомитися із творчістю М. Павленко, прочитати твір «Русалонька із 7-В»
|
Короткі записи у зошити с.187, прочитати с.188-203
|
|
|
|
Марина Павленко «Русалонька із 7-В»
|
Удосконалення навичок читання, уміння складати план сюжету, визначати сюжетні інструменти
|
Дочитати с.203-214. Скласти і записати в зошит план сюжету
|
|
9.
|
Зар. літ
|
О. Генрі «Останній листок»
|
Зміст новели, оцінка поведінки героїв
|
- с.256-257,
- с.256:6,7,8,9 завдання
- с.257:19,20,21,22,23
- творче завдання:27,28
|
|
|
|
Твір-роздум «Чи здійснилася мрія Бермана?»
|
Удосконалення творчих вмінь
|
Написати твір-роздум
|
|