Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Історія
|
1.
|
Якими були релігія і традиції давніх римлян
|
визначати характерні риси суспільного устрою Римської республіки; описувати побут і повсякденне життя за часів Республіки, римське рабовласницьке помістя, сім’ю і виховання у римлян; порівнювати становище патриціїв та плебеїв
|
- Опрацювати § 46
- Виконати завдання письмово с.214 №5
|
hr22646
|
2.
|
У чому особливості суспільно-політичної боротьби в Римі в ІІ-І ст. до н.е.
|
називати хронологічні межі реформ братів Гракхів;
пояснювати на прикладах поняття: «криза», «громадянська війна»;
|
- Опрацювати § 47
- Письмово с. 218 Домашнє завдання 1-3
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Контрольна робота на тему: «Поетичне бачення світу»
|
Систематизують рівень знань з даної теми.
|
https://docs.google.com/document/d/1bzhWBFwQJUJccC9S5775KDMO0y5yNV19vfAKNYAb9-A/edit
Або посилання на платформу Google Classroom: https://classroom.google.com/u/0/c/NTYxNzEyNjQxODFa?hl=ruКод класу creehzg
|
|
2.
|
Астрід Анна Емілія Лінгрен «Міо, мій Міо».
|
Розказати про основні події з життя письменниці. Аналізувати твір.
|
https://docs.google.com/document/d/1mHlADXztV6IZ0RMXe1qAZt3o2E_6YdMI25r5qFyzWQ0/edit
Або посилання на платформу Google Classroom: https://classroom.google.com/u/0/c/NTYxNzEyNjQxODFa?hl=ru Код класу creehzg
|
|
Інформатика (вчитель Антонюк О.М.)
|
1.
|
Поняття події. Види події
|
Які подїї можна реалізувати в Скретч
|
Ст. 158 Вправа 1
|
|
Інформатика (вчитель Козадаєва О.С.)
|
1.
|
Створення програмних об’єктів
|
Створити та змінювати об’єкт у графічному редакторі середовища Скретч
|
§ 18 ст. 145-152
Вправа 1 ст. 149-150
|
|
Англійська мова
|
1.
|
Проектна робота «Моя остання подорож»
|
Написати електронне повідомлення або створити проектну роботу про свою останню подорож
|
Впр.1(а, б) ст.178 усно
Письмово на вибір: Впр.2 ст.179 або
Впр.13 ст.83 (РЗ) за зразком впр.1ст.178
|
Виконані роботи скинути на Viber або Google Class
|
2.
|
Повторення граматичного матеріалу. Артикль. Present Perfect
|
Вживати означений та неозначений артиклі, вживати теперішній перфектний час у різних типах речень
|
Повторити таблицю ст.171, п.3,4 ст.197-198, п.5 ст.208 (грам. довідник) Впр.1,2 (а) ст.180 письмово
|