Предмет
|
|
Тема
|
Після вивчення теми учні зможуть
|
Завдання, які потрібно виконати
|
Примітка
|
Трудове навчання
|
1.
|
Листівка виготовлена технікою квілінг
|
мати навички роботи у техніці квілінгу
|
Виготовити об’ємну листівку
у техніці квілінгу
ФОТО виготовленої листівки вислати на ел.почту Luybaqlv@gmail.com
|
|
Образотворче мистецтво
|
1.
|
Міфи рідного краю.
|
мати поняття про об’ємну та площинну скульптуру,
аналізувати твори візуального ряду
|
Скульптурний образ «Оберіг» ( пластилін)
ФОТО виготовленого виробу вислати на ел.почту Luybaqlv@gmail.com
|
|
Історія
|
1.
|
Урок узагальнення «Доба еллінізму»
|
закріпити, систематизувати та узагальнити знання учнів з теми
|
- Повторити §39-42
- Тестування https://naurok.com.ua/test/uzagalnennya-doba-ellinizmu-79694.html
- Виконати завдання письмово
|
hr22646
|
2.
|
Розділ IV. Історія Стародавнього Риму.
Тема 1. Стародавній Рим за царської та республіканської доби.
Як виник Рим
|
Називати особливості природних умов Італії, показувати на історичній карті основні об’єкти; пояснювати поняття: «патриції», «плебеї», «форум», «фамілія», «сенат»..
|
- Опрацювати § 43
- Позначити на контурній карті місто Рим, племена, що заселяли Апеннінській півострів
- Скласти кросворд «Виникнення Рими» на 10 запитань
|
Зарубіжна література
|
1.
|
Роберт Шеклі «Запах думки». Утвердження сили людської думки у творі. Духовне й фізичне випробування Кліві.
|
називати основні ознаки фантастичної літератури та виявити їх у прочитаних творах;
|
https://docs.google.com/document/d/1OLij1bugC4yMhBp4SSdbZq01voGNy94Yn2TXxLbOY1o/edit
Або перейти за посиланням в Google Classroom https://classroom.google.com/c/NTY5NzUxMDAzMzJa Код доступу creehzg
|
|
2.
|
Роздуми автора про майбутнє людини та людства. Гуманістичний зміст оповідання — віра в перемогу людського
розуму.
|
охарактеризувати образи головних героїв фантастичних оповідань Р. Бредбері та Р. Шеклі;
|
https://docs.google.com/document/d/1lrIKJsznd3g1xAbMiDtkQBMTOgZDSWTq-6l9aYUCOpk/edit
Або перейти за посиланням в Google Classroom https://classroom.google.com/c/NTY5NzUxMDAzMzJa Код доступу creehzg
|
|
Інформатика (вчитель Антонюк О.М.)
|
1.
|
Створення програмних об’єктів
|
Як створювати об’єкти в середовищі Скретч
|
Ст. 145 - 154
Ст 149 Вправа 1
|
|
Інформатика (вчитель Козадаєва О.С.)
|
1.
|
Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта. Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі.
|
Пояснити що таке програмний об’єкт; дізнаються значення яких властивостей програмного об’єкта можна змінити у вікні середовища Скретч, а яких під час виконання програми.
|
§ 17 ст. 138-142.
Виконати завдання в Гугл Класі.
|
|